Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה . לאחר ששיגעתי אתכם לגבי הרנו מגאן 2 , לקחתי את הרכב לבדיקה בקומפיוטסט באשדוד. יכול להיות שהממצאים חריגים ויכול להיות שלא אבל אתם המומחים אז אני סומך עליכם. בגדול מה שהספקתי לזכור מהבוחן זה שהקלאץ גמור, אחת התושבות מנוע צריכה החלפה ושהספק מנוע במקום 115 כ"ס מניב רק 86 כ"ס.

יש לציין שהפנים של המוכר נפלו ברגע שיצאנו החוצה והוא אמר שיתקזז בהתאם . אני מעלה את כל תוצאות הבדיקה ומחכה לתובנות שלכם. תודה רבה. כמו כן הצמיגים לא תקינים והצמיג שמורכב ברכב הוא צמיג רחב שאני מניח שעולה סכום די נכבד.

בעין לא מקצועית בדיקה נראית שחורה , מנוע מזייף , לא מתקרב אפילו לכ"ס שאמור להיות , צמיגים גמורים, קלאץ גמור . אני טועה?

test1.jpg

IMG_3938.jpg

IMG_39390.jpg

IMG_39410.jpg

IMG_39420.jpg

IMG_39400.jpg

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מצד אחד,אין שום דבר שהוא נורא ואיום בבדיקה הזו (שלדה נקייה,מנוע תקין (למרות הכסתח"ים)

אבל מצד שני,נראה שהרכב הזה עבר חיים לא קלים ואפילו הייתי אומר עד גבול ההזנחה.

זה לא משהו בלתי פתיר אבל תזדקק כאן ליישור קו בסכום לא קטן בכלל,שעלול גם להגיע לכ-50% מעלות הרכב בפועל.

הספק המנוע פחות אמור להדאיג אותך כי ידוע שיש הפסד של באיזור ה-15% לפחות כאשר בודקים הספק דרך הגלגלים.

 

מנורת טיפול דולקת-צריך לעשות טיפול לרכב/שיש תקלה אחרת שלא טופלה והיא אינה ברורה.

צמיגים- צריך להחליף 2 או 4 לא ברור מדוח הבדיקה.

קלאץ'- צריך לבדוק במוסך.

ההערות לגבי הגיר מעט מדאיגות.

לא ברור מה הבעיה בקפיצים (אולי המכון התכוון שכריות הבולם קרועות-אם כן תיקון לא ממש זול).

צריך להחליף צינורות של מע' הקירור (יבשים/סדוקים,לפרק רדיאטור ולנקות אותו-גם כאן נזק של כמה מאות טובות של ש"ח).

חופש במערכת ההיגוי- תקלה שיכולה גם היא לעלות לא מעט.

זיוף מנוע- צריך לחבר סורק תקלות ולראות,אם כל החיישנים מתפקדים היטב או שהבעיה אחרת-(הצתה/חשמל).

אם אתה חושב על ללכת על הרכב הזה ברצינות,כדאי לקחת אותו למוסך מורשה או מתמחה ברכב כמו "אורן שירותי רכב" כדי לקבל חוות דעת,האם כדאי בכלל לרכוש את הרכב ואם כן באיזה מחיר+-.

בגדול,כל רכב רגיש להזנחה,צרפתיות עוד יותר רגישות ואם הרכב הוזנח מי שעלול לשלם את המחיר זה אתה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הכל שאלה של מחיר תבדוק לאור הממצאים בכמה אפשר לשחרר את הרכב ואז נוכל לדעת האם זה משתלם או לא כי עלות השיפוץ עלולה לעניות דעתי להגיע ל50 אחוז משווי הרכב (אולי גם לפחות) אבל שוב זה תלוי במחיר , הבעיות אצלו לא נראות חריגות ברמת לא שווה להתקרב לרכב כלל , אלא סה"כ מודיעות לך שצפויה עבודה לא פשוטה על הרכב לאחר שתקנה אותו ופה המחשבון צריך להיכנס לפועלה .

פורסם

מצד אחד,אין שום דבר שהוא נורא ואיום בבדיקה הזו (שלדה נקייה,מנוע תקין (למרות הכסתח"ים)

אבל מצד שני,נראה שהרכב הזה עבר חיים לא קלים ואפילו הייתי אומר עד גבול ההזנחה.

