Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מסכים. יצא לי לנהוג בכמה ימים מאד רטובים בחודש האחרון, בכבישי נהיגה שאני מכיר היטב כל סיבוב וסיבוב שם,

האחיזה ברטוב מעולה (מבחינת הגומי עצמו), וגם יכולת פינוי המים של החריצים טובה מאד.

 

הנה ציטוט ממבחן אובייקטיבי :

The Toyo T1 Sport is a wet weather specalist, placing second in the wet tests. Unfortunately in the dry the steering provides little feedback and understeer inhibits agility. The tyre seems to overheat on quick laps.

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2011-Sport-Auto-Max-Performance-Summer-Tyre-Test.htm

 

יש גם מבחנים אחרים שאומרים אחרת..אני יותר מסכים עם זה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

קשה להסתמך על מבחנים האלה כיוון שחלק מהם משבחים את הצמיג וחלק לא.

לדוגמא:

6th:

Toyo Proxes T1 Sport

Total: 27 / Dry: 6 / Wet: 4 / Rolling Resistance: 6 / Comfort: 6 / Noise: 5

Positive: Balanced handling and short braking distances on dry roads

Negative: Only average safety reserves to aquaplaning, average handling qualities when wet

 

פורסם

שלום וברכה,

כדי לעשות קצת סדר:

R1R - צמיג אגרסיבי לנסיעה ספורטיבית אגרסיבית

T1S - דגם שכבר לא קיים

T1 SPORT - אחיזה אולטימטיבית ביבש ורטוב.

T1R - צמיג בדגם הישן יותר צמיג חד כיווני (הדופן החיצוני קשיח יותר מה שנותן יתרון בסיבובים) מחזיק ביבש ורטוב אותו הדבר

 

באופן בסיסי צמיג ספורטיבי נשחק מהר יותר וכושר האחיזה טוב יותר.

 

בהצלחה

פורסם

שלום וברכה, אבל הסדר שלך עושה בלאגן קצת..

 

T1R - הבעיה שלו היא דווקא הדופן, שקורסת בסיבובים. אין קשר בין כיווניות הצמיג לעמידות הדופן.

ואין דבר כזה "מחזיק ביבש וברטוב אותו דבר", זה לא אפשרי פיזיקלית..

 

T1R צמיג שנשחק בצורה מאד מהירה, ולא ביחס ישר לאחיזה שלו. כלומר יש צמיגים שאוחזים לא פחות טוב ונשחקים

הרבה פחות, כמו הT1 SPORT (לפחות ככה זה נראה כרגע אצלי).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שלום וברכה, אבל הסדר שלך עושה בלאגן קצת..

 

T1R - הבעיה שלו היא דווקא הדופן, שקורסת בסיבובים. אין קשר בין כיווניות הצמיג לעמידות הדופן.

ואין דבר כזה "מחזיק ביבש וברטוב אותו דבר", זה לא אפשרי פיזיקלית..

 

T1R צמיג שנשחק בצורה מאד מהירה, ולא ביחס ישר לאחיזה שלו. כלומר יש צמיגים שאוחזים לא פחות טוב ונשחקים

הרבה פחות, כמו הT1 SPORT (לפחות ככה זה נראה כרגע אצלי).

התכוונת ל R1R שנשחק מאד מהר ומחזיק כ 10K ק"מ

 

ואם תיקח S.Drive של יוקוהומה יהיה לך צמיג קצת יותר טוב מ T1R וללא בעיית הדופן

קובי

:-)

פורסם

לא, התכוונתי ל-T1R (בנהיגה שלי R1R יחזיקו אולי 3K ..), ואם תקרא בעמוד הקודם אז זה הנסיון שלי איתם :

ברור שהכל תלוי בשימוש, אבל השימוש שלי הוא קבוע, וביחס לצמיגים אחרים שהיו לי - הם החזיקו מעט באופן מגוחך.

לשם השוואה - לפני זה היו על הרכב מישלין פרימסי המקוריים שלו. אחרי 15K הצלבתי קדמיים/אחוריים, והחלפתי ב-34K

את כל הארבעה.

הטווח שלי על רביעייה זה 25-35K בערך (קונטי פרימיום, יוקוהמה CDRIVE), עד שהם גמורים באמת, אחרי הצלבה.

סטטיסטיקה של 10 סטים בערך..

 

עם הT1R הקדמיים הגיעו למצב גרוע אחרי 6K, לא ראיתי היגיון בלהצליב ולגמור גם את האחוריים, אז גמרתי אותם עד הסוף

ב-10K ושמתי רק קדמיים T1 SPORT. האחוריים עדיין במצב סביר יחסית (הם עשו סה"כ 14K).

 

אם הT1 SPORT יעשו 12-15K ויישאר להם בשר לעבור אחורה - הם יחשבו מעולים. 10K - סבירים, פחות מזה - לא מספיק טוב.

 

וה-S.DRIVE לא ממש באותה רמת מחיר של הT1R למיטב ידיעתי. במידה 215/50/17 שילמתי 2200 לרביעיית T1R.

כמה היו עולים S.DRIVE ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עברתי כמה ק"מ עם הK110 , צמיג לא פחות ממדהים.

 

יצא לי לנהוג בפיזרו נירו , S DRIVE , T1R.

 

ההנקוק K110 ללא ספק הצמיג הטוב ביותר שחוויתי.

אחיזה מעולה ולינארית. צמיג שקט ונוח.

 
 

 

 
 
פורסם

אהלן,

 

אני בדיוק לפני החלפה גם. מישהו יודע איפה מוצאים את ה Hankook k110? אני לא מוצא אותם בשום מקום.. לפחות לא למידה שלי 205/55 R16

פורסם
לא, התכוונתי ל-T1R (בנהיגה שלי R1R יחזיקו אולי 3K ..), ואם תקרא בעמוד הקודם אז זה הנסיון שלי איתם :

 

 

וה-S.DRIVE לא ממש באותה רמת מחיר של הT1R למיטב ידיעתי. במידה 215/50/17 שילמתי 2200 לרביעיית T1R.

כמה היו עולים S.DRIVE ?

 

2400, טריים, למידה 215/45/17.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...