Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל השליטה היא בידי המשתמש. יש אנשים שמריצים פי 3-4 הספק לסאבים שלהם בלי בעיות בכלל, למה? כי הם יודעים מה הם עושים ואיך המערכת מתנהגת בכל רגע נתון.

אגב אריך עצם העובדה שאתה עובר לתיבת פורטד יתן לך רול אוף יותר חד, שזה גם יעזור לך.

עם הסאב הראשון שלי עבדתי ללא חיתוך תחתון בכלל בתיבה שהייתה 90 ליטר מכוונת ל27 הרץ; לסאב 12

אם הוא שרד את ההתעללות שלי אני בטוח שהW6 יחזיק מעמד כמו מלך.

 

עריכה:

שכחתי לציין את הSLA. תהיו זהירים עם זה, זה נועד להרים את רמת הסאונד לסורסים שקטים יחסית. שכחתי את זה דלוק בשבת והופתעתי לשמוע קליפינג מ-א-ו-ד קשה מגיע מהסאב.

 

הSLA זה בפועל פונקציית "מדף עליון" של אקולייזר - אתה לוקח תדר נושא וממנו והלאה נותן בוסט של מספר דציבלים נתון - זה אף פעם לא נגמר טוב כשאין לך שום דרך לדעת באמת מאיפה אתה מתחיל את המדף :-D או אם אתה לא באמת יודע מה אתה עושה.

 

הדברים שאפשר ללמוד כשמנסים לכוון MDSP :shock:

 

בד"כ משתמשים בזה כשעושים יישור להענות התדר כשיש בור גורף עם הבדלים מאוד קטנים - אז נותנים מנקודת הנפילה מדף עליון שמרים את כל הבור ומיישר אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש דייויד, ההיי אנרג'י שלך הותקן לפני שבוע באוטו החדש, הוא מוסר ד"ש :-D

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

LOL צודק פאדיחה שלי, התבלבלתי בינך לבין מייקל :-P

פורסם

לא סתם קוראים לו FLYTOMARS

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הSLA זה בפועל פונקציית "מדף עליון" של אקולייזר - אתה לוקח תדר נושא וממנו והלאה נותן בוסט של מספר דציבלים נתון - זה אף פעם לא נגמר טוב כשאין לך שום דרך לדעת באמת מאיפה אתה מתחיל את המדף :-D או אם אתה לא באמת יודע מה אתה עושה.

 

הדברים שאפשר ללמוד כשמנסים לכוון MDSP :shock:

 

בד"כ משתמשים בזה כשעושים יישור להענות התדר כשיש בור גורף עם הבדלים מאוד קטנים - אז נותנים מנקודת הנפילה מדף עליון שמרים את כל הבור ומיישר אותו.

 

לפי הבנתי וקריאה באינטרנט, אין שום קשר לתרד נושא או איקוולייזר. זה פשוט בוסט גיין שכזה.

זה מגביר את האות מקור ביסח לווליום של הרדיו כנקודת התחלה. בעיקרון - עוד ווליום. אך זה רק שימושי כשאות מקור מונחת בהרבה.

ככה או ככה אני ממליץ להשאיר את זה על 0

פורסם

זה בערך טומייטו טומאטו ההבדל הוא בין השפעה גורפת לתחום שלם לבין השפעה גורפת לסגמנט שלם בתוך אותו התחום, זה הכל.



 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בוקר טוב חברים, מקווה שכולם בריאים ויבשים בזמן הסופה שמתחוללת בחוץ!

 

לאחרונה פיוניר יוצאו עם דגם חדש שתפס את תשומת ליבי, ה80PRS.

אני כבר שנה וחצי עם קלריון 785 עובד אקטיבי מלא והייתי מאושר עד הגג עם. המכשיר ענה על כל צרכיי - עבודה אקטיבית, איכות שמע גבוהה וממשק USB/אייפון. אך מה, זה מכשיר בן 5 שנים והחלטתי שהגיע הזמן לשדרוג.

 

לפני כשבועיים כשהייתי בחו״ל החלטתי לבדוק שוב את מחיר הפיוניר באמזון, חשוב לציין שלפני כחודש המחיר היה 350 דולר. נכנסתי לאמזון ולהפתעתי ראיתי שהוא במבצע במחיר של כ260 דולר. לא היססתי לרגע והזמנתי אותו דרך היושופס. המשלוח היה מאוד מהיר והגיע עד הבית תוך שבוע.

