Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

רציתי לשאול האם שמן הידראולי יכול לשמש גם כשמן מנוע למנוע בנזין קירור אוויר( פולקסוואגן טנדר שנת 1985).

מדובר בשמן הליאר NZ נטולי אבץ, המכילים תוספים למניעת חמצון, חלודה, קצף ובלאי. השמנים מתאימים במיוחד לציוד מודרני הפועל בלחצים גבוהים ובספיקות גבוהות במיוחד, ובתנאים בהם עלולים להיווצר שיעורים גבוהים של בלאי.

הרכב השמן:

שמן מינרלי %98.75

תוסף שמן הידראולי %1.2

פורסם
שלום רב

 

רציתי לשאול האם שמן הידראולי יכול לשמש גם כשמן מנוע למנוע בנזין קירור אוויר( פולקסוואגן טנדר שנת 1985).

מדובר בשמן הליאר NZ נטולי אבץ, המכילים תוספים למניעת חמצון, חלודה, קצף ובלאי. השמנים מתאימים במיוחד לציוד מודרני הפועל בלחצים גבוהים ובספיקות גבוהות במיוחד, ובתנאים בהם עלולים להיווצר שיעורים גבוהים של בלאי.

הרכב השמן:

שמן מינרלי %98.75

תוסף שמן הידראולי %1.2

 

לא. השתמשתי בהידראולי כשמן שטיפה למספר דקות בעבר - היה מצוין.

בתכונות שציינת אין את העיקר לשמן מנוע - הורדת חיכוך במתכת על מתכת. כי בבוכנה הידראולית אין.לא בבוכנות ולא במשאבות.גם המהירות הקוית זניחה . אין פיח - אין דטרגנטים.

בקיצור - אל תחשוב במקום עגולי המשקפיים בחברות הנפט.

פורסם
לא. השתמשתי בהידראולי כשמן שטיפה למספר דקות בעבר - היה מצוין.

בתכונות שציינת אין את העיקר לשמן מנוע - הורדת חיכוך במתכת על מתכת. כי בבוכנה הידראולית אין.לא בבוכנות ולא במשאבות.גם המהירות הקוית זניחה . אין פיח - אין דטרגנטים.

בקיצור - אל תחשוב במקום עגולי המשקפיים בחברות הנפט.

 

שמן הידראולי מכל סוג לא תוכנן לעבוד בתנאים הקשים של מנוע שריפה פנימית ולכן כמובן אסור להשתמש בו למנוע.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...