Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכרת רכב בגרמניה\אוסטריה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שיחה עוד שיחה עם סיקסט בארץ הבנתי שאין אופציה להזמין דרגת CPMR מכאן,

הוחלט להזמין ILMR, נקווה שהכל ילך חלק.

 

שורה תחתונה במידה והשהייה המרובה יותר תהיה באוסטריה עדיף לקנות שם סים של חברה מקומית כלשהי ?

 

 

so far so good so what

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידכון שלאחר מעשה, עם קצת אינפורמציה שאולי תעזור לאחרים,

 

בסופו של דבר בשדה התעופה עצמו החלטתי לשדרג את ההזמנה ולקחת BMW 3 Series 320D Coupe,

אומנם אוטומטית אבל עדיין היה נורא כיף, בכללי מחיר ליטר דיזל עולה בסביבת 1.4 יורו גם באוסטריה וגם בגרמניה.

בסופו של דבר השתמשתי בג'י פי אס עם אייגו פרימו שלקחנו מהארץ (מה גם שהיה ג'י פי אס מובנה ברכב, אבל הרכב הזה לא היה מתוכנן). אנשים שאוהבים לנהוג חייבים ללכת לגרוסלונקר שבאוסטריה יש שם נופים מדהימים וכביש מאוד מהנה לנהיגה,

אם מגיעים מספיק מוקדם אפשר לטפס ולהנות בלי הרבה תנועת מכוניות ואחר כך לרדת ולעלות שוב את הכביש רגוע יותר עם עצירות בין עשרות המפרצים והאטרקציות.

 

mvtc2s.jpg

 

1zj4hy.jpg

 

2pr9yr7.jpg

 

 

so far so good so what

פורסם

הרכב עם מנוע דיזל בנפח 1995 סמ"ק 184 כ"ס אם אני לא טועה, נלקח מ Sixt לעשרה ימים, יצא 430 יורו

(יכול להיות שזה יקר יחסית, נחכה לתגובות פה של החבר'ה, אבל זו החלטה שקיבלתי על המקום ולא התחשק לי להתחשבן\לבדוק\להשוות באותו רגע וגם לא להתמקח).

הרכב עצמו מאובר בכל טוב (ובטירוף יחסית לרכבים שאני נוהג עליהם בארץ), יש מנגנון שמושיט את חגורת הבטיחות, מושבים מחוממים, חלון בגג, ג'י פי אס מובנה, יש אופציה להעברת הילוכים מההגה ׁ(שישה הילוכים) ועוד כל מיני.

 

 

so far so good so what

פורסם

ה-320D מכונה חביבה בהחלט, הייתה לי כזאת (סדאן) לפני שנתיים - רצינו לעלות את הגרוס' עימה, אבל המזג אוויר היה נוראי (ערפל כבד ושאריות שלג כבדות). כפי שציינת, מדובר במנוע 2.0D עם שני מגדשי טורבו, המספק 184 סוסים וכ-40 קג"מים.

 

לפני שנה עשינו את הגרוס' עם C220CDI קופה, גם היה נחמד מאוד, למרות שהיא טיפה חלשה יותר (ומצויידת בתיבה אוטומטית טיפשה לחלוטין).

 

השנה עשינו את הגרוס' עם 535D-Touring. בכל הקשור לניהוג עצמו, ה-320D וה-C220CDI הרגישו טוב יותר. מצד שני, השילוב של המנוע המאוד חזק (313 סוסים ו-66 קג"מים) עם התיבה המאוד מהירה ויעילה (ZFשמונה - נתן חוויה מעט שונה, עם זנב שובב יותר (למרות ה-XDrive) ומהירויות גבוהות מהותית.

 

בכל מקרה, הגרוס' הוא כביש נופי מצויין, המספק המון הנאה בכל נהיגה שהיא (בעיקר הספורטיבית / מהירה). הסטלביו פאס מרגיש פחות טוב בכל הנוגע לסלילה והצפיפות שבו, אך נופי לא פחות ומספק הנאה מרובה גם כן (למרות שאני מעדיף את הגרוס'). בהחלט כביש שחובה לבקר בו - והמרחק נסיעה מזלצבורג הוא קצרצר יחסית (שעה וחצי נסיעה).

