Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גבר,החלפת כבר פלאנץ' השנה? כדאי! ההוראות בפנים


eladns
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

שבוע טוב,

אתמול היה לי זמן פנוי, רכשתי ב30 שקל פלאנ'ץ לדוד שמש ויאללה לעבודה.

הנה המדריך:

דבר ראשון,סיגרו המים ופיתחו את ברז המים החמים בכדיי שכל המים הרותחים יצאו מהדוד ואתם לא תקבלו כוויה כאשר הפלנץ' יצא מהמקום והמים ירדו להם בשצף קצף.

דבר שני, כבו הבויילר,הורידו את הפיוז\מאמט\ברייקר של הדוד וגם כבו את הדוד ממפסק הגג. אין דבר כזה להיות יותר מדיי זהירים בחשמל.

לכו לדוד שמש,הסירו את הכובע השחור שנימצא מתחת לדוד וגלו שם את הטרמוסטט.

הוציאו את הטרמוסטט ממקומו והרחיקו אותו משם כי עוד מעט המון מים ירדו שם.

פיתחו את 6 הברגים שיש שם,מפתח פתוח 15 יתאים לעניין זה {אני ממליץ לקנות 6 ברגים חדשים,זה עולה 2 שקלים לכל השישה!}

והופ, תנו למים לרדת בכייף שלהם.

אחרי 2 דקות,שהמים כבר ירדו, הכניסו את היד לתוך הדוד שמש ונקו את כל מה שיש שם, אני מצאתי הרבה חול ים, ואבנית ברמה של אבנים בינוניות {מה עוד יש במים שאנחנו שותים?!}

פיתחו את הברז שוב ותנו למים לנקות ולצאת מהדוד שמש.

סיגרו, והתחילו בפעות הרכבת הפלאנץ'.

הפלאנץ' מגיע מפורק, ל4 חתיכות. צריך להרכיב אותו.

צינור ארוך ודק ולתוך צינור עבה יותר שמתחבר לתוך מעיין דוד שחור עם 2 חורים בתחתית שלו והוא מתחבר לגומיה.

שימו לב שאתם מכניסים את הפלאנץ', לזהות איפה בצינור מים מוציא את המים בתוך הדוד, עדיף שיהיה מול החור העגול הגדול אבל אם לא, לא נורא.

סיגרו את הברגים אחד אחרי השני ולא כמו שבאוטו שמחליפים גלגל, כי אז הפלאנץ' לא יסגר.

פיתחו המים, בידקו שאין נזילות והרכיבו את הטרמוסטט.

3 דגשים חשובים:

1} להכניס את המזלג שיוצא מהטרמוסטט בין 2 השייבות הקטנות

2} לחזק אותם מאוד מאוד מאוד.

למה? כי אם לא הרכבתם נכון, זה ירעד, יעלה עשן וישרף {כבר קרה לי לפיניי שנתיים}

3 הארקה!!!! לא לשיכוח לחבר את הארכה של הדוד! אל תזלזלו בזה, אנשים נהרגו מזה ואני ממליץ גם שנכנסים להיתקלח לכבות את הדוד.

 

עכשיו,לפתוח את הרז של המים החמים בבית, לתת למים לצאת באופן סדיר {הברז ישתעל איזה 5 דקות וגם יקיא}

להחזיר החשמל, ולבדוק שזה עובד.

איך? 5 דקות שיעבוד הבויילר ולהיסתכל על השעון חשמל שפיתאום נהפך להיות רצן אולימפי...

 

בהצלחה, ואם יש שאלות, אני כאן.

{על אחריותכם כמובן}

DSC06228.jpg

DSC06229.jpg

DSC06230.jpg

DSC06334.jpg

DSC06336.jpg

DSC06337.jpg

DSC06338.jpg

DSC06341.jpg

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הפלאנש מתאים אבל האטם לא. לכרומגן יש אטם מיוחד. אתה יכול לרכוש אטם בנפרד או להשתמש בישן.

לפני מספר ימים אמא שלי הדליקה את הדוד והפקק קפץ מיד. הערכתי שיש בעיה בגוף החימום. כשניתקתי אותו מהתרמוסטט- הפקק הפסיק לקפוץ.  קניתי את ערכת הפלאנץ', קניתי גם מפסק חדש במקום זה שיש על הגג עצמו. פע

אצלי הדוד מותקן מתחת לרעפים, על הגג בטון שאין בו ניקוז. סיפור מהתחת לרוקן אותו, כל המים נכנסים הביתה דרך הפתח לעלית גג, אם לא מרוקנים בצורה איטית ומבוקרת, עם דליים. פעם אחרונה שהתקנתי דוד לפ

תמונות שפורסמו בשרשור

ומה עם תיעוד מתאים? :-o

 

יישא כח! גם אני אוהב לעשות את כל עבודות הבית לבד. גם אם זה יעלה כמה שקלים אח"כ. כיף ללמוד.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היית מפרסם את זה מחר. היום כל מהדורות החדשות עוסקות ביום ההולדת של הלוקומושיין, והפלאנג׳׳ שלך יהנה מאור הזרקורים רק מחר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הלו הלו, אני לא מעלה את זה שוב!

