Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מישהו יכול להמליץ על סבון טוב + ספוג טוב לרכישה בארץ או באיביי אם יותר זול שם?

 

 

 

אז אתה משפשף עם הספוג + סבון, ואחר כך עובר עם הספוג השני אחרי שטבלת אותו במים וזה מוריד לך את כל הסבון ?

או שאני מפספס משהו?

סוחט את הספוג בהתחלה על מנת להרטיב את המשטח, זה ספוג גדול אז הוא סופג הרבה מים+סבון.

אחר כך מעביר כמה פעמים איפה שצריך, במקרה של לשלשת יונים אני משפשף קצת יותר.

אחר כך סוחט את הספוג עם המים הנקיים על המשטח להוריד קצת את הסבון, ואז מעביר כמה פעמים עם טבילות במים המתוקים.

כשיש לי כוח אני משתמש בשאריות של מי הסבון עם מברשת אסלות מוסבת על הג'אנטים והטאסות.

פורסם

מחכה לשעות הערב בשישי,

מרטיב את הרכב עם גרניק,

לוקח דלי שם שמפו ומתחיל להקפיץ עם הגרניק עד שיוצא לי שמפו מוקצף טוב :-P

שופך על כל האוטו ובינתיים מכין עוד דלי של שמפו מוקצף, ועובר על כל האוטו עם כפפה ומקרצף טוב טוב,

ואז מוריד את הכל עם הגרניק ומייבש את האוטו עם ג'ילדה ולאחר שהכל יבש מנקה את השמשות בשיטת הנוזל חלונות ועיתון,

לאחר שהכל נקי, מפעיל קצת מוזיקה ומתחיל לשאוב את האוטו ולנקות מבפנים.

זה בינתיים עד שיהיה לי חומרים איכותיים יותר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

מחו"ל המשלוח יעלה לך בצורה לא משתלמת בגלל המשקל.

אני משתמש באמריקן איגל שזה הכי פשוט ועולה בסביבות ה15-20 ש"ח.

 

כשזה יגמר אני אעבור למשהו קצת יותר יקר.

פורסם
מחו"ל המשלוח יעלה לך בצורה לא משתלמת בגלל המשקל.

אני משתמש באמריקן איגל שזה הכי פשוט ועולה בסביבות ה15-20 ש"ח.

 

כשזה יגמר אני אעבור למשהו קצת יותר יקר.

 

אז איפה אני קונה שמפו פלוס במחיר הכי אטרקטיבי בארץ?

פורסם

לצערי המחירים בחו"ל בכלל לא משתלמים לרוב למוצרי דיטיילינג רטובים, כל האביזרים האחרים שמסייעים בדיטיילינג, כמו מברשות כפפות וכו' יש מציאות ויש נפילות.

פורסם
אז איפה אני קונה שמפו פלוס במחיר הכי אטרקטיבי בארץ?

 

את האמרי איגל רכשתי באוטודיפו

אבל בכל חנות לחלקי חילוף ראיתי סוגי שמפו שונים כולל זה.

יש מבחר רחב של שמפו+וקס לרכב בשלל מחירים שונים, צריך שאחד המומחים פה יגיב וימליץ על מוצרים כאלה בטווחי מחירים שונים.

פורסם

אלה שמפו'S משהייתי ממליץ בקניה מAUTOSTORE

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-%D7%A2%D7%9D-%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%A1-Meguiar-s-Ultimate-0-473L.html

או

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-Meguiar-s-Gold-0-473L.html

או

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-Chemical-Guys-Mr-Pink-wash.html

או

http://www.autostore.co.il/%D7%A9%D7%9E%D7%A4%D7%95-Chemical-Guys-Citra-Wash-Gloss.html

האחרון מאוד מרוכז, ככה שאם תדלל אותו בהתאם יספיק לך להרבה שטיפות.

 

לגבי שאר השמפו'S שנמכרים לא מכיר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

×
×
  • תוכן חדש...