Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שטויות, הכל תלוי במורת רוחו של לוי יצחק, בשנים האחרונות גם סקודה אוקטביה נמצאת בכמויות בליסינג, אתה ראית נפילה במחיר? היעדר ביקוש? קח את קורולה לדוגמה, שנים אחת המשפחתיות הכי נפוצות בליסינג ועדיין המחירון נשמר למעלה בצורה מעוררת פליאה ויש ביקוש.

 

צרכן פרטי שרוכש היום משפחתית גדולה כבר לא צריך לדאוג לגבי חברות הליסינג כי מספרן של המכוניות האלה שהן מחזיקות ירד בצורה דרסטית, אנשים עברו לג'יפונים או למשפחתיות חזקות יותר, פלח המשפחתיות הגדולות הצטמצם בצורה משמעותית.

הכי פופולארית בשנתיים האחרונות היא הסופרב ודווקא עליה נפתח לא מזמן שרשור של מישהו שמחפש אחת כבר לא מעט זמן ולא מצליח למצוא רכב במצב סביר או שדורשים מעל המחירון מה שאומר שכנראה שיש ביקוש ואנשים משלמים.

 

לגבי הונדה, למעט סמל שנחשב יתרון לחלק מהאנשים אני לא רואה איך היא מתעלה על 6 חזקה ומאובזרת או על סופרב 2 ליטר TFSI שנמכרת במחיר קרוב. היום במתיחה קטנה (יחסית) אפשר כבר למצוא את הרכב עם הסמל הנחשק (ב.מ.וו 316) במחיר קרוב .

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

^

הליסינג עדיין קיים ואין סיבה לא לרכוש רכב טוב בגלל שהוא נמכר לליסינג. אתה קונה את הרכב קודם כל בשבילך ולא בשביל למכור אותו.

חוץ מזה, נראה שמאזדה מתחילים להזכר קצת בלקוח הפרטי. כבר לא מביאים את הבסיס של הבסיס + דגם קצת יותר מאובזר. יש יותר רמות גימור, יותר אבזור ויותר רב גוניות בכללי.

 

כשאני רואה אקורד חדשה בכביש אני תמיד סקרן לראות מי הפראייר שנוהג בה.

כל כך! :lol:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
^

הליסינג עדיין קיים ואין סיבה לא לרכוש רכב טוב בגלל שהוא נמכר לליסינג. אתה קונה את הרכב קודם כל בשבילך ולא בשביל למכור אותו.

חוץ מזה, נראה שמאזדה מתחילים להזכר קצת בלקוח הפרטי. כבר לא מביאים את הבסיס של הבסיס + דגם קצת יותר מאובזר. יש יותר רמות גימור, יותר אבזור ויותר רב גוניות בכללי.

 

 

כל כך! :lol:

 

אתה צודק, אבל זה נכון רק לגבי מי שקונה רכב לטווח ארוך. מי שקונה לטווח של 4 שנים (נניח) מתחשב בירידת הערך בתור פקטור ברכישה, וההורדה של לוי יצחק - שלדעתי מוצדקת, כי גם אם יש נהג ליסינג צדיק אחד, כולנו יודעים שרכב השטח הטוב ביותר הוא מאזדה 3 - מהווה עבורו מכה, מה גם שהוא כאדם פרטי לא יוכל להתחרות עם הצעות של ליסינג לשעבר, יחד עם תנאי מימון וסוג של אחריות שהם נותנים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הכי פופולארית בשנתיים האחרונות היא הסופרב ודווקא עליה נפתח לא מזמן שרשור של מישהו שמחפש אחת כבר לא מעט זמן ולא מצליח למצוא רכב במצב סביר או שדורשים מעל המחירון מה שאומר שכנראה שיש ביקוש ואנשים משלמים.

.

 

תראה כמה נזק שרשור לא מבוסס אחד גורם: אני ועוד כמה אנשים הצבענו על העובדה שיש בלוחות לא אחת, אלא כמה דוגמאות שסותרות את אותו פותח שרשור (מה שעורר חשש לגבי מטרותיו), לרבות רכבים עם נתונים טובים במחירים לא גבוהים - ואתה כבר לוקח את זה כאמת...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אתה צודק, אבל זה נכון רק לגבי מי שקונה רכב לטווח ארוך. מי שקונה לטווח של 4 שנים (נניח) מתחשב בירידת הערך בתור פקטור ברכישה, וההורדה של לוי יצחק - שלדעתי מוצדקת, כי גם אם יש נהג ליסינג צדיק אחד, כולנו יודעים שרכב השטח הטוב ביותר הוא מאזדה 3 - מהווה עבורו מכה, מה גם שהוא כאדם פרטי לא יוכל להתחרות עם הצעות של ליסינג לשעבר, יחד עם תנאי מימון וסוג של אחריות שהם נותנים.

