Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלב שלי אומר לקנות אוקטביה RS :twisted: שמתפרסמת ביד2 כעת ושתדרוש ממני הלוואה של כ40 אלף ש"ח (כולל יישור קו באם יידרש), ואני סטודנט.

 

הראש אומר לי להישאר עם האוטו הנוכחי שלי שבעל הוצאות מינימליות יחסית (פולו SDI) עד שיימאס עוד יותר (כבר נמאס קצת, האמת) ולחסוך את הכסף לדברים יותר חשובים בעתיד (אני בן 23 כיום).

 

כבר נסעתי על RS בחיים, והאמת שהיה לי חיוך דבילי לאללה כשירדתי ממנה, כך שכאשר ראיתי אותה ביד2 היום הלב התחיל לדפוק... אבל מצד שני אני לא יכול להתפרע יותר מדי כיום :evil: . אז... מי מפנק אותי בצ'ק של 40 אלף ש"ח? :lol:

 

אז הפיתרון באמצע? אני בספק :roll: , אולי גרסת הTDI תהווה סוג של איזון (כי האוקטביה כשלעצמה כן שימושית)?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלכתי עם הראש בכל פעם.

מבחינתי הרכב צריך לשרת אותי, ולא ההיפך.

כבר פעמיים קניתי רכב מסחרי לשימוש משפחתי (גדול וחסכוני), ולא מצטער בכלל.

לא איכפת מדימוי של קנגו (רכב אינסטלטורים) או ג'מפי (חרדים).

הרכב צריך להיות מותאם בצורה מרבית לצרכים שלי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הלב שלי אומר לקנות אוקטביה RS :twisted: שמתפרסמת ביד2 כעת ושתדרוש ממני הלוואה של כ40 אלף ש"ח (כולל יישור קו באם יידרש), ואני סטודנט.

 

הראש אומר לי להישאר עם האוטו הנוכחי שלי שבעל הוצאות מינימליות יחסית (פולו SDI) עד שיימאס עוד יותר (כבר נמאס קצת, האמת) ולחסוך את הכסף לדברים יותר חשובים בעתיד (אני בן 23 כיום).

 

כבר נסעתי על RS בחיים, והאמת שהיה לי חיוך דבילי לאללה כשירדתי ממנה, כך שכאשר ראיתי אותה ביד2 היום הלב התחיל לדפוק... אבל מצד שני אני לא יכול להתפרע יותר מדי כיום :evil: . אז... מי מפנק אותי בצ'ק של 40 אלף ש"ח? :lol:

 

אז הפיתרון באמצע? אני בספק :roll: , אולי גרסת הTDI תהווה סוג של איזון (כי האוקטביה כשלעצמה כן שימושית)?

 

במצב שיש בעיה תקציבית, רצוי ללכת עם הראש ולהיות הגיוניים.

לא כדאי לקנות רכב בכסף שמעשית לא שלך, להתחייב ולא להשאר עם עודף בכיס,

לך תדע מה תרצה לעשות עוד חודש חודשיים עם הכסף..

 

אם הייתי במקומך הייתי מחכה קצת זמן, חוסך את הכסף בכמה זמן שידרש לזה

בנתיים נהנה ממה שיש וכשיתאפשר תאמין לי שיקפצו עוד הרבה מאד הזדמנויות, אולי אפילו מעניינות יותר.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

אני הלכתי עם הראש, רוב הפעמים אני הולך עם הרגש, אצלי הרבה פעמים רכישת רכב זה דבר אימפולסיבי, את הוולוסטר רכשתי עם הראש ואני מבסוט, אם הייתי הולך עם הרגש במקרה הזה, הייתי מסיים עם cls 63 בחניה...

haters will hate

פורסם
הלב שלי אומר לקנות אוקטביה RS :twisted: שמתפרסמת ביד2 כעת ושתדרוש ממני הלוואה של כ40 אלף ש"ח (כולל יישור קו באם יידרש), ואני סטודנט.

 

הראש אומר לי להישאר עם האוטו הנוכחי שלי שבעל הוצאות מינימליות יחסית (פולו SDI) עד שיימאס עוד יותר (כבר נמאס קצת, האמת) ולחסוך את הכסף לדברים יותר חשובים בעתיד (אני בן 23 כיום).

 

כבר נסעתי על RS בחיים, והאמת שהיה לי חיוך דבילי לאללה כשירדתי ממנה, כך שכאשר ראיתי אותה ביד2 היום הלב התחיל לדפוק... אבל מצד שני אני לא יכול להתפרע יותר מדי כיום :evil: . אז... מי מפנק אותי בצ'ק של 40 אלף ש"ח? :lol:

 

אז הפיתרון באמצע? אני בספק :roll: , אולי גרסת הTDI תהווה סוג של איזון (כי האוקטביה כשלעצמה כן שימושית)?

 

אני דיברתי על למתוח טיפה את הכיס, אם היית נשוי בלי ילדים(יש כאלה שמרוויחים מספיק גם עם ילדים) ושניכם עם עבודה קבועה אז בסדר, אבל אתה סטודנט.


×
×
  • תוכן חדש...