Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא.

אם זאת, גבר יכול להמיר את חופשת הלידה של אישתו בשלו, כלומר היא תצא לעבוד והוא יתעסק בקקי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לא במתכונת שאביתר הציעה, הוא דיבר על לעזור לאישה שגם כן נמצאת בבית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

באחת מעבודותיי האחרונות עבד איתי בחור אשר גם לקח את חופשת הלידה של אשתו וגם לקח לאחר מכן "משרת אם". אאל"ט הוא עשה את כל זה מפני שהיא עבדה בחברה עם דרישות קשות אשר לא נתנו לה יותר משבוע לאחר הלידה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

בישראל אין דבר כזה שנותנים חופשה של שבוע בלבד לאחר הלידה - זו עבירה גסה על החוק. המעסיק מחוייב לתת 12 שבועות לאחר הלידה (או 14, דומני שהיה איזה שינוי בחוק). יש מדינותף למשל באר"ב שבהן אין חופשת לידה פורמלית ונשים שבות לעבודה תום מספר ימים מהלידה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בישראל אין דבר כזה שנותנים חופשה של שבוע בלבד לאחר הלידה - זו עבירה גסה על החוק. המעסיק מחוייב לתת 12 שבועות לאחר הלידה (או 14, דומני שהיה איזה שינוי בחוק). יש מדינותף למשל באר"ב שבהן אין חופשת לידה פורמלית ונשים שבות לעבודה תום מספר ימים מהלידה.

 

ומה לגבי לבקש ר"פ/תעודת יושר בעבודות ?

 

תעשה לי טובה, מי שם זין על החוק...

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

אם האישה מוכנה לוותר על זכויותיה?

זה מחזיר אותי לשרשור של הנדחפים. אם האשה היתה עומדת על זכויותיה היא היתה מקבלת אותן מהמעסיק - או בטוב או דרך בית המשפט. וכיון שבמצבה היה מדובר בפיטורין לאחר לידה המעסיק היה מצטער על התנהגותו משך הרבה שנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם האישה מוכנה לוותר על זכויותיה?

זה מחזיר אותי לשרשור של הנדחפים. אם האשה היתה עומדת על זכויותיה היא היתה מקבלת אותן מהמעסיק - או בטוב או דרך בית המשפט. וכיון שבמצבה היה מדובר בפיטורין לאחר לידה המעסיק היה מצטער על התנהגותו משך הרבה שנים.

 

שמע, אתה צריך להבין שיש חוק ויש צורך.

 

אם אני צריך את העבודה בשביל להאכיל את משפחתי, שירמסו אותי אבל אני לא יכול להרשות לעצמי ימים בלי שכר.

אם אני צריך את העבודה כי היא תיתן לי ניסיון מעשי אשר אין כמוהו, אני גם אגיע עם אינפוזיה לעבודה.

אם כל הארגון תלוי על הכתפיים שלי, אעבוד בכל מצב.

 

אם אני שאנטי ילד שמנת אז על כל עבודה אני אגיד FUCK IT, אני יכול למצוא יותר טוב/למצוא דברים אחרים טובים.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

תראה איני עו"ד אבל אני קורא עברית, והמידע ברור מאוד.

קודם כל, האשה זכאית לתקופת חופשת לידה עם תשלום דמי לידה מהביטוח הלאומי, בהמשך לתקופת חופשה ללא שכר (אם רצונה בכך) ואחרי חזרתה מחופשת הלידה יש תקופה נוספת שבה אין לפטרה.

מעבר לכך - אילוץ העובדת לעבוד בחופשת הלידה מהווה עבירה פלילית, המעסיק עלול לשלם על כך קנסות, כולל קנס אישי לבעל התפקיד, ואף במאסר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כוונת המשורר הייתה "על הגבר עצמו" עזבו עכשיו את דיני האשה בצד, זכאית או לא?עבדה או לא עבדה בסמוך.. את זה אני יודע

אני מדבר נטו על הבעל לצורך עזרה בבית אחרי הלידה מגיעים לו ימי חופשה???

פורסם

בכל אופן אתה מקבל יום חופש ע'ח יום מחלה ביום הלידה עצמו :idea:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
כוונת המשורר הייתה "על הגבר עצמו" עזבו עכשיו את דיני האשה בצד, זכאית או לא?עבדה או לא עבדה בסמוך.. את זה אני יודע

אני מדבר נטו על הבעל לצורך עזרה בבית אחרי הלידה מגיעים לו ימי חופשה???

 

למיטב ידיעתי, לא מגיע אבל בהרבה מקומות נותנים יום חופש ביום הלידה ויום הברית (אם צריך)

הגבר יכול לנצל ימים מהחופש "הרגיל" שלו לצורך העזרה

×
×
  • תוכן חדש...