Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם,

 

אני מהאנשים שלא מוכנים בשום אופן לקדוח חורים ברכב בשביל דיבורית לפלאפון, ולכן אני נסחב עם דיבורית אישית במקרה הצורך.

לפני כיומיים כרגיל באיילון, נסעתי במהירות של כ-3 קמ"ש לכיוון מחלף גנות.

החלטתי לעשות טלפון של חצי דקה והתעצלתי לחבר דיבורית (מה גם שנראה לי פחות בטיחותי לחפש את הדיבורית ולהרכיב אותה מאשר לעשות טלפון בפקק, קצת common sense...).

איך שהפלאפון מתקרב לאוזן, אפילו לא צליל חיוג, לא מגזים, לא מספיק לצלצל (!!) ניידת מאחורה - "גולף תעמוד בצד", ההמשך ברור.

אני זוכר שפעם היה תקדים לגבי דיבור בפלאפון בזמן עמידה ברמזור ובזמן נסיעה בפקק, או שאני טועה?

 

לעונים, אני לא מחפש להתחמק מתשלום, אני מחפש את ההיגיון שבאכיפת החוק ולמה כל כך מסוכן לדבר בפלאפון כשהרכב במהירות של 2.5 קמ"ש כשזה בערך פי מאה פחות ממה שהוא מסוגל....

פורסם

לעונים, אני לא מחפש להתחמק מתשלום, אני מחפש את ההיגיון שבאכיפת החוק ולמה כל כך מסוכן לדבר בפלאפון כשהרכב במהירות של 2.5 קמ"ש כשזה בערך פי מאה פחות ממה שהוא מסוגל....

אני אסביר משהו:

מתנ"א מתפקדת בראש ובראשונה כגוף שתפקידו לאסוף כספים מהציבור..(בדומה למס הכנסה.)

לכן לא מעניין אותם אם הדו"ח הוא הגיוני\מוצדק או לא,הם נותנים אותו וזהו..זה כל תפקידם.

 

משתתף בצערך. :wink:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אני אסביר משהו:

מתנ"א מתפקדת בראש ובראשונה כגוף שתפקידו לאסוף כספים מהציבור..(בדומה למס הכנסה.)

לכן לא מעניין אותם אם הדו"ח הוא הגיוני\מוצדק או לא,הם נותנים אותו וזהו..זה כל תפקידם.

 

משתתף בצערך. :wink:

אני די מסכים את זה אבל זה מתאים לדיון אחר.

מצד שני התפקידה של משטרת התנועה היא למנוע תאונות וממצבים מסוכנים.

גם בפקק בזמן דיבור בפלאפון אתה יכול להיות לא מרוכז ולגרום לתאונה קטנה, או בטעות להוריד איזה קטנוע שבדיוק מסתנם בינך לבין האוטו השכן.(לא שזה לא מגיע להם......סתם :lol:).

משתתף בצערך על הקנס, ואני מכיר את האזור שנסעת בו מצויין, אני תקוע בו כל יום :x .

פורסם

מוכר..

חבר עומד בפקק.. מרים טלפון לעבודה להודיע שהוא מאחר

פתאום ניידת בשוליים..

דו"ח של 500 שקל במקום 750..

ממש מתחשב מצידו.

hope for the best, expect the worse.

פורסם

בדיון הקודם בעניין הזה היה עורך דין שאמר שמותר לדבר בפלאפון בזמן שהאוטו עומד.

אבל אתה אומר שנסעת 2-3 קמ"ש, כנראה בגלל זה עצרו אותך.

 

זה למשל עוד דוגמא מתוך אינסוף דוגמאות לשוטרים שאני מאחל להם קשיים כספיים ושיעקלו להם כל מה שאפשר, מהבית ועד ל-BMX של הבן שלו.

פורסם

התקדים היה והינו עדיין רק לדיבור בסלולר בעת עמידה כאשר מופע האור האדום דולק ברמזור.

בכל מקרה אחר - דו"ח.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
התקדים היה והינו עדיין רק לדיבור בסלולר בעת עמידה כאשר מופע האור האדום דולק ברמזור.

בכל מקרה אחר - דו"ח.

 

עמית

לפי מה שאתה אומר, אם אני עוצר את רכבי בצד הדרך (במקום חוקי) ומדבר בפלאפון, אני עלול לקבל דו"ח.

ידוע שדבר כזה לא ייתכן, אבל זה המשתמע מדבריך.

פורסם
היי לכולם,

 

"אני מהאנשים שלא מוכנים בשום אופן לקדוח חורים ברכב בשביל דיבורית לפלאפון, ולכן אני נסחב עם דיבורית אישית במקרה הצורך."

