Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משלבים בין הראש והלב.

אם הייתי הולך רק עם הלב הייתי מוצא את עצמי in over my head עם איזה SLK מזדקנת שאני לא יכול לתחזק.

אם הייתי הולך רק עם הראש הייתי מוצא את עצמי עם קורולה. enough said.

 

לא שהמכוניות שהיו לי היו מרגשות במיוחד, אבל כולן תמיד העלו לי איזשהו חיוך. ולא שחטו אותי באחזקה, שזה גם חשוב :lol:

V5

פורסם

רציתי ללכת עם הלב, לקנות פיאט בראבו שנת 2009.

 

בסוף הלכתי עם הראש, קניתי פיאט פנדה 2011.

 

למה ראש?

1. אני גר באחת השכונות הצפופות בחיפה ואני צריך אוטו קטן לחניה.

2. שנתון גבוה יותר.

3. עלויות דלק נמוכות בהרבה בפנדה.

4. פחות ק"מ, ז"א פחות הוצאות אחזקה.

 

 

אז נכון שאם הייתי נכנס לבראבו הייתי מחייך כל בוקר, אבל תכל'ס בכל פרמטר אחר הייתי בוכה.

פורסם

תלוי מה הלב שלך רוצה. יש משתמש בפורום (לא זוכר את שמו) שמאוהב בטויוטה קורולה. במקרה שלו, הראש והלב שווים.

8)

פורסם
משלבים בין הראש והלב.

אם הייתי הולך רק עם הלב הייתי מוצא את עצמי in over my head עם איזה SLK מזדקנת שאני לא יכול לתחזק.

אם הייתי הולך רק עם הראש הייתי מוצא את עצמי עם קורולה. enough said.

 

לא שהמכוניות שהיו לי היו מרגשות במיוחד, אבל כולן תמיד העלו לי איזשהו חיוך. ולא שחטו אותי באחזקה, שזה גם חשוב :lol:

+1

 

אני לא חושב שצריך לוותר יותר מדי על הלב וללכת רק עם הראש, או ההיפך. החוכמה זה למצוא מכונית שתפנה גם לכאן וגם לכאן. מן נקודת אמצע כזאת שגם הראש מתפשר, וגם הלב. נכון שככה לא כולם מגשימים את החלומות המוטוריים הנועזים שלהם, אבל הם בכל זאת נהנים מהרכב שהם מחזיקים מבלי לפשוט רגל. (בנוסף הכל זה גם עניין של תקציב. אם יש כסף כדי להגשים את החלום, אז שיהיה בכיף :wink: )

 

רק כדי להבהיר את העניינים, אני לא אומר שלא כדאי ללכת אחרי החלום (שוב, עניין של תקציב...). אם יש למישהו חלום מוטורי מסוים אני האחרון שיציע לוותר עליו :-) .

פורסם

אסור לוותר על חלומות, לא ברכב ולא בכלל, זה מעין דלק עבורנו.

 

מודה ומתוודה, בתקופות שהעסק אצלי חלש ואני קצת "מתבאס", אני קופץ לסיבוב של שעה באחד ה"קניוני מכוניות", אלה שמוכרים מכוניות מעניינות מיד שניה, מתיישב קצת, מרגיש קצת, "חולם קצת" ושואף הרבה.

 

אותי בכל אופן זה מתדלק מצויין.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אחד הדברים שזה הכי הרבה תלוי בו לדעתי הוא תקציב,

כי ברגע שיש לך תקציב אין לך בעיה לקנות גם רכב שלא יהיה כלכלי.

אחרי זה פרקטיות נוחיות וכל שאר הדברים שמעניינים אותך ברכב

 

במקרה שלי הלכתי גם עם הראש וגם עם הלב.

קניתי אוטו שנורא אהבתי ומצא חן בעיניי וענה על כל הדרישות שלי תוך כדי התחשבות בעלויות וכל מה שמסביב.