זה לא משהו בלתי פתיר אבל תזדקק כאן ליישור קו בסכום לא קטן בכלל,שעלול גם להגיע לכ-50% מעלות הרכב בפועל. המחירון של הרכב עומד על 22K. אתה רוצה להגיד לי שכל התיקונים יכולים להגיע לסכום הזה ? כלומר 11K

ההערות לגבי הגיר מעט מדאיגות

ההערות לגבי הגיר מעט מדאיגות. מה פספסתי בקשר לגיר ?

אם אתה חושב על ללכת על הרכב הזה ברצינות,כדאי לקחת אותו למוסך מורשה או מתמחה ברכב כמו "אורן שירותי רכב" כדי לקבל חוות דעת,האם כדאי בכלל לרכוש את הרכב ואם כן באיזה מחיר+-.

יש מוסך או בעל מקצוע שיכול לתת חוות דעת ראשונית על סמך הדו"ח בדיקה בלי לגרור את בעל הרכב לעוד בדיקה? ועדיף שאותו בעל מקצוע יגיד לי תשמע יעלה X שקלים לתקן הכל, ככה שאומר לבעל הרכב מראש לקראת מה הוא הולך. אם זה לא יתאים לו חבל שיסע עד תל אביב סתם.

אם הרכב שווה 22K ונניח שתיקון עולה חצי, ונחיה בעולם ורוד שבעל הרכב החליט לקזז את עלות כל התיקונים. אם אני רוכש את הרכב ומתחיל לתקן הכל , אני בעצם מתקרב למחירון שלו. האם רק לי העסקה נראית לא כלכלית במיוחד?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אם לוקחים בחשבון בלת"מ של מנורה דולקת,שהתקלה אינה ידועה+הגה (בעיה אינה ידועה+כריות בולמים+טיפול כללי כולל החלפת בלמים,החלפת קלאץ' במינימום,צמיגים),החלפת רצועות אביזרים ו/או טיימינג (אם לא הוחלף לפי הוראות היצרן).

שילוב הילוכים לקוי יכול להיות בגלל קלאץ' לא תקין ויכול להיות שהגיר עצמו לא תקין/דרוש תיקון לא קטן בו.

אי אפשר לדעת מה העלות המדוייקת של התיקונים עד שהרכב ייבדק כמו שצריך-יכול להיות שיסתבר שחלק מה"ליקויים" אינם באמת ליקויים והם כסת"ח של המכון.

אבל, אם הבדיקה משקפת נאמנה את מצב הרכב התיקונים יכולים בשקט להגיע כאן לאיזור ה-8K לפחות.

זו הערכה גסה של בערך ולא הצעת מחיר של מוסך.

אם אתה מעוניין,תתקשר לאורן בטלפון ותשאל אותו בהערכה גסה כמה יעלה בערך תיקון הליקויים.

כלכלי או לא,עשה את החשבון בעצמך.כפי שכתבתי,אין אמנם פגיעה בשילדה אך הרכב מוזנח ודורש השקעה די גדולה.

אני גם בספק אם המוכר יהיה מוכן לשחוט חצי ממחיר הרכב.

לדעתי,עם כל הצער והכאב עדיף "לבזבז" כסף על בדיקה ולא לקנות משהו שאח"כ משלמים עליו במוסכים על הזנחה ביוקר רב.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם לוקחים בחשבון בלת"מ של מנורה דולקת,שהתקלה אינה ידועה+הגה (בעיה אינה ידועה+כריות בולמים+טיפול כללי כולל החלפת בלמים,החלפת קלאץ' במינימום,צמיגים).

שילוב הילוכים לקוי יכול להיות בגלל קלאץ' לא תקין ויכול להיות שהגיר עצמו לא תקין/דרוש תיקון לא קטן בו.

אי אפשר לדעת מה העלות המדוייקת של התיקונים עד שהרכב ייבדק כמו שצריך-יכול להיות שיסתבר שחלק מה"ליקויים" אינם באמת ליקויים והם כסת"ח של המכון אבל אם הבדיקה משקפת נאמנה את מצב הרכב התיקונים יכולים בשקט להגיע כאן לאיזור ה-8K לפחות.

עשיתי סיבוב של עשר דק' על הרכב ולא נתקלתי בשום בעיה בשילוב הילוכים. לגבי כל השאר אין לי דרך לאבחן.

