Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר + שאלה


papa_carlos
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

250KLX שנת 96 משופץ מצב מצויין ב15 אלף

 

+

 

האם כדי להתחיל עם אופנוע כזה או שזה מסוכן ? (אני בחור דיי גדול מטר 85 ושוקל 77)

 

יש מצב אני יכול להוריד ל13 ככה אבל בכללי מה המחירון שלו ?

פורסם

אוקי....

לחבר טוב שלי היה אופנוע כזה בדיוק והוא אפנוע מצוין!

לפי מה שאני זוכר המחירון שלו זה 16000.

 

חשוב צאוד שתשים לב באופנוע הזה להתחממות שלו, יש לו בעיות בנושא הזה

ואם לא תשים לב עלול ללכת לך ראש מנוע, לא מומלץ!

 

לדעתי, בתור התחלה הוא אופנוע קצת מסוכן, אבל סלחן יחסית!

 

יש לו יכולות, ויש לו כוח אז תזהר

 

בכללי, אופנוע ממש סבבה, תקנה, ותהנה.

איתמר.

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

פורסם

אתה מדבר על אופנוע שטח

 

אין לך מה לחפש איתו כל כך בבין עירוני. נסיעות קצרות כן, נסיעות ארוכות...אתה תתפרק...

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

פורסם
תודה איתמר,

 

מה היכולות שלו בנסיעה בין עירונים ? הוא ''בסדר'' בכביש ?

כמה הוא סוגר ?

כמה סוגר?

 

כמה צפוי...

 

בן אדם, זה אופנוע שטח.

סה"כ 250.

איתמר, מה בדיוק מסוכן בו?

התפרצויות הכוח הבלתי נשלטות בהילוך רביעי או שאולי סחיפות זנב מטורפות ב20 קמ"ש?

 

הוא בסדר בכביש.

תלוי בצמיגים שתשים לו מן הסתם.

לא מבוקש מי יודע מה (אולי כלל?)

 

כמה סוגר?

איזה אונדה זה ושאר ירקות אני משאיר לך לגלות.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

klx250 יהיה קצת קטן למידותיך .

 

שיוט בכביש במהירות של 90 קמ"ש (בהנחה שהגלג"שים בתצורה המקורית)בטורים סבירים.

בנסיעה בינעירונית עדיף לנוח כל 45 דקות,כי אחרת המנוע ירתח.

פורסם

האופנוע הזה לא יהיה קטן למידות שלו, זה יתאים בול!

אני 1,80 גובה ושוקל 75 והוא מתאים לי בול!

 

אמרתי שהוא מסוכן לו ספציפי, כי הוא רכב רק על 50 סמ"ק קודם [DT 6כ"ס]

ועכשיו הוא עובר למשהו 'קצת' יותר חזק [32 כ"ס]

אם הוא לא ישלוט על האנדרנלין שלו, זה יהיה מסוכן!

 

לנסיעות עירוניות קצרות [!!] הוא סבבה!

אני נסעתי עליו 5-10 דקות ב- 110 קמ"ש והיה סבבה.

לא מומלץ לנסוע נסיעות ארוכות, גז לא רציף, מתלים לא מתאימים, תנוחות רכיבה שתתחיל לעצבן!

 

יום טוב איתמר.

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

×
×
  • תוכן חדש...