Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משלוח הפרונט (טלסקופים) מארה"ב מחירו גבוה הרבה יותר מעל למה שציפיתי. (כ-700$ רק משלוח).

המחיר גבוה, חסר פרופורציה ולא הגיוני. לא מסתדר לי.

 

האם למישהו יש פתרון זול יותר שאיני מודע אליו ?

 

אני בדקתי את שרות הדואר האמריקאי ואת DHL.

 

 

יש כזה דבר משלוח ימי ?

יש דרך טובה להביאם ארצה בזול ?

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
משלוח הפרונט (טלסקופים) מארה"ב מחירו גבוה הרבה יותר מעל למה שציפיתי. (כ-700$ רק משלוח).

המחיר גבוה, חסר פרופורציה ולא הגיוני. לא מסתדר לי.

 

האם למישהו יש פתרון זול יותר שאיני מודע אליו ?

 

אני בדקתי את שרות הדואר האמריקאי ואת DHL.

 

 

יש כזה דבר משלוח ימי ?

יש דרך טובה להביאם ארצה בזול ?

הפיתרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו - התעלקות על מישהו שנוסע לארה"ב, ולבקש ממנו אם לא אכפת לו ככה, לסחוב איזה משהו קטן וקמפקטי. בכל מקרה זכור שבשדות התעופה סביב ניו יורק לפחות, לא נותנים לעלות למטוס עם חלפי רכב וצריך להפקיד אותם כמטען.

 

דרך אגב, כרטיס טיסה הלוך חזור לארה"ב עולה היום פחות מ-700$, אולי שווה לקנות אחד כזה למזלג ולתת לו לטוס בתא הנוסעים

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

משהו של מסתדר לי.

 

קיבלתי מארה"ב חבילות בסדר גודל דומה של משקל וגודל, בשום מקרה המחיר לא עבר את ה 150$ החברה הייתה fedex האם יכול להיות שזהו המחיר למשלוח דחוף תוך 24 שעות?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

כמו שממליץ לך בעצם קודמי - תעשה סקר שוק.

 

כשאני הבאתי קיט אוברול למנוע אמריקאי { משהו באיזור ה 50 ק"ג על רבע קוב }, החברה שממנה קניתי עשתה בשבילי את סקר השוק - המחירים נעו בין 600$ להצעה היקרה ביותר ל 250$, החיסרון של האחרונה היה שלא היה להם משרד בארץ מה שגרר עוד איזה 50$ הוצאות בארץ על שירותי משרד.

 

המשלוח שלי היה משלוח אויר "רגיל" משהו באיזור ה 3-5 ימים.

 

אני חושב שלחברה קראו emery freight , אבל אני לא בטוח, ואין לידי את המסמכים.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

יש בהחלט דבר כזה משלוח ימי והוא הרבה יותר זול , אם לא אכפת לך לחכות כמה שבועות (3-5 בדר"כ) במקום פחות משבוע .

 

ותעשה סקר שוק דרך אתרי האינטרנט של החברות השונות:

(שירות הדואר האמריקאי) USPS

FED-EX

UPS

DHL

(אלה הגדולים והידועים, תבדוק אם יש אחרים...)

 

זהר.

פורסם

רשות הדואר האמריקאית מאוד יקרנית למשלוחים. גם משלוח ימי. בכלל דואר מארה"ב הוא מאוד מאוד יקר.

 

אבל...

 

יש הבדלים עצומים במחיר בין שירות לאנשים פרטיים לבין שירות לעסקים. לחנות זה יכול לעלות הרבה הרבה הרבה פחות. נניח עשירית.

 

נסה למצוא עוסק אמריקאי שיכול לשלוח לך את זה דרכו. אני משוכנע שפאטי מ- KTM World תסכים. רק תגיד לה שאתה חבר של ידידנו המקסיקני. ואם הציוד נמצא בשיקגו אז גם ידידנו שם מכיר אותה מצויין.

 

ותמסור לה גם ד"ש ממני באותה הזדמנות.:-D

Moto Ergo Sum

פורסם
הפיתרון היחיד שאני יכול לחשוב עליו - התעלקות על מישהו שנוסע לארה"ב, ולבקש ממנו אם לא אכפת לו ככה, לסחוב איזה משהו קטן וקמפקטי. בכל מקרה זכור שבשדות התעופה סביב ניו יורק לפחות, לא נותנים לעלות למטוס עם חלפי רכב וצריך להפקיד אותם כמטען.

 

דרך אגב, כרטיס טיסה הלוך חזור לארה"ב עולה היום פחות מ-700$, אולי שווה לקנות אחד כזה למזלג ולתת לו לטוס בתא הנוסעים

אני בעד כרטיס כיוון אחד לישראל בשביל הפרונט.

רק שלא יכופפו אותו לתנוחת עובר...

:p

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...