Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים.

ברשותי קומפוננט של מורל דוטק 6.5, לאחרונה הופיע אצלי בעיה בצד הימני של הוופר והטוויטר,הבעיה היא שתוך כדי שאני שומע מוזיקה הצד הימני פתאום ניהיה חלש,כשאר פירקתי את הדלת להוציא את הקרוסאובר ראיתי עליו חלודה והבנתי שזאת בעיה נפוצה בגלל הלחות בדלת,אז ניקיתי אותו טוב עם ספריי אל-חלד,באמת בצורה טובה,אך זה לא פתר את הבעיה,לאחר מכן ניסיתי גם להחליף את הכבלים שהולכים מהוופר לקרוס וזה גם לא עזר,אם מישהו יכול להגיד לי איזה גורם נוסף יכול לגרום לבעיה זאת אני אשמח,תודה מראש לעוזרים !

COMP : morel dotech ovention 6.5",EMP 1 : JBL GTO1004 SUB: crunch powerzone 12,HU: pioneer DEH5450SD

פורסם

תנסה להחליף בין הקרוס אוברים ותיבדק אם הבעיה עוברת לצד שני

ככה תדע אם הבעיה היא בקרוס

Amp #1 Phase Evolution RS4 | Amp #2 Celestra da2k | Comp Hertz Mille mlk165 | Sub DC Audio Level 4

פורסם

ראיתי המון התקנות שהקרוסים שלהם הותקנו בדלתות ולא הייתה להם בעיה...אני מחפש פיתרון לבעיה,אם יש אשמח לשמוע אם אין אז תודה בכל אופן.

ואם כבר מדברים,לאיפה כן כדי לי להעביר את הקרוסים ועד הדרך אני רוצה להחליף כבלים,איזה כבלים מומלצים ומה טווח המחירים ?

COMP : morel dotech ovention 6.5",EMP 1 : JBL GTO1004 SUB: crunch powerzone 12,HU: pioneer DEH5450SD

פורסם

הציעו לך להחליף בין קרוס ימין לשמאל, החלפת? הבעיה עברה צד? אם כן אז הבעיה היא בקרוס ומיכוון שהוא של מורל ונפוץ יחסית את יכול או לשלוח אותו לתיקון או למצוא אחד משומש.

 

את הקרוסים אפשר להתקין באיזה פינה מתחת לדש, מומלץ להחליף את החיווט לרמקולים לחיווט 2.5 ממ"ר, העלות היא באזור השמונה-עשרה שקלים למטר, ניתן לרכוש בחנוית אודיו לרכב/לבית, ועדיף משם.

 

אם אתה כבר מחליף חיווט אתה יכול לסלול חיווט כפול (למידבאס ולטוויטר) מהבגאז ישירות לאלמנטים ולמקם את הקרוסים בבגאז.

SCANSPEAK

פורסם

ראית הרבה התקנות שזה בסדר גמור, חווית על בשרך את הבעיה שצצה אחת לכמה אנשים, מה הלקח? להתקין ולקוות שלא תהיה בסטטיסטיקה הבאה?

 

לפעמים אני לא מבין מה אנשים רוצים...

JL Audio

פורסם

מכיוון שלא מתאפשר לי לערוך ארצה לבקש סליחה כי לא קראתי את המשך התגובה שם אתה כן מראה נכונות לשנות את מיקומם.

 

*למען יקראו ויראו שצריך תמיד לקרוא עד הסוף.. חח

JL Audio

פורסם

הבעיה יכולה להיות גם מהגבר, מהגברים האלה מעולים אבל יש להם בעיה של תקלות מסוג זה, שפתאום ערוץ אחד נחלש.

לדעתי תבדוק את האפשרות הזאת שתחליף בין הערוצים תראה אם שם מקור הבעיה.

