Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

pioner avh4450bt מוגבל בכיוונים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנוגע למגברים אתה צריך 7 ערוצים הגברה כעת יש לך 5 משמע אתה צריך עוד 2

בנוסף אתה חייב להתשמש בפרוססור\קרוסאובר מתאים

כדי לבצע את המשימה כנידרש.

 

בטווח הקרוב אני מאמין שאני אקנה קרוסאובר, בנוגע למגבר יש לי במחסן מגבר שמוציא 2x75. לא נראה הכי איכותי שבעולם, יש אפשרות של hpf/lpf זה יספיק להגברה של הטוויטרים?

פורסם

זה אמור להספיק לטווטרים אם תוכל לציין את הדגם המדוייק של המגבר זה יהיה טוב

בנוגע לחיתוכים הייתי ממליץ לך לפני הכול לחשוב על הפרוססור\קרוס ורק אחרי זה לעשות מהלך

כבר נתתי לך המלצות לפרוססור\קרוס מתאים ,בחר לך אופציה שמתאימה לך ומשם תוכל להתקדם.

פורסם
זה אמור להספיק לטווטרים אם תוכל לציין את הדגם המדוייק של המגבר זה יהיה טוב

בנוגע לחיתוכים הייתי ממליץ לך לפני הכול לחשוב על הפרוססור\קרוס ורק אחרי זה לעשות מהלך

כבר נתתי לך המלצות לפרוססור\קרוס מתאים ,בחר לך אופציה שמתאימה לך ומשם תוכל להתקדם.

 

לגבי הקרוס/פרוססור אני לא יתחיל במהלך לפני שיהיה לי את אחד מהם.

רשום על המגבר crunch usa 150w power one - x275, מגבר די ישן היה מורכב על רכב שקניתי.

נתקלת פעם בחברה הזאת?

אפילו מצאתי את האתר שלהם http://www.crunchusa.net/Crunch_Powerone_Amplifiers.html..

זה הדגם בדיוק - http://www.howardforums.com/showthread.php/105183

פורסם

בהחלט ,מדובר בחברה ותיקה שעברה תהפוכות במשך השנים

הציוד הישן של החברה לא רע ,ואתה בהחלט יכול להגביר עם המגבר הנ"ל זוג טווטרים.

 

תרכוש קרוס\פרוססור ותחזור לעדכן.

פורסם
בהחלט ,מדובר בחברה ותיקה שעברה תהפוכות במשך השנים

הציוד הישן של החברה לא רע ,ואתה בהחלט יכול להגביר עם המגבר הנ"ל זוג טווטרים.

 

תרכוש קרוס\פרוססור ותחזור לעדכן.

 

תודה רבה על הכל.

ברור שאני יעדכן :).

פורסם

שלום לכולם.

רכשתי קרוס אקטיבי של ppi.

המעבר לעבודה אקטיבית כמעט מוכנה.

השאלה שלי היא כזאת:

האם לפצל את כבל 4gauge לשלושת המגברים באמצעות מפצל ייעודי או שלהוציא מהמצבר כבל נוסף של 8 gauge למגבר השלישי והקטן שכנראה יותקן מתחת למושב הקידמי?

פורסם

מצטער שאני מקפיץ די מהר, אני רוצה להתחיל את ההתקנה מחר ואני צריך לדעת מה לקנות..

פורסם

לדעתי האישית יהיה יותר נוח להעביר כאבל 8G נוסף אם אתה מתקין את המגבר השני מתחת למושב קדמי, אך 2 האפשרויות הם תקינות ותעשה כרצונך, בהצלחה.

 

אגב לשאר המגברים (1 + 2), איך מתבצע הפיצול של הכאבל מתח?

JL Audio

פורסם
לדעתי האישית יהיה יותר נוח להעביר כאבל 8G נוסף אם אתה מתקין את המגבר השני מתחת למושב קדמי, אך 2 האפשרויות הם תקינות ותעשה כרצונך, בהצלחה.

 

אגב לשאר המגברים (1 + 2), איך מתבצע הפיצול של הכאבל מתח?

 

עד אתמול היה פיצול דרך כבל, החלטתי להוציא את הכבל. כרגע יש פיצול זמני עד מחר.

העדיפות שלי היא להתקין את המגבר השלישי מאחורי המושב האחורי 4 gauge הנוכחי יספיק לשלושת המגברים?

פורסם
4G של איזה חברה יש לך?

 

אני לא זוכר את השם של החברה מה שבטוח זה שהכבל איכותי, בכל אופן פיצלתי את החשמל לשלושת המגברים.

 

חיברתי קרוס אקטיבי של ppi frx456.

מישהו יוכל להסביר לי איך לחתוך עם המכשיר (לא מופיע כיתוב של תדרים יש רק קליקים כאלה)..

ובאיזה תדרים לחתוך..

ועוד שאלה האם לשים את המגבר של הטוויטר והמידריינג במצב של hpf או full range?

תודה רבה לכולם..

פורסם

תקרא כאן

http://www.precisionpower.com/Manuals/Accessory%20Manuals/Precision%20Power%20FRX-456%20Crossover.pdf

 

יש לך את הכניסה של INPUT FRONT

אליה אתה מחבר RCA FRONT מהרדיודיסק ,שני לחצנים ליד הכניסה הנ"ל צריכים להיות לא לחוצים.

את הסאב הייתי ממשיך לחבר ישירות מה-HU למגבר שלו כדי שתהיה לך שליטה עליו נטו מה-HU

למרות שבאופן הנ"ל אתה יכול לשלוט עליו גם מהPPI

3 יציאות ,מידבאס \מידריינג \הייפאס עובדות בשיטה שהחיתוך העליון של אלמט הוא גם החיתוך התחתון של אלמנט שלפניו

נקודות טובות להתחיל בהם:

מידבאס באזור 80HZ

מידריינג באזור 800HZ

הייפאס {טווטר} 3200HZ

פורסם

לפני חודשיים-שלושה התקנתי בעצמי סט של מורל הייבריד אוביישן מוגבר אקטיבית עם סאב, הייתי בטוח שאני שומע וואו.

לאחר שנחשפתי בפורום לכל הנושא של "הגברה אקטיבית" איטום/חיתוכים/סלופים עולם חדש נפתח בפניי והבנתי שאני לא כזה מבין כמו שחשבתי, החלטתי לעבור לסט של שלושה חלקים עם הגברה אקטיבית והתוצאות לא פחות ממדהימות.

רציתי להודות לאנשים שענו על כל שאלה ששאלתי בשיא המהירות ללא שום אינטרס, ללא שום תמורה אלא רק מרצון טוב לעזור. בלי הידע והעזרה שלכם לא הייתי יודע מאיפה להתחיל .

 

לילה טוב, ושוב תודה על הכל.

×
×
  • תוכן חדש...