מרבע לעשר אני מנסה לעלות תמונות כאן וזה נותן רק תמונה אחת כל פעם!

חצי שעה!!!

זה מזכיר לי נשכחות את ימי הפורנוגרפיה {זה עדיין נשאר} והמודם 33.6K שהיה לי!

אתה יודע מה זה להוריד תמונה של פמלה אנדרסון ב5 דקות?!

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני מתכנן לעשות את זה בדיוק ביום שלישי!

פעם בשנה שנתיים עולה לגג של ההורים ומחליף את הפלאנץ כולל הגוף חימום והטרמוסטט.

ד"א, עדיין לא מצאתי מקום שמוכר את זה ב30 שקל, זה יותר בכיוון 100 שקל אבל לא קריטי.

עוד משהו, דא אני לא יודע איך אפשר לפתוח את ברז המים ושהמים יצאו, כי צריך שתהיה כניסה של אוויר לדוד, אפשר לפתוח בקולט את היציאה התחתונה וככה גם הקולטים מתנקים.

בהצלחה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד ברשת חשמל ישיר

מוכרים את הפלאנץ ב40 שקל ללקוחות.

30 שקל לעובדים.

תראה אם יש קרוב אלייך

http://www.yashir-group.co.il/

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ומה עם תיעוד מתאים? :-o

 

יישא כח! גם אני אוהב לעשות את כל עבודות הבית לבד. גם אם זה יעלה כמה שקלים אח"כ. כיף ללמוד.

 

מה וידיאו?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם בדוד חשמלי סד"פ זהה?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני עובד ברשת חשמל ישיר

מוכרים את הפלאנץ ב40 שקל ללקוחות.

30 שקל לעובדים.

תראה אם יש קרוב אלייך

http://www.yashir-group.co.il/

קניתי בחשמל ישיר ברחובות היום ב 55 ₪, אמר שזו המחיר ולא 40 שח

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל סוגרים חשמל לדוד ומורידים ממט אם יודעים איזה.

שנית סוגרים מים הזנה לדוד.

אפשר לפתוח ברז מים חמים על מנת לשחרר לחץ.

מנתקים טרמוסטט ומרחיקים.

פותחים את ששת הברגים כמעט תמיד זה 14 ועדיף ראצט.

אם הברגים חלודים להשפריץ קצת זז קל ולנסות אחרי מס' דקות.

אם בורג אחד נשבר בפתיחה עקב חלודה צריך להזהר עם הברגים הבאים כי עוד אחד נשבר והלך הדוד.

כשהברגים פתוחים להרחיק את הרגליים כמהשאפשר ולמשוך את הפלאנש בעדינות ולברוח כשהמים יוצאים.

לחבר את הפלאנש אבל לחבר רק צינור אחד בלבד לדוד 150 ליטר ו 2 מאריכים עם זה 200 ליטר.

לחזק את הברגים לא חשוב באיזה סדר ולא צריך חזק חזק חזק.

אני מעדיף לפתוח את צינור המים החמים על מנת שיצא אויר בעת מילוי הדוד.

פותח ברז הזנה ומחכה עד שיצאו מים מיציאת החמים ואולי גם לכלוך על מנת למנוע סתימות מיותרות בצנרת.

סוגר ברז מחבר את צינור המים החמים.

פותח ברז הזנה שוב בודק שאין נזילות ואם צריך מחזק קצת את הברגים.

מחבר את הטרמוסטט שוב ובזהירות עם חיבור המזלג של הטרמוסטט כי ההברגות שם די עדינות.

לאחר מכן מבקש שידליקו דוד בדירה ויבדקו אם המונה רץ כמו מטורף.

אם כן אז אפשר לרדת תוך כדי מבט אחרון אם החלה נזילה או שכחתם כלי.

 

 

 

כמו שנאמר כבר בשרשור אכן המחיר של הפלאנש שווה ביותר.

 

אולי שכחתי משהו אז סליחה.

אבל בגדול מומלץ להחליף כל 3-4 שנים אלא אם יש בעיה ליפניי.

אמרתי כבר בעבר כשהמאיץ מלא אבנית הדוד מתחמם מהר למקלחת הראשונה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עקב העלות הנמוכה (והכיף בלהתעסק עם זה) אני מחליף פעם בשנה.

 

ככה אני תמיד נהנה ממים חמים תוך דקות בכל חורף :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבל elkmino כותב שההפך. זה מתחמם יותר מהר.

האם יש איזה פילטר מומלץ שאפשר להרכיב על הדוד שיאריך חיי הפלאנץ'?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, אתה עושה ביקורי בית? :wink:

 

דרך אגב, מה עושים אם הדוד הוא חשמלי והוא נמצא בבוידעם?

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...