Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

בקרוב אני אקבל את הג'טה החדשה שלי מהחנות , היא באה עם גלגלים סטנדרטיים במידה 205\55\R16 .

אני ראיתי שבארה''ב , דגמים מסויימים של הג'טה החדשה נמכרים מהחנות עם גדלים של 225\45\R17 ו-225\40\R18 , האם זה אומר שגם אני יכול לשים את הגדלים הללו לג'טה שלי , אני יותר מעוניין במידה הראשונה (17) כי הם יותר זולים , 18 זה כבר יותר מידי יקר וגם חתך צמיג של 40 לדעתי זה כבר מוגזם , יותר מידי ''להרגיש'' את הכביש לא בא לי במיוחד כשבג'טה החדשה המתלים גם ככה באים כבר ''קשים'' לפי מה שקראתי באינטרנט .

 

אם אין בעיה להתקין את ה-17 על הג'טה , איך זה מבחינת רשיון הרכב , האם אני צריך איזה אישור מיוחד ?, האם צריך לשנות משהו ברישיון הרכב ?, ואיך ואיפה אני עושה זאת במידה וצריך ?

 

האם גם תוכלו להמליץ על מקומות טובים באזור המרכז איפה אפשר לקנות ג'נטים וצמיגים לג'טה שלי , ושיהיו מכירים סבירים :roll:

 

ועוד שאלה :

האם אני יכול לקבל איפשהו איזה סכום כסף על הגלגלים המקוריים שאיתם תבוא הג'טה שלי מהחנות , אלו הם גלגלי פלדה רגילים , הרי הם חדשים , כמו גם הצמיגים שיהיו עליהם , אני מקווה שבאמת אפשר למכור אותם לפחות כיד שניה איפשהו , אם כן , תמליצו לי מי שמכיר איפה אני יכול לעשות את זה .

 

מקווה שתעזרו לי בשאלות שלי , תודה מראש לכולם .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

אתה צריך לגשת למוכר צמיגים(פאנצרמאכר),יש לו שם חוברת עם דגמי רכבים ואיזה צמיגים מותר להתקין,אחרי שתבצע את ההחלפה אתה ניגש למכון טסטים ומקבל מהם תמורת תשלום,אישור על שינוי מידות צמיג שאותו אתה מצמיד לרישיון הרכב ,לאחר שתעבור שנה ותקבל רישיון רכב חדש,כבר יופיעו מידות הצמיג החדשות.

ממליץ לך לבדוק גם מול צ'מפיון שזאת לא עילה לביטול אחריות לפני שאתה נכנס למהלך,הם מחפשים כל סיבה ע"מ להתנער מאחריות.

מקווה שעזרתי.תתחדש.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

תודה יניב , על התגובה המהירה .

 

נתת לי רעיון למחשבה לגבי האחריות של צ'מפיון , בהחלט קודם שווה לבדוק אם הם מאשרים החלפת גלגלים למידה יותר גדולה לפי האחריות , ואם כן , לבדוק אם הם יכולים לתת לי איזה מסמך המעיד על כך שהאחריות תקפה בהחלפת מידת הגלגלים .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

בוקר טוב.

כפי שציינת,לרכב שלך אכן מאושרות מידות צמיגים גדולות יותר מאלה המורכבים כיום על הרכב.

במידה ותרצה להחליפם ,הנך מוזמן להגיע אלינו ולהתרשם ממבחר החישוקים והצמיגים שבמלאי.

כמוכן,תוכל גם למצוא אצלו חישוקים מקוריים של VW במחירים אטרקטיבים במיוחד.

במידה והרכישה תתבצע אצלנו,אנו נדאג עבורך לשינוי מידת הגלגלים ברשיון ונצייד אותך באישור רשמי ממשרד התחבורה מיד בתום ההתקנה.

לפרטים:

אי אנד איי אוטוספורט,ר,ח ברוך הירש 11 בני ברק.

03-5702345

פורסם

הג'טה דיי דומה לגולף ולדעתי גם מבוססת על אותה פלטפורמה, הצמיגים שאני יודע שמאושרים בגולף הם 195/65R15, 205/55R16, 225/45R17 ו- 225/40R18.

מהנסיון שלי - אתה לא רוצה 17, תישאר ב 16.

ולגבי מקום, אני ממליץ על E&A, ראה כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3881843#post3881843

פורסם

אין לך בעיה להתקין אף אחת מהמידות

225/45/17

225/40/18

 

אתה מוזמן אלינו לראות את מבחר החישוקים שיש לרכב שלך בכל הגדלים שרק תראה,

תוכל לראות את הקטלוג חישוקים שלנו בקישור הנ"ל

http://www.pitstop.co.il/images/catalogue.pdf

 

לגבי אישור לחישוקים תפנה ישירות למכון טסטים ולא צמפיון האישור להחלפת חישוקים יעלה לך פחות 70 ש"ח :-)

 

נתי.

