Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר והרכב חדש אני מעדיף לנקות אותו בעצמי ולא להכניס אותו לשטיפה.

בעבר הייתי מנקה עם ג'ילדה שקניתי, אבל היא נעלמה בבית.

 

יש כאן מישהו שהזמין איזה סבון איכותי מחו"ל?

איך אתם מנקבים את המים שלא ישאירו סימנים ?

פורסם

כדי שלא ישארו טיפות אתה יכול לנגב עם הגידלה,או מטלית מיקרו פייבר.

לא חייב להזמין מחול יש בארץ מסבונים מצוינים,מה התקציב שלך לסבון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פעם בשבוע, חומרים של מגווייר'ס, מייבש את הרכב עם מגבת מיקרופייבר גדולה להסרת המים וייבוש ראשוני ולאחר מכן העוזרת עוברת על הרכב שוב עם מטלית מיקרופייבר נוספת (יבשה ונקיה) כדי להסיר את כל סימני המים ולתת ברק סופי.

 

בהצלחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כדי שלא ישארו טיפות אתה יכול לנגב עם הגידלה,או מטלית מיקרו פייבר.

לא חייב להזמין מחול יש בארץ מסבונים מצוינים,מה התקציב שלך לסבון?

 

מה הסדר גודל של המחירים ?

מחו"ל זה בטח יותר זול.

 

פעם בשבוע, חומרים של מגווייר'ס, מייבש את הרכב עם מגבת מיקרופייבר גדולה להסרת המים וייבוש ראשוני ולאחר מכן העוזרת עוברת על הרכב שוב עם מטלית מיקרופייבר נוספת (יבשה ונקיה) כדי להסיר את כל סימני המים ולתת ברק סופי.

 

בהצלחה.

 

יכול לתת קישור למוצרי מגוויירס?

פורסם

בעבר הייתי מנקה עם ג'ילדה שקניתי, אבל היא נעלמה בבית.

מה זה מנקה עם ג'ילדה ? רק עם ג'ילדה? זהו? בלי מים? בלי סבון?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
פעם בשבוע, חומרים של מגווייר'ס, מייבש את הרכב עם מגבת מיקרופייבר גדולה להסרת המים וייבוש ראשוני ולאחר מכן העוזרת עוברת על הרכב שוב עם מטלית מיקרופייבר נוספת (יבשה ונקיה) כדי להסיר את כל סימני המים ולתת ברק סופי.

 

בהצלחה.

 

איך העוזרת שלך נותנת ברק סופי? גם אני רוצה עוזרת שתתן לי ברק סופי !

פורסם

אני השתמשתי בסבונים של carplan הם עולים כ 35 שקל,נותנים תוצאה טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דלי סבון רכב(כרגע הכי פשוט, אמריקן איגל)+ספוג

דלי מים מתוקים+ספוג

מטלית מיקרופייבר

 

כשיש כוח אני מוסיף לשאריות של הדלי עם הסבון ידית לניקוי אסלות שמהיום הראשון אצלי נועדה לג'אנטים (וטאסות ברכב החדש :oops:)

פורסם

מישהו יכול להמליץ על סבון טוב + ספוג טוב לרכישה בארץ או באיביי אם יותר זול שם?

 

דלי סבון רכב(כרגע הכי פשוט, אמריקן איגל)+ספוג

דלי מים מתוקים+ספוג

מטלית מיקרופייבר

 

כשיש כוח אני מוסיף לשאריות של הדלי עם הסבון ידית לניקוי אסלות שמהיום הראשון אצלי נועדה לג'אנטים (וטאסות ברכב החדש :oops:)

 

אז אתה משפשף עם הספוג + סבון, ואחר כך עובר עם הספוג השני אחרי שטבלת אותו במים וזה מוריד לך את כל הסבון ?

או שאני מפספס משהו?

פורסם
מישהו יכול להמליץ על סבון טוב + ספוג טוב לרכישה בארץ או באיביי אם יותר זול שם?

 

 

 

אז אתה משפשף עם הספוג + סבון, ואחר כך עובר עם הספוג השני אחרי שטבלת אותו במים וזה מוריד לך את כל הסבון ?

או שאני מפספס משהו?

בתור ״משקיען״ ציפיתי ממך להשקעה מינימלית של חיפוש בפורום :)

שיטת 2 הדליים: דלי סבון-מים ודלי שני של מים.

מרטיב את הרכב קלות, טובל כפפה/ספוג בדלי סבון ועובר על חלק מהרכב.

טובל את הכפפה במים וסוחט להורדת לכלוך ושוב טובל במי סבון ועובר על הרכב וחוזר חלילה.

לבסוף להורדת כל הסבון כמה דליים לרחיצה מהסבון.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
בתור ״משקיען״ ציפיתי ממך להשקעה מינימלית של חיפוש בפורום :)

שיטת 2 הדליים: דלי סבון-מים ודלי שני של מים.

מרטיב את הרכב קלות, טובל כפפה/ספוג בדלי סבון ועובר על חלק מהרכב.

טובל את הכפפה במים וסוחט להורדת לכלוך ושוב טובל במי סבון ועובר על הרכב וחוזר חלילה.

לבסוף להורדת כל הסבון כמה דליים לרחיצה מהסבון.

 

תודה.

 

איפה ניתן לרכוש את מוצרי מגוויירס?

פורסם

הם נמכרים בשורת החיפוש של הפורום ואף בשורת החיפוש של גוגל וגם במלא חנויות בארה"ב כולל walmart.

מי היה מאמין :roll:

 

הכי קרוב (משלוח זול) זה UK

http://www.cleanyourcar.co.uk/

http://www.i4detailing.co.uk/

http://www.detailedclean.co.uk/

 

בנוסף ישנו יבואן בארץ ולכן שווה לבדוק את המחירים המקומיים (יש המון מפיצים).

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
הם נמכרים בשורת החיפוש של הפורום ואף בשורת החיפוש של גוגל וגם במלא חנויות בארה"ב כולל walmart.

מי היה מאמין :roll:

 

הכי קרוב (משלוח זול) זה UK

http://www.cleanyourcar.co.uk/

http://www.i4detailing.co.uk/

http://www.detailedclean.co.uk/

 

בנוסף ישנו יבואן בארץ ולכן שווה לבדוק את המחירים המקומיים (יש המון מפיצים).

 

מי היבואן?

×
×
  • תוכן חדש...