Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גני ילדים


laviil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד הדברים שהכי מעצבן אותי זה הורים ליד גני ילדים ובתי ספר.

כל אחד חונה צמוד ולא מעניין אותו אם הוא חוסם נתיב, מעבר חצייה, אדום לבן.

 

בתמונה הבאה אני מפרסם את חברת Diplomat שהחליט על חנייה שבה את הכביש הוא לא חוסם.

כמובן שפנייה למשטרת נס ציונה (אם בכלל יש, פעם אמרו לי שיש בסיס מתנדבים אבל שייכים לרחובות) לא תעזור כי הם ידועים באנמיותם לדברים כאלו.

2012-12-28 12.04.25.jpg

Peugeot  5008 2023 

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מכיר את התופעה,שהייתי חייל היה בקירבת תחנת האוטובוס גן ילדים בו המדרכה גם ככה הייתה צרה ובה החליטו הורי הילדים ש בשעה 7 בערך הם שמים את המכוניות בצורה כזאת שהולכי רגל צריכים ללכת על הכביש ללא ברירה .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

תפנה אל המשטרה בדף הפייס בוק, אולי זה יקדם את הנושא.

אני בטוחה שאם יוצב שם שוטר בוקר אחד וינפיק דוחות לכל אלו שתיארת התופעה תפחת מעט.

כדאי לנסות לא?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

גני ילדים ובתי ספר יסודיים הם מקומות אשר באופן טבעי מרכזים עומס תנועה בשעות מסויימות. אין להתפלא על כך.

יש לעמוד בתוקף על כך שהגורמים המוסמכים יקצו שטחי העלאה/הורדה של נוסעים בשעות המתאימות בקרבת מקום.

כמו כן, יש מוסדות חינוך אשר בהם יש תוכנית "סע לשלום". הורים אשר מתנדבים ומסייעים להורדה מהירה של ילדים מהרכבים ללא צורך בחיפוש חניה.

היכן שאין סידורים כאלו - מתפתחות תופעות קשות. דו"חות לא יפתרו את זה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הכל אפשרי, השאלה כמה רצון לבצע.

יש מקומות בהם כל יום יש הורה הממתין בכניסה לגן ומקבל את הילדים.

בגן ילדים ממוצע יש 25 ילדים, אם כל פעם הורה תורן יקבל את הילדים עד לשעה 08:00 בבוקר פעם בחודש הבעיה נפתרה.

בשכונות וותיקות יש בעיה לשנות את התשתית הקיימת מכיוון שחסר מקום לבצע את השינוי.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
הכל אפשרי, השאלה כמה רצון לבצע.

יש מקומות בהם כל יום יש הורה הממתין בכניסה לגן ומקבל את הילדים.

בגן ילדים ממוצע יש 25 ילדים, אם כל פעם הורה תורן יקבל את הילדים עד לשעה 08:00 בבוקר פעם בחודש הבעיה נפתרה.

בשכונות וותיקות יש בעיה לשנות את התשתית הקיימת מכיוון שחסר מקום לבצע את השינוי.

 

כמו שכתבת - הכל אפשרי.

ואני מוסיף- גם בשכונות ותיקות. מניסיון.

אולי לא בכולן, אבל בחלק גדול.

צריך ועד אקטיבסטי ודברים זזים.

 

הצעה של דו"חות כשהתשתית דפוקה פשוט מקוממת! רדי מזה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אם להורים איכפת מאוד מהילדים שלהם שידאגו להגיע ליום אחד בחודש ל 40 דקות כדי לקחת אותם זה בבטחה.

ועד אז שירדו מזה הם!

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא מבין את תגובתך...

 

ראי מי הציע את זה...

הפורום הוא בהחלט מקום שהצעות יעילות יכולות גם להגיע ליישום במקומות אחרים. לכן כתבתי את זה.

יש לך ספק שלהורים איכפת מילדיהם ובטיחותם? אני מתכוון בנורמה.

יש לך ספק שלא לכולם יש כושר אירגון/ייזום?

יש לך ספק שאם מישהו דואג לזה, ההענות תהיה גבוהה?

 

ושוב - הפתרון של להזמין משטרה ודו"חות מיותר, מקומם ודומה ליען שתוקע את ראשו בחול.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני חושבת שלהורים לא איכפת מהילדים שלהם, והקריירה חשובה להם יותר,

לרוץ למשרד ולשתות קפה.

יש מקומות שאי אפשר לשנות בהם תשתית, אף אדם לא יתרום את חלקת הקרקע שלו לטובת הכלל כדי שלך יהיה נוח להוריד את הילד בגן. (ואין לי טענות כלפיו).

אני הצעתי פתרון מאוד יצירתי ומאוד מעשי.

אבל ההורים מעדיפים לחנות על אדום לבן לחסום מעבר חציה כמו שכתבת.

אל תתן להם דוחות ואל תתלונן על תשתית ועל החניה שלהם על מעבר החציה.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני יכול לדבר רק בשם עצמי ואישתי - הילדים שלנו הם הדבר היקר והחשוב לנו ביותר. בוודאי בטיחותם.

אני מכיר עוד לא מעט אנשים שאני מתרשם שזה נכון לגביהם.

אני משער שאת צודקת לגבי רבים אחרים.

ובכל מקרה - אלו שאיכפת להם, כמו בהרבה דברים אחרים - צריכם לעשות דבר ולהזיז דברים.

 

את פסימית מדי ומאמינה בענישה ולא בפתרונות אמיתיים. ענישה מרחיקה מפתרונות במצב הזה. רק מרמור ותסיסה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אצלנו בבת ים פתרו את הבעיה ברובה. כמעט כל המדרכות אצלנו בקרבת גנים ובתי ספר יסודיים מסומנות באפור (אלא שלא נמצאות ליד חניונים חינמיים). הקציבו חניה באורך 2-3 רכבים בה אסור לחנות בשעות מסוימות (תחילת יום לימודים, סוף יום לימודים) אלא להורדת והעלאת ילדים. אמנם "גונבים" כמה עשרות מקומות חניה בעיר אבל זה מוסיף לבטיחות הילדים ומצמצם הפרעה לתנועה.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

^

אז יש חנייה באזור

מי שמכיר זה נס ציונה רחוב הבנים,

כפי שרואים בתמונה המקורית איפה שהגאון חונה על 2 מעברי חצייה לא חסר שם חנייה באפור אבל להורים ישראלים מה שחשוב זה הילד שלהם ושיתפוצץ העולם.

להגיד לך שכולם ככה? לא ממש לא, במקום שאני חונה בו בד"כ אני רואה עוד הורים שמחנים שם הולכים 18 מטר ומגיעים לגן.

לקרוא למשטרה? אני מוכן להעלות תמונות של רכבים שחונים באדום-לבן חצי מטר ממעבר חצייה, לא אחת ראיתי ניידת עוברת שם ומתעלמת.

אני אוסיף שאני מתקשר למוקד העירוני ומתלונן, בד"כ התשובה פינינו אותו (שקרית יש לציין) או כשהגענו הוא כבר לא היה שם (זה קורה אחרי 7 שעות).

Peugeot  5008 2023 

פורסם

כמו שזה נראה זה בסה"כ חשיבה ישראלית.

 

"אני רק יורד ל20 שניות אז אני אפילו יחנה על הגג של הרכב שלידי ואני כבר חוזר"

 

אותה חשיבה של "אני רק יורד 4 שניות לקנות סיגריות אז אני יחסום נתיב של כביש סואן ויפעיל 4 ווינקרים, למי זה כבר יפריע?"

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev


×
×
  • תוכן חדש...