 

תפסיקקקקקקקקקקקקקקקק ....... זו מפלצת :twisted:

 

וגם אני אישית קניתי רכב בערבוב של 2 השיקולים,

1. אני מאוד אוהב את הסיוויק של 99-00 ותמיד אהבתי

2. היא ידנית וזה העיקר אצלי

3. היא גם משפחתית וגם חזקה וגם יפה וגם סחירה וגם אמינה.

 

בקיצור, מה שאמרת רק שלך יש אלפא ולי יש הונדה :D

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

חצי מהפורום הזה אם לא יותר זה אנשים שהולכים עם הלב.

בכל אופן כל פעם שהלכתי עם הראש התבאסתי על הרכב בשימוש יומיומי ושאלתי את עצמי למה כל פעם שאני מוכר ואני מבטיח לקנות רכב מעניין אני שוב הולך עם העדר,הפעם?

הלכתי עם הלב,אז כן יש חור בכיס , אבל זה שווה את החיוך וההרגשה שאתה נכנס לרכב :).

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
לא שהמכוניות שהיו לי היו מרגשות במיוחד, אבל כולן תמיד העלו לי איזשהו חיוך

 

אז נכון שאם הייתי נכנס לבראבו הייתי מחייך כל בוקר

 

הלכתי עם הלב, אז כן יש חור בכיס, אבל זה שווה את החיוך וההרגשה שאתה נכנס לרכב

 

תמיד כששואלים אותי למה אני מוציא כסף מיותר על רכב או אביזרים לרכב,

אני אוהב להעלות בפניהם את הסוגייה הבאה:

עזוב אם הג'אנטים שווים את הכסף או אם האגזוז שווה את הכסף,

מה שאתה באמת צריך לשאול את עצמך זה כמה כסף לדעתך שווה החיוך שלך כל בוקר?

 

זה 2 הסנט שלי בנושא... :wink:

פורסם
תמיד כששואלים אותי למה אני מוציא כסף מיותר על רכב או אביזרים לרכב,

אני אוהב להעלות בפניהם את הסוגייה הבאה:

עזוב אם הג'אנטים שווים את הכסף או אם האגזוז שווה את הכסף,

מה שאתה באמת צריך לשאול את עצמך זה כמה כסף לדעתך שווה החיוך שלך כל בוקר?

 

זה 2 הסנט שלי בנושא... :wink:

 

זה משפט שנשמע ומצלצל יפה, אבל לא תופס יותר מידי אם החיוך שלי שווה את מה שהכיס שלי לא יכול לשלם.

וחוץ מזה שיש סדר עדיפויות בחיים.

אני מאד רוצה ללכת עם הלב. אבל הראש אומר שכרגע אני לא צריך הפתעות בבוקר בדמות מוסך, או טיפול יקר, או לא יודע מה.

אז קונים מה שנכון לאותו רגע, אמין , לא יקר, לא מרגש ומפתיע, אבל גם לא מאכזב לשם המטרה שלשמה הוא נקנה.

 

בעתיד, שלא אצטרך כבר לקחת שני ילדים לגן, ואולי גם המשכנתא תצטמצם קצת, אולי אז "ללכת עם הלב" יהיה יותר רלוונטי.

בקיצור "ללכת עם הראש או הלב" - שאלה של טיימינג בחיים (תרתי משמע:lol:)

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

בקיצור "ללכת עם הראש או הלב" - שאלה של טיימינג בחיים (תרתי משמע:lol:)

 

מסכים לגמרי ואף חוויתי את האג'נדה הזו על בשרי.

כשגרתי אצל ההורים רכשתי איביזה קופרה חדשה שאהבתי בכל ליבי והשקעתי בה סכומים לא מבוטלים,

כשעברתי לגור עם החברה (שהיום אשתי), נאלצתי למכור בצער רב כדי לשלם שכירות וחשבונות כל חודש.

אין ספק שהכל עניין של טיימינג וסדרי עדיפויות.


×
×
  • תוכן חדש...