Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. ברכב שלי מותקנים עכשיו חלונות פרקספקס (בעל הרכב בעבר היה גר בשומרון).

כשקניתי את האוטו, הוא הביא לי גם את חלונות הזכוכית שלו.

עכשיו אני רוצה לבצע את ההחלפה בין החלונות.

מישהו יודע מה השיטה להכניס את חלונות הזכוכית במקומם הטבעי ?

(הם לכאורה נראים גדולים על הדלת).

מדובר ברכב פיאט פונטו.

 

2. מישהו יודע איך אני מוציא את הדיפון הפנימי של הדלתות האחרויות ?

קידימיות זה לא בעיה, כי יש חלונות חשמל.

האחוריות בעייתיות בגלל הידית של המנוף של החלון - איך אני מפרק את הידית הזה ?!

 

אשמח על תשובות,

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

פירוק החלק הפנימי של הדלת מאחורה מתבצע בקלות

 

תסתכל על הידית של העלאת והורדת החלון

בינה ובין הכיסוי של הדלת יש מין וו בצורת חצי עיגול

קח מברג

שלוף אותו

ואז הידית תצא לך.

משם הכל כרגיל

פורסם

לפני כשעתיים פירקתי את הדיפון של הדלתות הקדמיות בכדי לבדוק את הצילינדר ל האוטו.

חשבתי שלהוציא את החלונות הקדמיים (חשמליים) זה קלי קלוטו..

טעיתי !!!

מישהו החליף/הוציא את החלון חשמל הקידמי שלו פעם ?

אני זקוק להסבר איך להוציא את החלון מהמסילה.

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

מכיון שהייתי חשמלאי רכב של פיאט אז פרקתי והרכבתי הרבה מאוד חלונות כאלו וזאת לא בדיוק עבודה לחובבן ולכן לא הגבתי עד עכשיו. בכל מקרה, יש תפס פלסטיק עגול, דמוי חץ עם 2 כנפיים קטנות, אותן יש ללחוץ וכדי לשחרר התפס מהזכוכית עצמה (או הפרספקס). לאחר מכן יש להוריד החלון עד לחצי מרחק ובחלקו העליון, לתת עם כף היד מכה כלפי מטה וקדימה כדי לשחרר את מוביל החלון מתוך המסילה האחורית שבדלת. כעת ניתן להוציא את החלון החוצה ע"י העלאתו כלפי מעלה.

יש להזהר מאוד לא לשבור את הכנפיים הקטנות בתפס המנגנון אל החלון.

המלצתי לגשת לזגג מקצועי לבצוע המלאכה.

בברכה - רפי לין :-D

פורסם
מכיון שהייתי חשמלאי רכב של פיאט אז פרקתי והרכבתי הרבה מאוד חלונות כאלו וזאת לא בדיוק עבודה לחובבן ולכן לא הגבתי עד עכשיו. בכל מקרה, יש תפס פלסטיק עגול, דמוי חץ עם 2 כנפיים קטנות, אותן יש ללחוץ וכדי לשחרר התפס מהזכוכית עצמה (או הפרספקס). לאחר מכן יש להוריד החלון עד לחצי מרחק ובחלקו העליון, לתת עם כף היד מכה כלפי מטה וקדימה כדי לשחרר את מוביל החלון מתוך המסילה האחורית שבדלת. כעת ניתן להוציא את החלון החוצה ע"י העלאתו כלפי מעלה.

יש להזהר מאוד לא לשבור את הכנפיים הקטנות בתפס המנגנון אל החלון.

המלצתי לגשת לזגג מקצועי לבצוע המלאכה.

בברכה - רפי לין :-D

רפי, אנחנו מגלים עליך צדדים שעוד לא ידענו :)

×
×
  • תוכן חדש...