Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאאב 900 - אילו דגמים נמכרו בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאאב 900-טורבו-ידנית מדליקה אותי לאחרונה. :evil:

מישהו יודע אם נמכרו כאלה בארץ? אני מדבר על הדור הראשון, אחרי מתיחת הפנים. אמצע שנות ה-80. כזה, אבל לא בהכרח קבריולט:

 

800px-Saab_900_convertible.jpg

פורסם

דור ראשון טורבו הייתה למכירה לפני כשנתיים. דור ראשון לא טורבו, שתי דלתות מוצעת למכירה כאן בשרשור מכירה.

קבריולט יש מעטות ואיני בטוח אם מן הדור הזה . ראיתי שחורה וירוקה כהה. על הקבריולט רמזו כתבי עת שונים שיש להן קשיחות של אוריגמי.

פורסם

לא היה יבוא סדיר לארץ של סאאב בין השנים 1976/7 עד 1992/3.

 

 

אלו פחות או יותר השנים, בהן יוצרה 900 דור ראשון.

 

 

היה יבוא סדיר לארץ של 900 דור שני, משנת 1994 בערך. גם קבריאולט וגם רגילות.

 

 

פורסם

בהחלט היו מספר יחידות של 900 דור ראשון בארץ. לא יודע אם יש כזאת במצב נסיעה היום.

 

 

אבל הוא שאל אם נמכרו כאן. אז לא, לא נמכרו.

 

 

פורסם

אני מכיר אחת כזו, בדיוק באותו הצבע, שחור עם גג שחור, במצב סביר למכירה

אם זה מעניין מישהו אז הוא מוזמן ליצור קשר ואעביר מיקום בפרטי....

 

לדעתי רכב מיוחד שלא מורכב מדי לחיות איתו ביום יום, הגג כמובן הידראולי (לא בעיה לגרום לו לחזור ולפעול אם יש תקלה) המנוע הוא מנוע סתנדרתי כך שחלפים לא אמורים להיות בעיתיים.

 

בקיצור רכב מיוחד למי שרואה את עצמו מיוחד

פורסם
אני מכיר אחת כזו, בדיוק באותו הצבע, שחור עם גג שחור, במצב סביר למכירה

אם זה מעניין מישהו אז הוא מוזמן ליצור קשר ואעביר מיקום בפרטי....

 

לדעתי רכב מיוחד שלא מורכב מדי לחיות איתו ביום יום, הגג כמובן הידראולי (לא בעיה לגרום לו לחזור ולפעול אם יש תקלה) המנוע הוא מנוע סתנדרתי כך שחלפים לא אמורים להיות בעיתיים.

 

בקיצור רכב מיוחד למי שרואה את עצמו מיוחד

אשמח אם תוכל לשלוח לי את הפרטים בה"פ. תודה :-D
×
×
  • תוכן חדש...