מה שמוזר שרכב כזה "מוזנח" על פניו ,היה אמור לשקף את זה בנסיעה. הנסיעה התגלתה כנעימה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

תגיד לי אתה רציני?

 

בוא אני אגיד לך מהנסיון שלי, ש-90 אחוז מהרכבים הידניים שבדקתי היו צריכים החלפת קלאצ'. זאת ניראה לי אחת הסיבות הגדולות להפטר מהרכב לפני ההוצאה הזאת.

 

מנורה דולקת? פשוט BIG NO NO.מה דולקת ? למה דולקת? למה לא טיפלו בזה? כשאני רואה דבר כזה זה ישר מעיד לי על היחס של הבעלים לרכב. זה ביחד עם הצמיגים הגמורים פשוט מאשש את הטענה הזאת.

 

יש לרכב ספר טיפולים או תיעוד מסודר כלשהו שלהם?

 

ודבר שלישי והכי חשוב, אתה באמת תכננת לשלם מחירון על רנו מגאן ?

פורסם
תגיד לי אתה רציני?

 

בוא אני אגיד לך מהנסיון שלי, ש-90 אחוז מהרכבים הידניים שבדקתי היו צריכים החלפת קלאצ'. זאת ניראה לי אחת הסיבות הגדולות להפטר מהרכב לפני ההוצאה הזאת.

 

מנורה דולקת? פשוט BIG NO NO.מה דולקת ? למה דולקת? למה לא טיפלו בזה? כשאני רואה דבר כזה זה ישר מעיד לי על היחס של הבעלים לרכב. זה ביחד עם הצמיגים הגמורים פשוט מאשש את הטענה הזאת.

 

יש לרכב ספר טיפולים או תיעוד מסודר כלשהו שלהם?

 

ודבר שלישי והכי חשוב, אתה באמת תכננת לשלם מחירון על רנו מגאן ?

המנורה שדולקת היא נורה בצורת מברג. לפי מה שאני יודע זה אומר שטיפול מתקרב. יש לרכב תיעוד על טיפול טיימינג שנעשה ב120,000 ק"מ.

לגבי מחירון - כבר מראש הורדתי לו סכום נאה עוד לפני שהגענו לבדיקה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

כשאני מריץ את המנורה הזאת בחיפוש של גוגל, אז אין תושבה חד משמעית לזה, אומרים לקחת את הרכב לאבחון במוסך מורשה. ככה ש"טיפול מתקרב" זה כניראה לא הסיבה.

 

באמת שלא הייתי ממליץ לך לקנות רכב ללא היסטוריית טיפולים מוכחת. כול שכן ברכב שלא ניחן במוניטין האמינות הכי טוב שיש.

פורסם

מנורה עם מפתח שוודי זה סימן שצריך להגיע לטיפול בדרך כלל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כן סבירות גבוהה שצריך להגיע לטיפול. אני אדבר עם המוכר. אני אגיד לו את האמת - שיש סבירות גבוהה שעלות תיקון תעלה 50% מהרכב ואם יש טעם שנלך בכלל למוסך לאבחון. סיטואציה מוזרה מצד המוכר - מצד אחד הוא צריך להוריד את עלות התיקונים ואז בעצם השווי של הרכב הוא חצי ממה שהוא ציפה לקבל. מצד שני הוא יכול לא להסכים ולקוות שיפול על קונה שיבדוק במכון אחר ושם ימצאו פחות ליקויים או שימצא קונה שיקח את הרכב בלי בדיקה. מצד שלישי , הוא יכול לתקן בעצמו את כל הליקויים ואז למכור במחיר שרצה מלכתחילה. במקרה כזה הוא בטח ישתמש בחלקים סיניים ועבודה ערבית. בכל מקרה אני לא ממש מקנא בו.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מכיון שעבר זמן העריכה אני נאלץ להגיב פה. מישהו יודע אם אחד המוסכים בת"א או בכלל שמתמחים בצרפתיות יכולים לתת חוות דעת לגבי עלות תיקון רק לפי הטופס לאחר בדיקה של קומפיוטסט?

כמו שחשבתי מוכר הרכב לא יכול להגיע פיזית בגלל העבודה שלו. אם תוכלו להמליץ לי על מוסך שכזה מה טוב , אם לא נוותר על הרכב.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...