Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק רציתי להעיר לגבי בלאופנקט, שלא הבנתי מה פשר התגובות לגבי הפאנלים שלהם,

הפאנלים שלהם הנמוכים, נותנים לא פחות מפיוניר, אולי אפילו יותר מפיוניר, עם הפאנלים ברמה הגבוהה, אין לי ניסיון, (לא עם של בלאופנקט ולא עם של פיוניר)

 

לגבי מגברים, אתם מבינים שבלאופונקט לא רואים את פיוניר ממטר, גם לא ממטר וחצי.. (מניסיון אישי עם סדרת וילוסיטי)

אז כל התגובות לגבי בלאופנקט וההשוואה למוצר סיני זול, מה פשר העיניין?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטוח שזה לא מוצר סיני.אבל להשוות את הHU לפיוניר סדרות 9 או לאלפיין העלה אצלי חיוך נכון יש להם מכשירים טובים ואני לא אומר אחרת אבל עדיין הם קצת רחוקים מאלפיין.

פורסם

המכשירים מהסדרות הגבוהות של בלאופונקט, נשמעים טוב יותר מהמקבילים להם (במחיר)

בפיוניר. ושל קלריון ופנסוניק אף טוב יותר.

 

מה שאהבתי ב ALPINE מלבד הסאונד, זה את אופציית ה AUDIO-HUB המאפשרת

לראות את תצוגת המכשיר הסלולרי (מתוצרת NOKIA ) החל מדגמי 6310 על צג פנל

ה HU . כמובן כשהסלולרי בתוך הדיבורית ( המקורית של נוקיה !!!).

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
אני הייתי נשאר עם הפיונר...

מה שכן אם אתה לוקח אלפין את לא צריך לעשות כיול במעבדה

נשאר עם איזה פיוניר? עם ה7400? או עם ה 960?

 

אשמח להסבר גם על הכיול.

פורסם

עם ה960 הוא התכוון

 

כיול עולה משהו כמו 250-450, הם פשוט מחליפים לך את הלוח של הרדיו ללוח של הרדיו של PIONNER HU אירופאי...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

את התדרים של ה7998 אי אפשר לשנות. ה9835 הוא המכשיר שכעקרון מחליף אותו והייצור של ה7998 הופסק. לי יש את ה9835 אני מרוצה ממנו, אין לי ניסיון עם הפיוניר ולכן לא אוכל לתת דעה ממשית עליו. כנראה ששכחנו אבל לאורך השנים אי אפשר להפוך את התדרים ברדיו של הפיוניר (רק באמצעות פתיחת המכשיר), אלא אם כן זה השתנה השנה (וכידוע לי זה לא השתנה) עדיף לך לקנות מכשיר של אלפיין ולו רק בשל הרדיו. עוד אפשרויות הן אולי מכשירים של קלריון אבל אני לא מכיר טוב את הליין החדש ולכן לא אוכל להמליץ.

פורסם

מצטרף בחום להמלצה של אייל, גם ברשותי מכשיר אלפיין 9835 ואני מרוצה מכל רגע, גם מאפשרויות

הסאונד המתוחכמות וגם מהפיצ'רים המרובים.

אגב, אם אתה רוצה לראות ולהתרשם מהמכשיר אז יום שבת 1200 במפגש אודיו בר"ג.

 

בברכת שנה טובה,

איציק.

פורסם

אני לא משתמש בזה כרגע, אבל אני מתכנן בחום על המתאם ל-iPod שאגב אמור לצאת החודש לחנויות...

 

 

איציק.

פורסם

חבר'ה, אגיד לכם את האמת, אתם כ"כ מושקעים בסטריאו שלכם,

אוטמים את הדלתות, בונים בפיבר, מתעסקים כ"כ הרבה בכיוונים ומכשירי מדידה וכו'..

 

ובסוף, שומעים MP3 ??

שנשמע אנמי זוועתי, עם גבוהים מסריחים ומיד באס פחוס ומעלה רצון להקיא.

 

ממש לא מבין אתכם.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
חבר'ה, אגיד לכם את האמת, אתם כ"כ מושקעים בסטריאו שלכם,

אוטמים את הדלתות, בונים בפיבר, מתעסקים כ"כ הרבה בכיוונים ומכשירי מדידה וכו'..

 

ובסוף, שומעים MP3 ??

שנשמע אנמי זוועתי, עם גבוהים מסריחים ומיד באס פחוס ומעלה רצון להקיא.

 

ממש לא מבין אתכם.

 

שלומי

ממש ממש לא מסכים איתך !

MP3 שמקודד טוב נשמע אותו דבר בדיוק כמו שיר רגיל !

היה פעם איזה מבחן עיוור וזה היה הוכחה...!

לא אני ולא אתה יכולים לשמוע הבדל בין דיסק רגיל לבין MP3 מקודד בצורה נורמאלית

פורסם
ממש ממש לא מסכים איתך !

MP3 שמקודד טוב נשמע אותו דבר בדיוק כמו שיר רגיל !

היה פעם איזה מבחן עיוור וזה היה הוכחה...!

לא אני ולא אתה יכולים לשמוע הבדל בין דיסק רגיל לבין MP3 מקודד בצורה נורמאלית

מזמין אותך בכיף

לצרוב על דיסק MP3 מקודד היטב ולהעבירו ל WAVE

(ע"מ שה CD שלי יוכל לקרוא אותו)

ותבוא אלי הביתה ותשמע אחלה הבדלים...

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.


×
×
  • תוכן חדש...