Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב אילוצי זמן אני רוצה לעשות פלסטלינה לרכב אבל כנראה בשלושה חלקים. האם ניתן (במידה והפלסטלינה לא מלאה בלכלוך) להשתמש באותה חתיכה בשימוש חוזר ? איך כדאי לאחסן אותה. לדעתי חבל בשביל שליש רכב לזרוק 50-100 גרם כל פעם...

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

קודם כל, אם בכל יישום פלסטלינה אתה משתמש ב-100 או 50 גרם, זה יותר מידי.

דבר שני, אתה לחלוטין יכול להשתמש שוב בהנחה והפלסטלינה לא מזוהמת, אין עם זה בעיה.

אני מאחסן את הפלסטלינה שלי בתוך מיכל פלסטיק פשוט עם מכסה, במקום מוצל.

"יאללה בירי".

פורסם

לכמה כדאי לחלק פלסטלינה של 180 גרם ? הבנתי של-4... מה שנותן בערך 45-50 גרם.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

לחלק פלסטלינה של 180-200 גרם ל-4 זו חובה...אחרת אם הגוש כולו נופל, אתה בצרות.

160 גרם לדעתי כבר אפשר לחלק ל-3 חלקים.

אני חייב להגיד שאני לא רואה טעם לבצע פלסטלינה לרכב בכמה פעמים....אם אין לך זמן אז אל תעשה פלסטלינה אבל אם תתחיל לחשבן איפה עשית פלסטלינה אז אתה נכנס לפינות לא טובות.

למשל, עשיתי השבוע פלסטלינה במכסה המנוע ובגג, שבוע הבא אני מגיע לבצע פלסטלינה בדלתות ופתאום אני רואה זיהום במכסה המנוע שצריך לעבור עליו עם פלסטלינה.... או שפתאום אני ממשש את הגג והוא לא נראה לי חלק כמו אחרי הפלסטלינה ואז מתחילה דילמה, לעשות או לא לעשות.

קח לך זמן, פעם אחת תעשה על כל הרכב ואם אין לך זמן אל תמרח את ההגנה באותו שבוע, אבל לפחות שתדע שכל הרכב עבר פלסטלינה והכנה טובה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

האם פלסטלינה מומלצת לשימוש גם על שמשה קידמת (יש עליה מיני חתיכות שלא יורדות בשטיפה) ? או שיש סכנה לשריטות ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

×
×
  • תוכן חדש...