 

לגבי מחיר הרכב, לא רע בכלל. היה יכול להיות נחמד יותר אם זאת הייתה 325D, או ה-330D הפסיכית מהותית :wink:

עקרונית הזמנו אופל איניסיניה OPC (תמורת 430 יורו ל-9 ימים, כולל 3 נהגים נוספים וביטול השתתפות עצמי מוחלט), אבל דגדג לנו לקחת בווארית מהירה, אז הפקידה הנחמדה (SIXT בפרנקפורט) הציע לנו לשדרג ל-535Xd Touring (המאובזרת מאוד) תמורת כ-130 יורו נוספים. אחרי כמה שניות של מחשבה, היה קשה מאוד לסרב להצעה המפתה :wink:

 

ביום האחרון החלפנו (אני ו-Caveman) את ה-535xd ב... בווארית אחרת, העונה לכינוי M3. תמורת 265 יורו (שני נהגים והורדת השתתפות עצמית ל-750 יורו, ליום השכרה אחד ויחיד...). ללא ספק אחת ה-חוויות המדהימות. היה שווה כל יורו ויורו. שקלתי להזמין לי כזאת לינואר (גיחה קצרה לגרמניה, אולי גם אוסטריה), אבל SIXT מוציאים את ה-M3 מהצי בסוף החודש (31/10).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עברתי על לא מעט אתרי השכרת רכבים, יש כמה קטגוריות, אשמח אם תוכלו להבהיר לי מה כל אחד כולל

 

1. BMW X1

2. BMW SERIES 1

3. BMW SERIES 3

4. BMW SERIES 3 TOURING

 

בכולם כמובן אין התחייבות ורשום OR SIMILIAR, מה האופציות שאני עלול לקבל בכל אחד מהם?

אני מחפש רכב ספורט אך כמובן שיהיה נוח לטיול של בערך 10 ימים, מעדיף BMW כי עוד לא יצא לי לנהוג על אחד (אך פתוח להמלצות), וכמו שאני רואה רק ה BMW יש להשכרה במחירים שפויים, אני מניח בגלל שזה גרמני..

 

ואגב - דבר הזוי, יש אתרים שמבקשים לציין מאיזה מדינה אני, כל מדינה מקבלת תעריפים שונים - למה?!

 

עריכה נוספת - מה אתם אומרים על Mercedez C class ?

פורסם
עברתי על לא מעט אתרי השכרת רכבים, יש כמה קטגוריות, אשמח אם תוכלו להבהיר לי מה כל אחד כולל

 

1. BMW X1

2. BMW SERIES 1

3. BMW SERIES 3

4. BMW SERIES 3 TOURING

 

בכולם כמובן אין התחייבות ורשום OR SIMILIAR, מה האופציות שאני עלול לקבל בכל אחד מהם?

אני מחפש רכב ספורט אך כמובן שיהיה נוח לטיול של בערך 10 ימים, מעדיף BMW כי עוד לא יצא לי לנהוג על אחד (אך פתוח להמלצות), וכמו שאני רואה רק ה BMW יש להשכרה במחירים שפויים, אני מניח בגלל שזה גרמני..

 

ואגב - דבר הזוי, יש אתרים שמבקשים לציין מאיזה מדינה אני, כל מדינה מקבלת תעריפים שונים - למה?!

 

עריכה נוספת - מה אתם אומרים על Mercedez C class ?

 

אין לי מושג מה יש בקטגורייה של X1, אבל נוטה להאמין שזה יהיה משהו בסגנון הפורד קוגה / סובארו פורסטר (שיש להם בצי).

 

בקטגורייה של סדרה 1 - יש את ה-A CLASS ואת ה-A3. לפעמים ניתן לקבל גם גולף GTI / GTD או פורד פוקוס ST (במידה ויש להם זמינה בתחנה).