 

סליחה! אבל אתה ממש רחוק מהאמת.

 

מצד אחד,

1. נהגי ליסינג משלמים על הרכב שלהם בכסף. כן כן, זה לא נוחת עליהם מהשמיים.

2. "תופעת" הליסינג קיימת בכל העולם ואם תכנס לסוכנות רכב באירופה (ובטח ובטח שבארה"ב) יעניין אותך מאוד לדעת "כמה זה עולה לי בחודש". במילים אחרות, ליסינג.

3. גם באירופה וגם בארה"ב רבים מקבלים רכב מהעבודה ונחש מה, מטרתם אינה השמדת הרכב.

4. אתה מנסה לצייר את נהגי הליסינג כמפלצות חסרות רסן אשר ברגע שהן מתקרבות להגה הן עוטות מדי קרב ופוצחות במסע הרג והשמדה. בוא לא נסחף...

גם לאור חוסר התרבות בארץ וחוסר הכבוד לרכוש (גם זה האישי) לעומת מדינות יותר מתקדמות תרבותית מאיתנו, עדיין רוב האנשים אוהבים שהרכוש שלהם בריא ושלם (בטח כשמדובר על דבר כה מרכזי בחיינו כמו מכונית).

 

מצד שני,

5. רכב מבעלות פרטית, לא מובטח לך בשום מקום כי טופל בחלקים מתאימים, בזמן הנקוב וכי השימוש בו היה ראוי.

6. בהמשך לסעיף 4, אין צורך להפוך נהגים של רכבים בבעלות פרטית למלאכים עדינים אשר מעיפים כל שערה מרכבם עת היא נוחתת ברכות על פח הרכב (המכוסה ב17 שכבות של ווקס). מדובר על אותם אנשים, על אותה מדינה ועל אותו עם.

7. רכבי חברה/ליסינג צוברים יותר ק"מ בזמן קצר יותר ומגוון הנהגים על כל רכב כנראה רחב יותר בהשוואה לרכב פרטי, איני מתעלם מכך, ובנוסף, ככל הנראה שמבחינה סטטיסטית הטיפול לו זוכים רכבי חברה בכל זאת מעט פחות טוב לעומת רכב פרטי.

אגב, גם בתוך קהילת הליסינג מבדילים בין רכב ששימש קצין צבאי לעומת רכב של עובד חברת הייטק.

מהסיבות הללו, ישנה הפחתה במחירון.

8. כמויות רכבי החברה בשנים האחרונות היו גבוהות מאוד מבחינת אחוזים ויש לכך סיבות רבות (וידועות, ובכלל נושא זה כנראה שנטחן כבר עד דק). בימינו אנו סובלים מהתוצאות של המציאות הזו. יחד עם זאת, זה לא יימשך לעד ובסוף השוק מתאזן.

 

-------

 

בארץ משום מה מסרבים להפרד מהגישה שגורסת שרכב הוא השקעה כלכלית. הוא לא. זה נטו הוצאות (הפסדים אם תרצה)!

יש רכבים שיגרמו לקצת יותר הוצאות ויש שיגרמו לפחות; בשום מצב אתה לא הולך להרוויח כאן רווחים כלכליים.

 

האם, כאשר אתה קונה מוצר חשמלי יקר לבית, אתה מריץ לעצמך מחשבות בראש בנוגע למחיר המכירה שלו בעוד 3-5 שנים? אני בטוח שלא. למה? כי אתה קונה אותו לתועלת האישית שלך, להנאה הפרטית שלך ממוצר זה. רכב אינו שונה במובן זה. כדאי שהאנשים בארצינו יתחילו להפנים זאת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

בדקתי בקטלוגים ולמאזדה cx5 יש מרחב גדול יותר לרגליים במושב האחורי משל המאזדה 6 הן בגירסת הסדאן והן בגירסת הסטיישן וקטן יותר לרגליים במושב הקדמי. המרחב הכולל (בחיבור המרחב לרגליים הקדמי והאחורי), ב- cx5 גדול יותר ב- 1 ס״מ מגירסת הסטיישן של המאזדה 6 וקטן ב- 1.9 ס״מ מגירסת הסדאן שלה (בהודעתי הקודמת טעיתי והמרחב לרגליים בשורה האחורית של גירסת הסדאן גדול ב- 2.9 ס״מ מזה של הסטיישן).

 

כלומר למרות אורך כולל קצר בהרבה של ה- cx5 לעומת המאזדה 6 וגם בסיס גלגלים קטן יותר משמעותית, המרחב הפנימי דומה. דהיינו כפי שציינתי המאזדה cx5 מרווחת כמו רכב מנהלים אפילו ואפילו רכב מנהלים גדול.

