Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לדעת האם מישהו התנסה בטריידאין עתידי של לובינסקי טרייד.

ברור לי שהם צריכים להרוויח ולכן בוודאי לא יתנו את המחיר אותו ניתן לקבל במכירה פרטית.

 

האם הם נותניםנ מחיר הוגן?

 

תודה

פורסם

ברך כלל התנאים של "טרייד-אין עתידי" בחברות הגדולות הם די דרקוניים והם בד"כ מורידים לא מעט כסף על נזקים קטנים.(וזה חוץ מהמקרים שהם מחליטים שאתה לא עומד בקריטריונים)

 

וכמובן שתמיד צריך לזכור שכדי להנות מהטרייד-אין אתה צריך לקנות מהם שוב.

 

אצל סוחרים פרטיים וקטנים יותר - הסיפור קצת גמיש יותר - אני מכיר לא מעט סוחרים קטנים שממחזרים את אותם לקוחות כל הזמן - והלקוחות (המרוצים) חוזרים שוב ושוב.

 

 

ורק כדי להמחיש כמה הסוחרים מגינים על עצמם - מצ"ב דוגמת הסכם

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

החוזה הוא לא כזה דרקוני.

גם בתור לקוח פרטי שרוכש ממישהו פרטי היית מצפה לקריטוריונים כאלה.

אני בטוח שהם לא רוצים להתעסק במגרש גרוטאות.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם

אני רכשתי מהם לפני כשנה וחצי, אז הם התחייבו בשנה השלישית ל טריידאין במחיר מחירון.

 

השאלה כמה זה אמיתי, והם לא בכוונה מנפחים הורדות מחיר, וביטול הנחה בקניה, כדי לכסות על זה...

 

:?

פורסם

להרוויח זו לא מילה גסה...

 

הם לא נמצאים שם לרווחתך - אלא כדי להרוויח כסף...

 

טרייד-אין במחיר מחירון היא הטבה שיש לה עלות - אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כפי שכתבתי בהודעה הראשונה,

שברור לי שהם צריכים להרוויח, השאלה כמה...

לתת לרכב ששווה לדגמה 40,000

אפשר לתת 35,000 שזה הגיוני , כי מרוויחים גם מהקניה.

אבל אם נותנים 20000 זה כבר חזירות !

ולכן שאלתי האם הם הוגנים?....:?:

פורסם

אני מסרתי להם 307 2002 יד ראשונה טופלה רק במורשה.

מנוע 1600 בלי תאונות ומצב חיצוני טוב .

קיבלתי מחירון על האוטו

לקחתי מהם 308 טורבו פרמיום ועלייה עשו לי הנחה יפה וגם קיבלתי אחריות כולל טיפולים והכל פגוש לפגוש.

צריך ליפול על תקופה נכונה מול היבואנים.

לדעתי הכסף על האוטו שלך מחירון כן או לא זה הכסף הקטן

הכסף הגדול זה על רכבים שמעלים אבק במגרש והבנק לוקח ריביות על מליונים וכמה שהיבואן לחוץ בבנק ככה ההטבות שהוא ייתן ללקוחות כדי להפרד מהרכבים שממלאים לו את המגרש.

רצוי לעקוב בעיתונות מתי נגמר או מתחדש חוזה ליסינג גדול שהיבואן הזה קשור ואז תוכל להבין מתי תהיי יותר גמישות

פורסם

תודה רבה על התגובה,

 

שאלה נוספת, כתבת שרצוי לבדוק מתי מסתיים חוזה ליסינג גדול, איך אפשר לדעת את זה בעיתונות? בד"כ דברים כאלו לא מפורסמים...

פורסם

בד"כ כל הזמן מטפטפות אליהם מכוניות, והם גם קונים מכוניות מחברות ליסינג אחרות להשלמת המלאי.

 

זה לא רק עניין של תקופה אלא עניין של עסקה. מכונית שהם קנו בזול (או קבלו עליה הנחה כחדשה) יהיה להם יותר קל למכור בזול - כי בסך הכל גם אם הם נותנים הנחה יפה - הם עדיין מורווחים. על רכב שעלה להם יקר הם יהיו הרבה פחות גמישים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...