Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למיטב ידיעתי, רכבים שנעים באזורים דלילי אטמוספרה - שורפים דלק בצורה פחות יעילה (גורמים לערפיח) + ירידה בביצועי המנוע

פורסם
רק כדי להעמיד דברים על דיוקם: אויר היא תערובת גזים שמצויה בשפע בכל מקום על פני כדוה"א. במקום שבו אין אויר יש ריק.

אויר ניתן למצוא במידה שווה הן בפסגות ההרים הגבוהות ביותר והן במועצה אזורים תמר שנמצאת לחופו של ים המלח.

ההבדל יהיה במספר מולקולות החמצן ליחידת אויר נתונה: ככל שהגובה עולה, כך מספרן יורד וההיפך.

 

רק כדי להעמיד דברים על דיוקם המדוייק- למען האמת אחוז החמצן באוויר נשאר דיי זהה גם בהימלאיה וגם במועצה איזורית תמר (בערך 21 אחוז מולארי).

ההבדל הוא בצפיפות האוויר אשר יורדת ככל שעולים בגובה (כמות האוויר ליחידת נפח). צפיפות האוויר יורדת עם והגובה ולכן על אף שאחוז החמצן זהה, כמותו יורדת ו-התערובת הופכת לעשירה.

פורסם
המונח הנכון באנגלית הוא Naturally aspirated engine (מנוע נושם טבעית) ולא Atmospheric engine.

 

טוב הבנתי באנגלית! אבל בעברית בוויקיפדיה שוב הפנייה למנוע מדהים.

ושוב: לחצה על המנוע ותראו אותו עובד.

Newcomen_atmospheric_engine_animation.gif

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
רק כדי להעמיד דברים על דיוקם המדוייק- למען האמת אחוז החמצן באוויר נשאר דיי זהה גם בהימלאיה וגם במועצה איזורית תמר (בערך 21 אחוז מולארי).

ההבדל הוא בצפיפות האוויר אשר יורדת ככל שעולים בגובה (כמות האוויר ליחידת נפח). צפיפות האוויר יורדת עם והגובה ולכן על אף שאחוז החמצן זהה, כמותו יורדת ו-התערובת הופכת לעשירה.

ואיך זה סותר את מה שכתבתי? האם כתבתי שמספר מולקולות החמצן ביחס למספר המולקולות של שאר הגזים משתנה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
כל מנוע שיונק אוויר ללא הגדשה (טורבו או מגדש על) הוא מנוע אטמוספרי.

 

שיטת הזנת דלק בכלל לא קשורה...

 

לפחות לפי הצטוט ההדגש במנוע אטמוספרי הוא באמת על מנוע שיונק אוויר ותערובת ולכן כלל לא בטוח שהזרקה נכללת בהגדרה.

(מה גם שוונטורי ממש יחודי לקרבורטור)

In a naturally aspirated engine, the air/fuel mixture is forced into the cylinders by a vacuum caused by the cylinder movement, natural atmospheric pressure, and the venturi effect upon the opening of the inlet valves. In

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אין הבדל מבחינה זו בין הזרקה לקרבורטור.

 

מנוע הזרקה יונק בדיוק כמו מנוע קרבורטור.

 

ההבדל הוא רק באופן הכנת תערובת.

 

 

גם מנוע דיזל ומנועה בנזין הזרקה ישירה, בהם הדלק מוזרק ישירות לתא השריפה הם naturally aspirated, כל עוד אין להם טורבו או מגדש על.

 

 

פורסם
אפרופו מלחמת העולם השנייה ומנועים. מנועי הפרופלור דאז היו גומעים גלון דלק לכל 75 שניות. בתנאי קרב הצריכה הייתה עולה לגלון דלק כל 30 שניות.

 

הם (חלקם, במיוחד לקראת סוף המלחמה) גם היו מוציאים 2600 כ"ס ויותר.

 

דני

×
×
  • תוכן חדש...