Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונית הכי כסכונית היא: שברולט אימפלה! בדוק!

 

ועכשיו ברצינות:

יש הרבה דגמים ויש גם 2 סוגי מנועים (דיזל ובנזין)

 

הנה כמה אופציות: פולו, פונטו, סקסו, סמארט.

אני חושב שהסמארט תהיה הכי חסכונית בגלל שהיא הכי קטנה ובנוסף יש לה את המנוע הכי קטן.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

זו שאלה לא רצינית, זה תלוי ברבה פרמטרים שונים כגון מצב המנוע, אופן הנהיגה, מזגן דלוק או לא, משקל שמעומס על הרכב... ועוד ועוד... תיהיה יותר ממוקד.

פורסם
זו שאלה לא רצינית, זה תלוי ברבה פרמטרים שונים כגון מצב המנוע, אופן הנהיגה, מזגן דלוק או לא, משקל שמעומס על הרכב... ועוד ועוד... תיהיה יותר ממוקד.
לפי הערכתי הכי מדוייק לדבר על רכב חדש שכרגע יצא מהמפעל, לא משנה ממש איזה שנה,

מפני שלא נראה לי הגיוני לשאול את זה על רכב משומש, בגלל שכל רכב מטופל בצורה שונה

וזה גם תלוי באופן השימוש שהוא שונה בין נהג לנהג.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אני חושב שמהרכבים שנמכרים היום בארץ - הסקסו דיזל היא אחת המכוניות היותר חסכוניות שיש - בזמנו - כשרק יצאה לשוק היתה פרסומת שתיארה ירידה לאילת, חזרה לחרמון ושוב לאילת או לתל אביב עם מיכל אחד של סולר....

 

 

 

מרשים מאוד לדעתי.

 

 

 

רון.

אה, וגם הרנו שלי עושה 14 ק"מ לליטר - שזה יפה

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אני חושב שמהרכבים שנמכרים היום בארץ - הסקסו דיזל היא אחת המכוניות היותר חסכוניות שיש - בזמנו - כשרק יצאה לשוק היתה פרסומת שתיארה ירידה לאילת, חזרה לחרמון ושוב לאילת או לתל אביב עם מיכל אחד של סולר....

 

 

 

מרשים מאוד לדעתי.

 

 

 

רון.

אה, וגם הרנו שלי עושה 14 ק"מ לליטר - שזה יפה

יותר כמו 1024 ק"מ למיכל מלא. :)

פורסם

אם אני זוכר נכון, אחת המכוניות החסכוניות ביותר היא ההונדה אקורד דיזל החדשה.

 

1 ל32.6 בבין-עירוני,

מה שאומר שטווח הנסיעה הינו 1793 ק"מ של נסיעה בין עירונית על מיכל אחד של 55 ליטרים סולר שעולה בתחנה שאני מתדלק 182 ש"ח.

9.85 אגורות לק"מ.

 

המבחן של הונדה בוצע עם 3 אנשים ברכב בנסיעה רגילה לחלוטין אך ללא מזגן.

 

מדובר על מכונית מנהלים ולא מכונית סופר-מיני כך שהיחס דלק הזה מדהים אף יותר.

 

אז למה בכלל לקנות מכונית קומפקטית? :)

 

בכל מקרה - מדובר על המנוע דיזל הראשון שלהם... מאוד מרשים.

פורסם

ראיתי מזמן שעשו סקר בתכנית 10G אם אתה זוכר..

והכי חסכונית הייתה סיטרואן C3 - משהו בסביבות ה-20 ק"מ לליטר במנוע בנזין..

If this car is being driven safely, call the cops - it's been stolen!

×
×
  • תוכן חדש...