 

לידיעתך. כבר מזמן יש דיבוריות ללא חורים נוספים בדשבורד!

יש אפשרות להחלפת "בית" המערכת סטראו לכזה שיש בו לשונית נוספת עליה מותקן הסלולרי.

יש גם אפשרות להתקנת בסיס סלולרי היוצא מבין המרווחים של הפאנלים בדשבורד. במקרה זה החורים הם פנימיים ולאחר ההסרה אין שום עדות נגלית לעין של החורים!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כמו שאני רוצה שיעקפו את החוק על כל נהג שמדבר תוך כדי נסיעה ולפעמים נודדות מחשבותיו וריכבו, כך גם הדו"ח הזה הגיוני.

 

מה אתה רוצה שיעשו, רק במהירות גבוה לעקוף את החוק :?:

 

רק לנהגים גרועים :?:

 

חוק זה חוק ובמקרה זה, אפילו חוק שנחוץ לעקוף אותו

 

ואני מצטער בשבילך שהפעם אתה יצאת בנזק

 

חג שמייח

 

ניב

פורסם
כמו שאני רוצה שיעקפו את החוק על כל נהג שמדבר תוך כדי נסיעה ולפעמים נודדות מחשבותיו וריכבו, כך גם הדו"ח הזה הגיוני.

 

מה אתה רוצה שיעשו, רק במהירות גבוה לעקוף את החוק :?:

 

רק לנהגים גרועים :?:

 

ניב

אני מניח שהתכוונת לאכוף, כמו שנאמר כאן, כי ההבדל בטעות כתיב הזו הוא קצת גדול (בערך הפכים...).

אני מבין את הפגיעה בריכוז כאשר נהג נוסע ומדבר, אתה יודע מה? לא צריך חוק יבש שיגיד מתי פקק ומתי לא, אבל קיבינימאט אתה לא חושב שיש הבדל בין נהג שנוסע לאט בנתיב שמאלי כשיש מלא תנועה על הכביש ומדבר בפלאפון לבין המקרה הזה?

קצת היגיון לשוטרים, קצת!

 

הקנס אגב, למי ששאל, הוא 500 ש"ח.

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל לי יש דיבורית מאוד מגניבה לא יודע אם יש כזאת בארץ כי שלי מארצות הברית.

לא צריך לקדוח חורים ולא צריך שום דבר רק צריך שיהיה לך רדיו באוטו.

לדיבורית יש שני חלקים האחד אתה שם קרוב לרדיו והשני זה מין קליפס כזה ששמים על הפלאפון בחור שאתה שומע ממנו כאשר מישהו מתקשר אלייך ואתה באמצע נסיעה , יש לך כפתור על הקליפס אתה לוחץ עליו ומעביר לתחנה 88.7 FM הדיבורית משתלטת על התחנה ואתה שומע את מה שמדברים איתך מהפלאפון דרך הרדיו פטנט מגניב ביותר.

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
לא יודע מה איתכם אבל לי יש דיבורית מאוד מגניבה לא יודע אם יש כזאת בארץ כי שלי מארצות הברית.

לא צריך לקדוח חורים ולא צריך שום דבר רק צריך שיהיה לך רדיו באוטו.

לדיבורית יש שני חלקים האחד אתה שם קרוב לרדיו והשני זה מין קליפס כזה ששמים על הפלאפון בחור שאתה שומע ממנו כאשר מישהו מתקשר אלייך ואתה באמצע נסיעה , יש לך כפתור על הקליפס אתה לוחץ עליו ומעביר לתחנה 88.7 FM הדיבורית משתלטת על התחנה ואתה שומע את מה שמדברים איתך מהפלאפון דרך הרדיו פטנט מגניב ביותר.

ידרוש גם רדיו-דיסק מארה"ב כיון שאצלנו המספרים הם זוגיים (88.8 ולא .7 )

פורסם

אם יש לך רדיו טייפ ואני מניח שיש לך דיסק,אבל אםםםם אז יש קלטת שנתחברת לפלאפון והקלטת מוכנסת לטייפ ואז כשאתה רוצה לדבר אז על החוט בין הקלטת לפלאפון יש מיקרופון ואתה שומע מהרמקולים את שהרכב

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ת'אמת שיצא לי לא פעם ולא פעמיים לדבר בסלולארי(ללא דיבורית) ברמזור אדום בלבד.

בעיקר בגלל התקדים שראיתי שפורסם בפורום מזמן.

 

נניח וניידת עוצרת אותי מדבר בסלולארי ברמזור אדום, מהם הסיכויים שאני אקבל קנס ואשתחרר ממנו בבית המשפט??

התקדים יעזור??

 

תודה .

172

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...