HU:Grunding GX3800 ,Amp Speakers :Ausidon.Vrx 4.300 SUB:Hertz es 300 old MidBass:Carwales CL6.5 3L MidRange:Carwales CL 3  Tweeter:  Carwales CL1+RIbbon amt

פורסם
הבעיה יכולה להיות גם מהגבר, מהגברים האלה מעולים אבל יש להם בעיה של תקלות מסוג זה, שפתאום ערוץ אחד נחלש.

לדעתי תבדוק את האפשרות הזאת שתחליף בין הערוצים תראה אם שם מקור הבעיה.

קודם כל תודה רבה לכל מי שעזר לי ונתן לי רעיונות איכן למקם את הקרוסים ומה עדיף לשים ככבלים חדשים,שנית אני לא חושב שזה בעיה במגבר כי לפעמים הוופר עובד תקין הוא עוצמתי כמו תמיד ולפעמים זה נחלש דרסטית,אני אבדוק את עיניין החלפת הוופרים כדי לבוודא שזה לא בעיה בוופר,ואם אכן זה בעיה בוופר של הדוטק,יש אפשרות לתקן אותו והאם מישהו יודע מה עלות של תיקון הוופר הזה ?

COMP : morel dotech ovention 6.5",EMP 1 : JBL GTO1004 SUB: crunch powerzone 12,HU: pioneer DEH5450SD

פורסם

לא צריך להחליף בין הוופרים כיוון שהבעיה שאתה מתאר (גם וופר וגם טויטר), יכולה לנבוע או מהקרוס או מהמגבר, תנסה להחליף בין הקרוסים, אם הבעיה עוברת לצד השני- הבעיה בקרוס, אם לא אז במגבר.

SCANSPEAK

פורסם

אני מאזור אשדוד,איפה אתם ממליצים לשלוח את הקרוס לתיקון/בדיקה ? אני לא יודע אם על הסט שלי יש עדיין אחריות,למרות שהוא אצלי פחות משנה,אבל במידה ואין אחריות לאן אני יכול לשלוח אותו ? ואת הקרוסים הוצאתי מהדלתות והעברתי לתא מטען,שימנע בעיות עתידיות

COMP : morel dotech ovention 6.5",EMP 1 : JBL GTO1004 SUB: crunch powerzone 12,HU: pioneer DEH5450SD

פורסם

אנשים אומרים לך תחליף בין הקרוסים ותעדכן אם הבעיה עברה צד ואתה מגיב פה כאילו אנשים לא ניסו לעזור ומתעלם פשוט!

בכל מקרה העברת את הקרוסים לבגאז', למה לא החלפת ביניהם לבדוק אם הבעיה עוברת צד?!

אם אין אחריות והבעיה היא בקרוס, לך לכל מעבדה/מקום שמתקנים רמקולים מגברים מערכות וכד'ו והם יאתרו את הבעיה , סביר להניח שאחד הכבלים שבק חיים או אחד הכבלים רופף.

פורסם
אנשים אומרים לך תחליף בין הקרוסים ותעדכן אם הבעיה עברה צד ואתה מגיב פה כאילו אנשים לא ניסו לעזור ומתעלם פשוט!

בכל מקרה העברת את הקרוסים לבגאז', למה לא החלפת ביניהם לבדוק אם הבעיה עוברת צד?!

אם אין אחריות והבעיה היא בקרוס, לך לכל מעבדה/מקום שמתקנים רמקולים מגברים מערכות וכד'ו והם יאתרו את הבעיה , סביר להניח שאחד הכבלים שבק חיים או אחד הכבלים רופף.

כבר העברתי בין הצדדים ולא התעלמתי,והבעיה עברה צד,לכן שאלתי איפה אני יכול לשלוח את הקרוס לתיקון ! עניתי לי על השאלה,תודה רבה לך :-D

COMP : morel dotech ovention 6.5",EMP 1 : JBL GTO1004 SUB: crunch powerzone 12,HU: pioneer DEH5450SD

×
×
  • תוכן חדש...