Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^

סחתיין על ההשקעה, שווה צפיה ובדיקה.

 

טוב לראות שיש כאן עוד משוגעים לדבר למרות שכולם בדיאטה/גמילה מסוכר/סוכרת/השמנת יתר וכו'..

[CENTER] [/CENTER]

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^

אני אהיה קצת גס ואמר שהנחשים האלו דומים יותר לתולעת מסוג "שלשול" מאשר למוצר האורגינלי.. :wink:

 

המתכון עושה רושם כמבטיח השלשולים קצת פחות (אף פעם לא התחברתי לחיה הזאת).

 

בכל מקרה עדכון עבור מתכון אחד בטוח בסופש.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

מתכון לממתקי ג'לי:

 

קח קסטה ותשדרג.

 

(כי גם לגיקים מגיע להשתעשע)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אגב איפה קונים את זה??

אני זוכר שפעם אבא שלי היה מביא ממקום שסגרו בעבר בדימונה..

זה רול פירות או פשוט משטח ממש דק שעשוי משזיפים / תותים וכו', מזכיר קצת את ה STRIPS של החברה MAOAM

Opel Adam S 2017

פורסם

אני ראיתי כזה בשופרסל דיל.

זה בדיוק כמו בסרטון שנתת רק שאני ראיתי שמוכרים משמש.

 

זה איפה שהפירות והירקות. מקסימום אם לא תמצא תשאל את אחד העובדים במחלקה.

פורסם

טיפה, אבל ממש טיפה מחקר העלה את זה

http://en.wikipedia.org/wiki/Gummy_bear

יש שם טיפה יותר מג'לטין וג'לי

אחד הסיבות לטקסטורה ולצמיגיות זה הגלוקזה. צריך לשבת ולחקור טיפה. לצערי כנראה שלא יהיה זמן עד פסח :x

מה שבטוח, זה יהיה מחקר מעניין.

 

עריכה:

מעבר לוניל טבעי.

איזה טעמים מעניינים שווה לנסות?

אני אנסה גם סירופ פירות טבעי מתפוחי גרני סמית'.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אכזבה אכזבה אכזבה...

זה מה שיש לי להגיד לרגע הזה.

 

אחרי 2 נסיונות בבית לפי המתכונים הפשוטים שהועלו פה זה פשוט לא עובד.

שקית ג'לי + שקית ג'לטין + מים חמים לא מצליחים להגיע למרקם של הגומי בחנויות (אם אני טועה תקנו אותי).

המרקם מימיי מדי וזה בטח לא לרמה של ג'לי אמיתי.

מה שבטוח זה שבכל מקרה אסור להכניס את זה למקפיא כי זה דופק את זה לגמרי - הנוזלים קופאים כל השאר לא..

 

אבל יש מתכון אחד שהעלו בסרטונים בשרשור של אמריקאי אחד ששם בסיר שלו סירופ תירס והרבה יותר ג'לטין.

יכול להיות שזה יכול לפצות על אותו גלוקוזה. איפה מוצאים סירופ תירס?

 

8Q20EGzHN9A דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

היו עוד ניסיויים?

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

מקווה לעשות טסטים עם גלוקוזה היום, אפשר למצוא בחנויות לאפייה ו/או חנויות בישול רציניות. אני אתעד את התהליך בכל מקרה. נראה לי שאפשר לתעד ולבנות על כל תיעוד ככה עד שנגיע למתכון טוב.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned


×
×
  • תוכן חדש...