 

אז מה יש בפיוניר?

זוג כניסות USB עם ספק כח של 1 אמפר

כניסת Aux עם אפשרות High/Low

דיבורית בלוטוס

יציאות 5 וולט

תמיכה מלאה ושליטה באייפון עם אפשרות שליטה מהאייפון בApp Mode

פנדורה

וכמובן קריאה של דיסקים.

 

הפונקיות היותר מעניינות:

קרוסאובר 3 Way אקטיבי שכולל Lpf לסאב, Hpf וLpf למידים וHpf לטוויטרים. קביעת סלופים מ6 דציבל ועד 36 דציבל.

היפוך פאזה נפרדת לכל אלמנט, הנחתה או הגברה של כל אלמנט, תיקון זמנים להזזת הבמה ואיקוולייזר 16 פרמטרים עם שליטה עד L/R בנפרד. אפשרות כיוון איקוולייזר אוטומטי ע״י מיקרופון חיצוני שכמובן מסופק עם המכשיר

כמובן שכל זה נשלט על ידי ממירים של חברת Burr Brown שבבעלות Texas Instruments.

 

אז בנתיים על הנייר הכל טוב ויפה, התקנתי את המכשיר, הדלקתי אותו ותוך 10 דקות כל הקרוסאובר היה מכוון, דיבורית מחוברת כבר לאייפון, ושאר ההגדרות כמו תיקון זמנים, איקוולייזר וLoudness כבויים.

נוחיות ושימוש פשוט אין מה לדבר, אחד המכשירים היותר ידידותיים למשתמש, מאוד קל לתפעול ומגיב מהיר. כמו כן חיבור אייפון או התקן USB אחר המכשיר מיד מגיב ומתחיל לנגן תוך כ5 שניות מרגע החיבור.

 

עד כב לא נגעתי בגיינים, הכל היה מכוון לפי יציאות ה6 וולט של הקלריון. מבחינת הבמה הקדמית היה עוצמה חזקה, הסאב לעומת זאת היה על כחצי עוצמה. נסעתי ככה יום שלם בלי להתפרע יותר מידי בגלל שעוד לא כיוונתי את הגיינים עם סקופ - אני בנאדם מאוד פדנט בקטע הזה.

 

יום למחרת ירדתי אל האוטו, סגרתי את כל הגיינים, הכנסתי דיסק טונים והתחלתי לבצע את הבדיקות וכיוונים.

השתמשתי בשלושה טונים, 45 הרץ, 1000 הרץ ו5000 הרץ. כולם בהנחתה של -5 דציבל.

אז דבר ראשון שבדקתי זה את ביציאות של המכשיר עצמו, הרמתי את הווליום עוד ועוד וגיליתי שהמכשיר מוציא סיגנל נקי בסקאלה מלאה (62/62), כשבדרך כלל רוב מכשירי הפיוניר מעוותים את הסיגנל כבר ב46/62. אז זה כבר היה טוב.

לאחרת מכן עברתי לכיוון הגיינים, הרמתי אותם עד שנראה קליפינג בסיגנל והורדתי טיפה מתחת כדי לשמור על מרווח בטיחות.

כבר שמתי לב שהעוצמה של הסאב עלתה וכמובן זה התבטא וויזואלית בVU DIN (ראו חתימה) שיש לי מותקן ברכב.

 

באופן כללי אני מרגיש שהעוצמה עלתה טיפה, הבמה מרגישה יותר רחבה, יותר חזקה, והצליל מרגיש לי יותר חמים מהקלריון.

הדיבורית מתפקדת מצויין, אני שומע הכל בשיחה ושומעים אותי טוב מאוד.

הממשק מאוד נוח, מעבר בין תפריטים, חיפוש בין תיקיות ושירים הוא מאוד מהר ונוח.

 

אין לי תלונות על המכשיר הזה, ממליץ עליו לכל אחד שמחפש לעבוד אקטיבית עם מכשיר עדכני.

ציון 10/10 הוא מקבל אצלי.

יש לך מוסג אם יש hu עם פרטים דומים לשל ה prs80 רק עם דיוידי נשלף זאת אומרת AVH

😉

×
×
  • תוכן חדש...