Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. צריך בבקשה חוות דעת לגבי 206 + שנתון 2011. ראיתי אחת במחיר של 48,000 שקלים עם 17,000 ק"מ.

הדבר היחיד שהבנתי שבעייתי ברכב זה המזגן - שלא מקרר טוב כאשר המנוע מתאמץ / מפסיק את הפעולה שלו ומוציא אויר חם/ גוזל המון כח מהמנוע. מה עוד אתם יכולים לספר לי ?

כמובן שמדובר על ידני. תודה לכולם.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

הדבר תוקן ע״י מוסך מורשה,כך שאין בעיה.

בכללי המכלולים הם של 206,אך לדעתי הרכב קצת מיושן,מאחור צפוף,מה שכן מושב מצוין ותומך.

היו כמה בעלי כזה רכב חדש יחסית שהתלוננו על מספר בעיות,כדאי לחפש את השירשורים האלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בכללי הצרפתיות סבבה לגמרי עד שהם רואות מוסך ואז מתחיל כל הבעיות..

 

סבתא שלי, עליה השלום הייתה אומרת: "אם אין לך משהו חכם לומר עדיף שתשתוק."

פורסם

על הנייר- ברכב עם גיר ידני,הסיכון פחות (רכב בלי תיבה אוטומטית שהיא פוטנציאל לתקלות זה כבר טוב) ואם נוסיף ק"מ נמוך ביותר שהרכב עבר יחסית עסקה משתלמת (איני יודע מה המחירון).

גם אם תהיה תקלה במזגן,הרכב עדיין באחריות החברה כך שאם זו היתה המחלה של הרכב הזה לא נראה לי שיש ממה לחשוש.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המזגן ברכבים הללו עבר שדרוג בעזרת קיט מטעם הברה . הוא מקרר... הלוואי בפיאסטה 2013 שלי יהיה מזגן כזה . הרכב מעולה , בנוי טוב ואמין , אבל המחיר שדורשים עליו שציינת למעלה , מוגזם לדעתי .

פורסם
המזגן ברכבים הללו עבר שדרוג בעזרת קיט מטעם הברה . הוא מקרר... הלוואי בפיאסטה 2013 שלי יהיה מזגן כזה . הרכב מעולה , בנוי טוב ואמין , אבל המחיר שדורשים עליו שציינת למעלה , מוגזם לדעתי .

 

למה מוגזם? יש עוד כאלה ביד 2 והמחיר נע בין 50-56

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

למישהו ידוע אם הרכב בעל הילוכים קצרים? ואז אתה כבר על הילוך חמישי ב80 קמ״ש.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

קודם כל, אתה מוזמן לקרוא את המבחן שפרסמנו בזמנו על הרכב בקישור הזה - פיג'ו 206 פלוס.

 

שנית, מדובר במכונית די בסיסית. שעטנז של פיג'ו 206 וותיקה משנת 1999 עם כמה חלקים קוסמטיים של פיג'ו 207. הביצועים לא משהו, המזגן לא משהו ואם תעשה חיפוש בפורום תמצא גם לא מעט תלונות על רמת האמינות של הרכב. די מפתיע, כיוון שהמכלולים המכאניים ברובם מושאלים מדגמים די מוצלחים של החברה, אבל כנראה שהרצון לחסוך בעלויות הייצור עושה את שלו.

 

אפשר לנסוע בהילוך חמישי במהירות של 80 קמ"ש, לא בדיוק הבנתי למה אתה מתכוון בשאלה שלך. אם אתה שואל אם סל"ד השיוט גבוה מידי אז הוא לא. זאת אומרת, בהשוואה לסילברדו מדובר בסל"ד די גבוה אבל בהשוואה למכוניות סופר-מיני ומיני קטנות אחרות - לא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
קודם כל, אתה מוזמן לקרוא את המבחן שפרסמנו בזמנו על הרכב בקישור הזה - פיג'ו 206 פלוס.

 

שנית, מדובר במכונית די בסיסית. שעטנז של פיג'ו 206 וותיקה משנת 1999 עם כמה חלקים קוסמטיים של פיג'ו 207. הביצועים לא משהו, המזגן לא משהו ואם תעשה חיפוש בפורום תמצא גם לא מעט תלונות על רמת האמינות של הרכב. די מפתיע, כיוון שהמכלולים המכאניים ברובם מושאלים מדגמים די מוצלחים של החברה, אבל כנראה שהרצון לחסוך בעלויות הייצור עושה את שלו.

 

אפשר לנסוע בהילוך חמישי במהירות של 80 קמ"ש, לא בדיוק הבנתי למה אתה מתכוון בשאלה שלך. אם אתה שואל אם סל"ד השיוט גבוה מידי אז הוא לא. זאת אומרת, בהשוואה לסילברדו מדובר בסל"ד די גבוה אבל בהשוואה למכוניות סופר-מיני ומיני קטנות אחרות - לא.

 

תודה על התגובה. אני אחדד. כשרשמתי שהמהירות שמונים נמצאים בהילוך חמישי התכוונתי לשאול האם ההילוכים קצרים ובהתאמה האם הסל״ד צורח כתוצאה מכך נגיד על 120 . אני מקווה שהוא לא על 4000.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

ההילוכים קצרים יחסית כדי לנצל את המקסימום מהמנוע צנום ההספק. עד כמה שאני זוכר סל"ד השיוט ב-120 קמ"ש הוא סביב ה-3,500 סל"ד. זה המצב ברוב הרכבים הידניים בסגמנט הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...