Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אני יודע שיש המון שרשורים של דירוגים שונים ומשונים, אבל עדיין לא נתקלתי בדירוג של היבואנים עצמם.

המטרה היא להכין רשימה של היבואניות עבור אנשים ששמים דגש מיוחד על שירות, כשקלול נוסף בבואם לרכוש רכב חדש.

הפרמטר היחיד שקובע הוא איכות השירות - החל מהכניסה לסוכנות ועד הטיפולים ברכב.

 

הערה אחרונה: לאיכות הרכב לא צריכה להיות שום השפעה על הנושא.

 

 

להלן הפרמטרים המוצעים:

1. שירות באולם

2. זמינות רכבים לנהיגת מבחן

3. תהליך הסגירה: הנחות, צ'ופרים וכו'

4. המתנה למסירה: עמידה בלו"ז, עיכובים וכו'

5. המסירה: ניקיון הרכב, כמות דלק, יחס כללי וכו'

6. טיפול ראשון

 

מקווה להשתתפותכם.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אני אתחיל.

החברה - קיה.

עונה נטו על הסוכנות שבה קניתי.

 

להלן הפרמטרים המוצעים:

1. שירות באולם - באולם ברחובות השירות היה בסדר גמור, לא מלהיב או יוצא דופן, אבל לא מזלזל או מגעיל, התייחסו בצורה יפה, ענו על השאלות, בדקו כול מיני פרמטרים ושאלות שהיו לי.

2. זמינות רכבים לנהיגת מבחן - בסעיף הזה הסוכנות ברחובות מקבלת ציון 100! הזמינות הייתה מיידית, מהיום למחר.

3. תהליך הסגירה: הנחות, צ'ופרים וכו' - באו לקראתי בצ'ופרים ואבזורים, וגם בהנחות.

4. המתנה למסירה: עמידה בלו"ז, עיכובים וכו' - הגיע לפני הזמן.

5. המסירה: ניקיון הרכב, כמות דלק, יחס כללי וכו' - נמסר נקי מאוד (יחסית כן? אני פדנט שרוט ואני מודה בזה, אבל נקי בשביל אנשים נורמלים) כמעט בלי דלק, הסבירו על הכול במעמד המסירה, הראו לי הכול, והיו מאוד נחמדים.

6. טיפול ראשון - עוד לא געתי לזה

פורסם
החוכמה זה טיב השירות אחרי הקנייה,לא לפני.

 

בגלל זה ציינתי גם את נושא הטיפול הראשון

 

כמובן שאם יש מפגשים נוספים עם היבואן במהלך השנה עד הטיפול - כדאי לציין אותם ולפרט עליהם.

.We apologise for the inconvenience

×
×
  • תוכן חדש...