 

תא המטען ב- cx5 קטן יותר ב- 40 עד 50 ליטר מהגרסאות הנ״ל של המאזדה 6, אולם הרבה יותר שימושי מגירסת הסדאן ובמצבים מסוימים גם יותר מהסטיישן לאור גובה תא מטען גבוה יותר.

 

תנוחת הישיבה כאמור טובה יותר ב- cx5 הן מהמאזדה 6 והן מכל רכב ״רגיל״ שאינו ג׳יפון.

 

בשורה התחתונה בהחלט יש גם יתרונות למבנה הגבוה של הג׳יפונים ולא מדובר בגובה שהוא רק לצורך פוזה -:)

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מלבד פוזה אין שום יתרון לגובה (במקרה של משחתת מדרכות כמו הCX5, אשר אין לה יכולת שטח), לעומת זאת ישנם המון חסרונות.

לגבי הנתונים שהבאת, אז מצאת עמוק בתוך הפרוספקט איזשהו נתון מסויים של מרווח רגליים באיזורים מסויימים בתוך הרכב, זה עדיין לא אומר שהרכב מרווח. נהפוכו, הCX5 הרגישה לי די צפופה (יחסית למשפחתית גדולה כמו ה-6).

 

נ.ב. אנא ממך, אל תנסה להוכיח לנו שCX5 עדיף על פני 6 סטיישן מבחינה פרקטית, זה מגוחך במקרה הטוב.

 

נ.ב.2. חבל שלא משווקים 6 סטיישן ט"ד. מביקורות בחו"ל עולה כי מדובר בחבילה מעולה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

יכול להיות שכל נהגי הליסינג צדיקים. הנסיון של כמעט כולנו, מראה ההפך. זה שיש צדיקים בסדום זה אחלה וזה נפלא, אבל המציאות העגומה מראה שנהגי ליסינג מתנהגים לרכב שלהם כמו אל אשפה. הם אולי משלמים על זה חודשית, אבל היחס הוא עדיין כאילו מדובר בסתם רכב שהם נתקלו בו ברחוב, וזה עוד מבלי לדבר על תרבות הנהיגה הקלוקלת שלהם - חותכים אנשים, מהבהבים לכל העולם, מסנוורים ומה לא. אולי זה בגלל שהם מתוסכלים מזה שבליסינג הם מקבלים מכונית משעממת ולא משהו יותר מעניין. אולי זה כי יש דלקן, והתשלום הוא ממילא דרך המשכורת, אז להבנתם "לא מרגישים את זה", ואולי זה כי ממילא הם יקבלו רכב חדש עוד 3 שנים, בלי שיהיה להם אכפת מערכו הצונח בשל כל אותן נסיעות שטח.

 

נכון, יש גם בעלי רכב פרטי שמתייחסים אל הרכב שלהם לא משהו. אבל אלו המיעוט. אתה יכול לעבור על כל חברי הפורום ולשאול מה דעתם על נהגי ליסינג. אני מניח ש99% יגידו שיש להם נסיון שלילי עם הנהגים הללו. משום כך, ההורדה על רכבי ליסינג מוצדקת וראויה. בהתחשב בכל סיפורי ה"טוב אז נסענו לכינרת ולא מצאנו חנייה אז נכנסו עם המזדה לעומק 2 מטר מים, כדי שיהיה לילדה מאיפה לקפוץ", אני מתפלא ששהורדה אינה יותר גבוהה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
מלבד פוזה אין שום יתרון לגובה (במקרה של משחתת מדרכות כמו הCX5, אשר אין לה יכולת שטח), לעומת זאת ישנם המון חסרונות.

לגבי הנתונים שהבאת, אז מצאת עמוק בתוך הפרוספקט איזשהו נתון מסויים של מרווח רגליים באיזורים מסויימים בתוך הרכב, זה עדיין לא אומר שהרכב מרווח. נהפוכו, הCX5 הרגישה לי די צפופה (יחסית למשפחתית גדולה כמו ה-6).

 

נ.ב. אנא ממך, אל תנסה להוכיח לנו שCX5 עדיף על פני 6 סטיישן מבחינה פרקטית, זה מגוחך במקרה הטוב.

 

נ.ב.2. חבל שלא משווקים 6 סטיישן ט"ד. מביקורות בחו"ל עולה כי מדובר בחבילה מעולה.

 

לגבי המרחב הפנימי ציינתי את התרשמותי שה- cx5 מרווחת כמו גירסת הסטיישן מהתרשמות אישית שלי מישיבה ברכבים וללא קשר למידות המפורסמות. עוד מעבר לכך ה- cx5 מרגישה מרווחת יותר משמעותית מבחינת גובה התקרה והחלון הקדמי והתחושה אורירית בהרבה מהמאזדה 6 מבחינה זו וגם תנוחת הישיבה הגבוהה יותר עדיפה.

