Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מאחל הצלחה לשניכם. אבל באמת שאין מה לעשות מהפרידה כזאת דרמטיות. במשך קרוב לעשור ראיתי מאות (ואני לא מגזים) אנשים שבאים ונעלמים.

BassHead:vamp:

פורסם

היו, יש ויהיו המון אנשים שיכנסו לתחום ויצאו ממנו, גם בפורום.

אך אין הרבה אנשים שיש להם השפעה כה עמוקה על הנוף בפורום, והפורום היה מקום בעל השפעה עליהם.

מתחדשת*

פורסם

יאללה איתמר :)

היו זמנים

הגיע הזמן לדפדף הלאה למקום טוב יותר

 

נתראה בדרכים!

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בהצלחה רבה לך איתמר.

 

התודה והערכה נתונה לך על השקעה רבה וגדולה במרוצת השנים, לאורך זמן רב.

במשפט קצר דווקא אציין את ניסיונותיך הכנים בעבר (מפגשי "צפרכז" המשולבים וכו') להשכין שלום - אולי בניגוד לרוחות השאר שנשבו באותה עת.

 

אתה איש יקר וכנה שנהג תמיד במקצועיות ובלוא משוא פנים.

הפורום בכלולותו חב לך הרבה, על הכל.

מאחר ופרשתי לפני לא מעט זמן - זכרונותיי נותרו חמים וחיוביים.

על מפגשים המוניים ועמוסים בכל טוב, בחבר'ה טובים, בציוד קצה, במערכות מעולות, בפרוייקטים ובים של אוכל טוב.

ביציאות משותפות ובמפגשים חבריים.

זה היה תחביב שחיבר ואיחד הרבה מעבר לוירטואליות הפורום.

 

ישר כוח ושא ברכה.

 

קבל מזכרת:

 

attachment.php?attachmentid=166243&d=1249147077

 

איציק, איתמר, אלי, אלכס והאחוריים הסקסיים של ישראל.

(צולם לפני 4 שנים, יום שבת ה - 1/08/09)

פורסם

דור הולך דור בא.

רק חבל שאנשי ה- SQ דפקה נושרים.

בהצלחה לך.

Clarion HXD2 | Genesis iii + phonix gold ti 500.4 | W: morel dotec ov M: HAT L4 T: pioneer TS-B350PRO and yamaha horn old school

פורסם

איתמר ידידי היקר רק על הזמן הכל כך ארוך שהיית מגיע לך "שפו" גדול הצלחה בכל מקרה בהמשך הדרך היו לנו שיחות לא קטנות על ההתנהלות ועל הערות והציניות של אנשים בפורום לא הרבה הרימו כפפה לעשות ואלה שבאמת עשו פרשו בגלל התגובות הכל מקרה אתה תמיד מוזמן לבקר.

אוסף ביתי :-)קפריס הרטופ1966,מנוע V8 8)טנדר GMC אפא'צ 1964 מנוע V8 :-P רכבים בבניה ואיבזור לאחרים.

פורסם

E-תמר ,

ידידי , בהצלחה בהמשך ,

כולי תקווה שהפורום יחזור לימיו הטובים גם בלעדינו.

אדי - אותו כנ"ל , אני מבין ללבך.

צביקה - העלית תמונה מהתקופה היפה , אבל אני לא שם ! צריך תמונת פיסגה אמיתית .

:-D

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

וואללאק צביקה איזה ארכיון אתה!

מה שמזכיר לי שאבדה לי החולצה הזו, אני צריך למצוא אותה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...