 

בקטגורייה של סדרה 3 - יש את ה-C CLASS ואת ה-A4. בקטגורייה של סדרה 3 סטיישן - תוכל לקבל C CLASS ו-A4 סטיישן, ההבדל היחידי בין הקטגוריות הללו בא לידי ביטוי בתצורת המרכב.

 

ישנו אתר מאוד יעיל, המפרט את צי הרכבים המדוייק של סיקסט (ושאר החברות), אלא שהאתר הוא בגרמנית...

 

 

SIXT מאוד יקרים בהזמנות דרך האתרים השונים שלהם - גרמניה / ארה"ב. המלצתי אליך היא להזמין מהארץ (דרך שלמה) - זה יכול להגיע לחצי מהמחיר דרך האתר הגרמני (בדקתי זאת לפני שעה, אני רוצה להזמין לי רכב לינואר בגרמניה - לתקופה של שבוע).

 

בנוסף, אתה תמיד יכול להזמין קטגורייה אחת פחות (C5 או פאסאט) ולשדרג בתחנה תמורת סכום אטרקטיבי עד מאוד (כך פעלנו בשלושת ההשכרות האחרונות שלנו דרך SIXT בפרנקפורט). בפעמיים האחרונות (פברואר וספטמבר השנה - הזמנו פאסאט / איניסנייה OPC - ושדרגנו תמורת 130 / 140 יורו אל ב.מ.וו 535XDrive Touring / 535XDrive, כפי שציינתי קודם לכן).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני הזמנתי דרגת ILMR ובמקום אמרו לי שאין משהו מאותה דרגה כרגע,

הציעו לי סקודה סופרב סטיישן - לא רציתי, הציעו אוודי A3 ידנית - שקלתי אבל שאלתי איזה אופציות עוד אפשריות,

שאלתי אם יש גולף GTI נאמר לי שלא, ואחרי שהציעו את ה BMW לא התעניינתי הלאה זה הספיק לי.

 

מה שאומר שאי אפשר ממש לסמוך על ההזמנה שעושים.

ובקשר להפרשי המחירים בין האתרים גם אני שמתי לב לזה, עדיף לבצע את ההזמנה דרך האתר מהארץ.

 

כשיזדמן לי שוב אני באמת אגיע באותה גישה הזמנה של משהו סביר שלא יבאס ושידרוג במקום.

 

 

so far so good so what

פורסם
אני הזמנתי דרגת ILMR ובמקום אמרו לי שאין משהו מאותה דרגה כרגע,

הציעו לי סקודה סופרב סטיישן - לא רציתי, הציעו אוודי A3 ידנית - שקלתי אבל שאלתי איזה אופציות עוד אפשריות,

שאלתי אם יש גולף GTI נאמר לי שלא, ואחרי שהציעו את ה BMW לא התעניינתי הלאה זה הספיק לי.

 

מה שאומר שאי אפשר ממש לסמוך על ההזמנה שעושים.

ובקשר להפרשי המחירים בין האתרים גם אני שמתי לב לזה, עדיף לבצע את ההזמנה דרך האתר מהארץ.

 

כשיזדמן לי שוב אני באמת אגיע באותה גישה הזמנה של משהו סביר שלא יבאס ושידרוג במקום.

 

מניסיוני עימם, אם הזמנת גולף / פאסאט בתקופה עמוסה (ספטמבר עד תחילת נובמבר, או דצמבר עד פברואר) - הן לא יהיו זמינות במלאי. במידה וכן, יהיו אלה גרסאות הבסיס (גולף 1.2TSI או פאסאט 1.6TDI).

 

למדתי שעדיף להזמין משהו סביר (C5 / פאסאט) ולבקש שדרוג תמורת תשלום במקום. רכבים יקרים יותר - תמיד נמצאים במלאי (הם ישמחו מאוד להציע לך 530D או 535D). משלמים בזול (יחסית) מהארץ ומשדרגים בסניף בעוד כמה "גרושים". בהחלט שווה :wink:

 

בינואר אלך שוב על קטגורייה של C5 או פאסאט. מקווה שתהיה זמינה איזה 330D קופה, או 435I (אם כבר יגיעו לצי). ואם לא... אסתפק שוב ב-535D בהמתית ואונייתית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אז בעצם אתם אומרים, תזמין רכב מרמה סבירה ותשדרג במקום..

