Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

לאחרונה אני מתלבט בין שלושה רכבי מיני - פורד פיאסטה, קיה ריו וסוזוקי סוויפט.

 

מבחינת איכות ואבזור אני כרגע נוטה לכיוון הפיאסטה אבל גם אות וגם את הריו אני כמעט ולא רואה על הכביש. לעומת זאת את הסוויפט אני רואה בכל פינה.

 

אני יודע שזה לא בהכרח מעיד על איכות המכונית אבל מה לגבי סחירות? עוד 3 שנים אני אצליח למכור את המכוניות האלה?

 

תודה

פורסם

הפיאסטה היא אחת המכוניות הנמכרות ביותר באירופה אך בישראל, למעט דגמי העבר הרחוק אולי, הדגם מעולם לא זכה להצלחה של ממש ולא שומר על ערכו, גם כי הדגמים שהגיעו לישראל עם תיבה אוטו' היו לא מוצלחים בכל הקשור לביצועים וחיסכון (הדור הקודם עם תיבה רובוטית היה בכלל כישלון גמור). הדגם הנוכחי עם מנוע ה-1.6 אמור לשפר משמעותית את המצב (לא נהגתי אז אני לא יודע איך התיבה כפולת המצמדים מתפקדת שם).

 

הריו היא מכונית חדשה יחסית אבל יש לא מעט כאלו על הכביש. את הסוויפט מוכרים כאן כבר מ-2006 אם אני לא טועה מה גם שקשה לפעמים להבחין בין הדור החדש לקודם במיוחד מלפנים.

 

מבחינת שמירת ערך, סביר להניח שהסוויפט תשמור על ערכה יותר טוב מהשתיים האחורות. זו אמנם מכונית קטנה מהשתיים האחרות, במיוחד מהריו ובמיוחד בתא המטען שהוא לא ממש שימושי בסוויפט, אבל העיצוב החביב, החיסכון היחסי בדלק (הנוחות לא משהו באוטו' בטח לעומת הפיאסטה) והתפיסה בקרב הציבור של אמינות הדגם (אין לי מושג לגבי האמינות בפועל) עושים את שלהם.

פורסם

סוויפט תשמור על הערך הכי טוב. קח בחשבון תא מטען בגודל תא כפפות.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

מצד שני מי שקונה היום קאיה יוכל גם בוד כמה שנים לרשום במודעה שיש אחריות על מנוע וגיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שלום,

 

לאחרונה אני מתלבט בין שלושה רכבי מיני - פורד פיאסטה, קיה ריו וסוזוקי סוויפט.

 

מבחינת איכות ואבזור אני כרגע נוטה לכיוון הפיאסטה אבל גם אות וגם את הריו אני כמעט ולא רואה על הכביש. לעומת זאת את הסוויפט אני רואה בכל פינה.

 

אני יודע שזה לא בהכרח מעיד על איכות המכונית אבל מה לגבי סחירות? עוד 3 שנים אני אצליח למכור את המכוניות האלה?

 

תודה

 

אתה צוחק? כמעט לא רואה ריו ופיאסטה? איפה לעזאזל אתה מסתובב?

 

לשאלתך, אף אחד לא יכול לדעת מה תהיה הסחירות בעוד 3 שנים, אבל מאחר והפיאסטה והריו נפוצות בליסינג והסוויפט יותר בשוק הפרטי, בנוסף לאמון שרוכשים לסוזוקי בשוק, סביר שהסוזוקי תשמור יותר על ערכה

.We apologise for the inconvenience

פורסם
אתה צוחק? כמעט לא רואה ריו ופיאסטה? איפה לעזאזל אתה מסתובב?

 

 

ריו האצ'בק ופורד פיאסטה 2013 (יש שינוי במנוע לעומת הדגמים הקודמים) - אלה הדגמים שאני מחפש

פורסם
ריו האצ'בק ופורד פיאסטה 2013 (יש שינוי במנוע לעומת הדגמים הקודמים) - אלה הדגמים שאני מחפש

אל תתקרב לקיה ריו. מנוע חלש ותיבת היכולים מיושנת והכי גרוע - זוללת דלק. הייתה לי ולא הצלחתי למכור. קניתי פיאסטה 1600 ואני מרוצה עד הגג. עולם אחר.

×
×
  • תוכן חדש...