פורסם

MaxN :

אני לא יודע לגבי הג'טה הקודמת , אם היא הייתה באותה פלטפורמה כמו שהגולף היה , אבל הג'טה החדשה כבר יושבת על פלטפורמה אחרת מזו של הגולף , לפי הזכור לי מקריאה באינטרנט בעניין הזה .

 

ושאלה ? , למה בדיוק מניסיונך אני צריך להישאר עם 16 ולא לשים 17 ? , אם אפשר תסביר בבקשה .

 

ועוד שאלה , כבר לכולם :

מה הייתם ממליצים לי , מבחינת מחיר , ביצועים , האם לשים 17 או 18 לג'טה שלי ? , מה יותר כדאי ולמה ?

 

תודה לכל העונים והעוזרים .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

המקרה שלי כולו מתואר בלינק שצירפתי.

 

תראה, אנחנו לא גרמניה ולא ארה"ב ואיכות הסלילה כאן לא מדהימה. אני העברתי את הגולף שלי מ 15 ל 17 וזאת הייתה טעות ענקית - הרכב אמנם היה יפה אבל היה לא נוח ורועש. בסוף עשיתי פשרה והורדתי חזרה ל 16.

 

ג'אנטים 17 איכותיים מתחילים בסביבות 3000 - 4000 ש"ח לרביעיה, צמיג איכותי באותה רמה שאתה תקבל עם הג'טה יעלה 2500 לרביעיה, זיכוי נדיב על הגלגלים שלך יהיה בסביבות 1000. בסיכומו של עניין אתה מדבר על השקעה של 5000 ש"ח לפחות על משהו שיהפוך את הרכב לפחות נוח, יותר רועש ויותר בזבזני בדלק.

 

אם זה היה GTI הייתי מבין את הצורך בשיפור אחיזה אבל ג'יטה? אגב, איזה גירסה מדובר?

 

באופו כללי אני חושב שג'אנט 16 עם צמיג איכותי יתנו לך ליהנות מכל העולמות:

qzgmqv.jpg

פורסם

MaxN , תודה על ההסבר .

את האמת , בהתחלה לא שמתי לב לקישור שהבאת בתגובה הראשונה שלך , עכשיו ראיתי , קראתי , ואת האמת , אני מוריד את הכובע בפניך .

הלוואי כולם היו כמוך , שיודעים מתי הם טועים , לוקחים אחריות על הטעויות שלהם , משלמים עליהן ולומדים לקח מהטעיות שעשו , ולא מתביישים להודות שטעו . וגם יודעים לשבח אחרים כשצריך .

אנשים כמוך אני מעריך , כל הכבוד לך .

 

עכשיו , לענייני הגלגלים :-)

בארץ , הגולף החדש נמכר מהחנות עם גודל 15 , הג'טה החדשה עם גודל 16 , כן , אני יודע שזה פשוט הבחירה של היבואנים כי בכל מדינה גדלים שונים איתם נמכרים הרכבים האלו , אבל ! ,

אתה לדוגמה החלטת לקפוץ ישר שתי מידות מעל הסטנדרט (שנמכר בארץ) והבנת ש-17 לא מתאים לך ברכב שלך , (לך תדע , אולי למישהו אחר במצב שלך לא היה מפריע גודל 17 , הכל יכול להיות) , אבל לא משנה .

בסוף אתה הגעתה למסקנה ש-16 הכי טוב לרכב שלך , כי 17 היו גרועים בחווית הנסיעה לפי דבריך , ו-15 גלגלי מגנזיום נראו כצעצוע על הרכב .

עכשיו , הג'טה מן הסתם הוא רכב יותר גדול מהגולף , איך שלא תסתכל , ולך תדע , אם אני בסוף אחליט פשוט להחליף את ה-16 פלדה הסטנדרטיים שלי לאותה מידה למגנזיום (לפי ההמלצה שלך) , האם גם אצלי 16 המגנזיום יראו כצעצוע על הרכב , כי לא משנה שזה יותר גדול מ-15 במידה אחת , הרי המראה תלוי ביחס של גודל הגלגל לבין גודל הרכב בכללי , עד כה אתה מסכים איתי אני מקווה . אני לא אומר שכמה שהגלגלים יותר גדול ככה זה נראה יותר טוב , אני אומר שכמו בכל דבר בחיים , צריך למצוא את האיזון הכי מושלם . וכמו שאתה מצאת ש-16 זה גם נראה יפה על הגולף שלך , וגם לא פוגע יותר מידי בחוויית הנסיעה , אז לדעתי גם בג'טה שלי גודל 17 (מידה אחת בלבד מעל הסטנדרט וגם לא נשכח שהרכב יותר גדול) יהיה האיזון הכי טוב מבחינת המראה ומבחינת חוויית הנסיעה .

