Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

בכל רכב שאני קונה, בלילה אני מגלה שהנורות בפנל מזגן לא תקינות :?

 

האמת שהפעם גיליתי את זה במהלך הקניה, פשוט שאלתי את המוכר.

 

על כל פנים, בדקתי את כל הפיוזים והם תקינים.

ניסיתי לפרק את כל הפלסטיקה כדי להגיע לנורות. הורדתי את מה שמסביב, אך הפנל לא נשלף החוצה כי הוא רחב מהמסגרת שלו.

 

הרושם הוא שצריך לפרק פלסטיקה מבלם היד עד למעלה.

 

אני צודק? או שיש איזושהי דרך אחרת?

ואשמח גם לדעת איזה פיוז בדיוק אחראי לענין זה, כדי שאוכל לבדוק אותו בשליפה ולא מלמעלה כמו שבדקתי את כולם.

 

בברכה

 

עריכה: ביצעתי חיפוש וראיתי הדרכה לפולו 97. אצלי זה לא הצליח בכח. האם המכוללים זהים? שאנסה עד שאצליח?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

בעיקרון אפשר לבדוק את הנורות אם הן שרופות או לא, לפי רציפות/התנגדות.

מה שלא מחייב להגיע לנורה עצמה

פורסם

תודה על התגובה...

הייתי בטוח שהשרשור הזה כבר העלה אבק...

 

על כל פנים, הייתי כבר אצל רון לדברים אחרים, ועל הדרך הוא החליף לי נורה.

 

צריך פשוט לשלוף את המחוג האמצעי.

 

למרות המדריך בפורום [על פולו 97] לא הצלחתי לעשות זאת, כי הייתי עדין מדי.

 

יש להשתמש בפלייר ובנחישות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...