את התכנון אני מתכנן בחודש מרץ-יוני, לפי מה שאתה אומר יהיה פחות ביקוש, האם הטריק יעבוד גם אז?

 

תודה.

פורסם

אכן, זה בדיוק מה שאנחנו אומרים :wink:

 

זה לא בדיוק טריק. לרב - בעונות הלחץ - אין רכבים כאלה זמינים במלאי (לפחות לא בגרסאות הנחמדות), כך שאו שהם מציעים לך את גרסאות הבסיס שלהם (הקיימות במלאי כי אף אחד לא רוצה לנהוג בגולף 1.2TSI או פאסאט 1.6TDI), או שהם אומרים לך שאפשר להשתדרג לרכב מדגם X, תמורת סכום Y. אז ההחלטה היא כמובן אך ורק שלך - בהתאם למגבלות התקציב שלך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

השאלה אם יש הפרש בין המחיר שאתה משלם בארץ מראש על BMW דגם כלשהוא לעומת השדרוג שלהם.

 

אני לא כל כך בטוח - לדוגמא BMW SERIES 3 שראיתי במחיר 586$ לעומת רכב אחר סביר שיהיה בסביבות ה 400$, ההפרש מאוד דומה למה שביקשו מ epiphone לשדרוג, אז אני לא בדיוק מבין למה הדבר הזה 8)

פורסם

תסתכל כמה עולה באתר של סיקסט גרמניה - פאסאט (כולל ביטול השתתפות עצמית, נהג נוסף ובלי מגבלת ק"מ). לאחר מכן, תסתכל באתר של סיקסט ישראל (שלמה) כמה עולה הפאסאט (כולל כל מה שציינתי למעלה), ותעדכן אותנו כמובן :wink:

 

אז אקצר לך, דרך סיקסט רצו על פאסאט ל-5 ימים, כולל נהג נוסף וביטול השתתפות עצמית (אבל עם מגבלת ק"מ) - מעל 500 יורו. דרך האתר של שלמה סיקסט זה יצא כ-300 יורו, מבלי הגבלת ק"מ שהיא. משמע, גם אם תוסיף עוד 130 יורו ל-535D (כפי שעשינו), אתה עדיין תשלם פחות מהעלות דרך סיקסט גרמניה - ויהיה לך רכב משתי קטגוריות מעל הפאסאט (בעיקר חזק, נוח ומאובזר מ ה ו ת י ת).

 

סתם לצורך העניין - בדקתי בשני האתרים הזמנה של סדרה 5 / E CLASS, אז הפער הוא רק 10 יורו לטובת האתר הישראלי, אבל הגרמני לא כולל נהג נוסף ויש מגבלת ק"מ - מה שדרך "שלמה לא קיים (ויש נהג נוסף ללא תשלום).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בדיוק מה שרציתי להגיד, שים לב גם להרחבות של הביטוח,

למשל עכשיו נכנסתי לאתר ובדקתי באמת על אותו רכב ה- 320D,

עם הביטוחים וכו' דרך האתר העולמי לשבעה ימים זה יוצא 819 יורו שזה מטורף,

דרך אגב יש כל מיני קבוצות שאי אפשר להזמין דרך האתר מהארץ (כמו הדרגה הזו שנקראת LSMR).

 

 

so far so good so what

פורסם

אכן, דרך הארץ יש הרבה מאוד קבוצות שלא ניתן להזמין, בעיקר את האקזוטיות למיניהן - אותן צריך להזמין אך ורק דרך גרמניה (כפי שעשינו עם ה-M3).

 

בכל אופן, המחירים של סיקסט גרמניה אינם כוללים ביטול השתתפות עצמית ונהג נוסף. בנוסף לכך ישנה הגבלת ק"מ - וחריגה היא לא בדיוק עניין זול :|

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...