Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש 306 s16 5 דלתות??


Q
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כי ראיתי היום למכירה s16 (חמש דלתות) שנת 94 הבחור טוען שהיא יבוא אישי...

אני לא מתמצא בעניין..

עם רשימת שיפורים דיי גדולה...

 

אז היא s16 אמיתית או לא??

 

 

נ.ב=אם מישהו מעוניין בה ורוצה עוד פרטים וטלפון,שיפנה אליי בפרטי

היא נראית מצויין,לפחות מבחוץ ומשיחה קצרה עם הבחור..

פורסם

5 דלתות הגיעו בייבוא אישי.

 

היא אדומה? מנוע עם חלקים של MI16? אם כך, היא רק נמכרה לא מזמן, למיטב ידיעתי.

 

בכל מקרה - אם היא במצב טוב, היא גם קנייה מדהימה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האמת שזכור ל שהוא אמר משהו עם mi16 אבל לא ממש כי זאת הייתה שיחה ממש מהירה..כי מיהרתי:)

 

 

והיא כחולה..יד שלישית ולא יותר מידי ק"מ(אני לא זוכר בדיוק)..

 

אני יודע שהיא קניה מדהימה..אם הייתי מחפש הייתי קופץ על זה

הבחור הוסיף לה מסופרצ'יפ עד אגזוז,הנמכה,בולמי קוני,מוטות מייצבים צמיגים רחבים יותר,אפילו צבע את פסי ההגנה מסביב לאוטו בצבע של האוטו..ועוד דיי כל מיני דברים שאני בכלל לא זוכר

 

בקיצור,מי שמעוניין-בפרטי

פורסם

אופס, טעות שלי. הכוונה הייתה לכחולה, לא יודע למה כתבתי אדומה... :wink:

 

 

בכל מקרה - כמה הוא רוצה עליה? מעניין, הייתי בטוח שהיא נמכרה לא מזמן...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המחירון הוא 40K הוא רוצה 46...

אם זה עוזר לך,נראה לי שקוראים לו רועי...

ששאלתי אם יש היא עברה תאונות ואם השלדה נקיה,הוא אמר בבטחון מלא שהיא נקייה לגמרי ושאין כלום..אני נוטה להאמין לו,אבל לך תדע

פורסם
5 דלתות הגיעו בייבוא אישי.

 

אתה בטוח?

אני כבר ראיתי שתי S16 (כחולה ולבנה) בתל אביב עם 5 דלתות ומספר ישראלי סטנדרטי לחלוטין...

 

אני לא יודע לגבי המספר,

אבל גם אני שמעתי על כחולה 5 דלתות ביבוא אישי.

פורסם
קריאה דחופה למביני ה s16:

 

מה זה לעזעזאל s16? :?

 

S= שסתומים בצרפתית , לא זוכר את המילה בדיוק..

 

16= מס' השסתומים

 

זה מה שקורה שהצרפתים מתלהבים שהוציאו מנוע עם 16 שסתומים :wink:

 

דוגמאות נוספות :

 

שרייד עם כיתוב 16V בחזית

פולו כנ"ל

:D

 

:D

פורסם
קריאה דחופה למביני ה s16:

 

מה זה לעזעזאל s16? :?

 

S= שסתומים בצרפתית , לא זוכר את המילה בדיוק..

 

16= מס' השסתומים

 

זה מה שקורה שהצרפתים מתלהבים שהוציאו מנוע עם 16 שסתומים :wink:

 

דוגמאות נוספות :

 

שרייד עם כיתוב 16V בחזית

פולו כנ"ל

:D

 

:D

 

S זה לא SHASTOMIM?????

:roll:

:lol:

:-)

פורסם

S= שסתומים בצרפתית , לא זוכר את המילה בדיוק..

 

16= מס' השסתומים

 

זה מה שקורה שהצרפתים מתלהבים שהוציאו מנוע עם 16 שסתומים :wink:

 

S = 'סופאפס' (או "סופאפים" כמו שאומרים המוסכניקים של פעם ;-))

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה stumim

 

סתומים אלו שקנו את הגרוטאה המתפרקת הזאת וחושבים שזה שיש להם 16 שסתומים זה אומר שהם שווים משהו :wink:

 

 

(שקט! לי מותר לרדת על האוטו!)

 

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...