עוד דבר , אולי אתה או מישהו אחר יגיד שחתך פרופיל של 45 בצמיג זה נמוך מידי , אז אני אגיד כזה דבר , אני נסעתי שנתיים על לנסר לימיטד עם גודל צמיגים 215/45/R18 שדרך אגב היו סטנדרטיים מהיצרן ברמת הגימור שאני בחרתי , וצמיגים אלו בכלל לא היו איזושהי תוספת אלא באו ככה ממפעל היצרן ביפן על הרכב , אז נסעתי על חתך פרופיל 45 למשך שנתיים ולא הרגשתי שום אי נוחות מבחינת הנסיעה .

שים לב שאני לא אמרתי ישר שאני מעוניין לשים גודל 18 על הג'טה , אלא דווקה אני יותר נוטה לכיוון ה-17 , ואני מקווה שאני לא אטעה בבחירה שלי ואני אהיה מרוצה .

אני כבר ביררתי והבנתי שג'נטים וצמיגים איכותיים בגודל 17 לרכב שלי יעלו בסביבות ה-5000 ש''ח , אבל אני מוכן לספוג את זה :-)

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

סליחה על ההקפצה , אבל בגלל שאני כבר עכשיו בחיפושים אחר ג'נטים וצמיגים איכותיים אז רציתי לשאול .

 

באתר של טיירדיל כרגע ראיתי 4 דגמים של צמיגי TOYO ורציתי לדעת איזה מהדגמים הכי מומלץ ?

 

1 - Toyo Proxes 4 94W TL

2 - Toyo Proxes T1R 94Y TL

3 - Toyo Proxes R1R 91W TL

4 - Toyo Proxes T1 Sport 91Y TL XL

 

כולם במידה - 225/45/R17 והמחיר של כולם הוא 615 ש''ח פלוס מינוס לצמיג .

עכשיו , אני דווקא ראיתי מישהו בפורום המליץ על הדגם האחרון שברשימה בטענה שהיו לו כאלו , אבל בכל מקרה אני אשמח לדעת מהמבינים בעניין איזה מהדגמים האלו הכי משתלם\אמין\ובעל ביצועי נהיגה\אחיזה טובים ?

והאם המחיר הוא בסדר ומה אתם אומרים על טיירדיל , אפשר לקנות מהם בלי בעיה או שיש מקומות יותר מועדפים ?

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

לגבי הג׳טה,ראשית תתחדש

שנית תוכל לבא אלינו ביום קבלת הרכב ולבצע עיסקת שדרוג כאשר הנך מזדכה על הצמיגים שיש לך כסטנדרט

אשמח לעזור ולכוונך לעיסקה המשתלמת ביותר(המלצה שלי לעבור ל17 בלבד)

פורסם

תודה על התגובה , אשקול את הצעתך , כי אני באמת חייב לקבל לפחות איזשהו סכום עבור הגלגלים ה''כמעט'' חדשים שאני אחליף אותם באחרים :-)

 

ולשאלת דגמי TOYO , אני מקווה שמישהו מנוסה מהפורום יוכל לכוון אותי לדגם המועדף .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

נו חברים , האם מישהו יכול להמליץ לי על צמיגים טובים ואיכותיים במידה 225/45/R17 ? , ושהמחיר לא יהיה בשמיים .

או לפחות להמליץ על אחד הדגמים של TOYO שרשמתי מקודם ?

 

תודה לכל העוזרים .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

לי יש T1R במידה הנ"ל. לא רואה סיבה לשים אותם על ג'טה 1.2.

 

הצמיג לא הכי נוח וקצת יותר רועש מצמיגים אחרים.

 

היתרון היחידי שלו זה שהמחיר שלו מאוד נוח ויש לו אחיזה מעולה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אני בעיקרון מחפש צמיגים במידה הזאת ורצוי שיהיו שקטים אבל גם בעלי אחיזה טובה ותג מחיר לא גבוה יותר מידי .

 

מה אתם אומרים על הצמיגים האלו :

 

Yokohama S Drive/C Drive

Toyo T1 Sport/T1R

 

או שיש לכם צמיגים טובים אחרים להציע לי ?

 

מחכה לעזרתכם , תודה .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

×
×
  • תוכן חדש...