 

מלבד זאת אם אתה רוצה לטמון את הראש בחול ולהתעלם מנתונים יבשים של מידות בס״מ מתוך מחשבה תמוהה שההתרשמות האישית שלך עדיפה על חוקי הפיזיקה אז שיהיה לך לבריאות, עוד מעט תנסה לשכנע אותנו שקילוגרם נוצות קל יותר מקילוגרם ברזל.

 

את החסרונות של ה- cx5 ציינתי וגם את היתרונות לכן אני לא מנסה לשכנע אותך בכלום רק מציין עובדות.

 

מעבר לכך נא הסבר כיצד המאזדה 6 סטיישן יותר פרקטית מה- cx5, כאשר לשתיהן מבנה דומה עם דלת חמישית וה- cx5 גבוה יותר ומאפשרת גישה נוחה יותר לתא המטען והכנסת חפצים גבוהים יותר. מעבר לכך אם היית בודק היית שם לב שכיסוי תא המטען של הסטיישן נשאר בחלקו סגור באופן קבוע גם כשהוא מתרומם עמ דלת תא המטען ואילו ב- cx5 כל הכיסוי מתרומם. דהיינו נוצרת מגבלה בהכנסת והוצאת חפצים דווקא הסטיישן.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
תראה כמה נזק שרשור לא מבוסס אחד גורם: אני ועוד כמה אנשים הצבענו על העובדה שיש בלוחות לא אחת, אלא כמה דוגמאות שסותרות את אותו פותח שרשור (מה שעורר חשש לגבי מטרותיו), לרבות רכבים עם נתונים טובים במחירים לא גבוהים - ואתה כבר לוקח את זה כאמת...

 

אני הבאתי את השרשור ההוא כדוגמה. עדיין סקודה נמכרה יותר מהמאזדה בשנה או שנתיים האחרונות, אני מנחש שגם לחברות הליסינג אבל משום מה את מאזדה מאוד נהנים לציין לשלילה בזכות הנתון הזה.

פורסם

לא יודע מה הקשקשנים מבקרי הרכב כאן בשירשור רוצים מהרכב. הרכב מעוצב מודרני ופנים הרכב נקי ומושך. אפילו מזכיר טיפה את הבימר עם פתחי המזגן האמצעים והקו הנקי בדשבורד. מגיע בגרסאות של הספק כ״ס מצוין ומאובזר דיו.

ומחירו ללא ספק מביא בשורה.

לא הייתי מתנגד לאחד לבן פנינה או שחור בחניה עם ריפודי עור חום, קסנון, בוס ו 19 בגלגלים.

פורסם
תראה כמה נזק שרשור לא מבוסס אחד גורם: אני ועוד כמה אנשים הצבענו על העובדה שיש בלוחות לא אחת, אלא כמה דוגמאות שסותרות את אותו פותח שרשור (מה שעורר חשש לגבי מטרותיו), לרבות רכבים עם נתונים טובים במחירים לא גבוהים - ואתה כבר לוקח את זה כאמת...

 

או שמשעמם לך בחיים. או שאתה נהנה לקטול אנשים ללא כל סיבה ולדבר שטויות. הרמת טלפון אחד שאתה מדבר? לא. יופי תהיה בשקט. אני זה שחרשתי את הלוחטת בנסיון למצוא סופרב עם ק"מ סביר במחיר משוקלל ולא מעבר. אגב, אם תיכנסו עכשיו ליד 2 תראו שיש מוכרשמבקש על 2011 155k. תאמין לי שאין לי כלאינטרס לשקר, אזרד מהעץ יא חביבתי.

פורסם
לא יודע מה הקשקשנים מבקרי הרכב כאן בשירשור רוצים מהרכב. הרכב מעוצב מודרני ופנים הרכב נקי ומושך. אפילו מזכיר טיפה את הבימר עם פתחי המזגן האמצעים והקו הנקי בדשבורד. מגיע בגרסאות של הספק כ״ס מצוין ומאובזר דיו.

ומחירו ללא ספק מביא בשורה.

לא הייתי מתנגד לאחד לבן פנינה או שחור בחניה עם ריפודי עור חום, קסנון, בוס ו 19 בגלגלים.

 

אם כבר רכב יוקרה, שיהיה בצבע כהה (כחול או שחור), אמנם יש רכבי יוקרה כאלו שבהחלט בצבעים האלו הם מסוכנים, אבל עדיין, רכב יוקרה זה רכב יוקרה וצבע שחור או כחול כהה מבליט מאוד. לבן זה פשוט, אבל על טעם וריח אין להתווכח.


×
×
  • תוכן חדש...