Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, תודה לכל התגובות!

 

לאחר בירור מול כל סוכנויות הרכב, לקו הגמר עלו:

1. רנו מגאן סטיישן דיזל.

2. אופל קרסה סטיישן דיזל.

 

אבקש את המלצתכם, להלן פירוט קצר:

רנו:

המחיר מעולה (130,000)

צריכת דלק מעולה

עושה רושם טוב

אבל...

צרפתיה, ואני מעוניין ברכב חזק שיסע מהר עם עוצמה חזקה, בקיצור בזה הגרמניים טובים.

ומה לגבי האמינות של רנו?

 

אופל:

גרמני

עושה רושם יותר טוב

מנוע חזק יותר

אבל...

המחיר גבוה יותר

צריכת דלק גבוהה יותר

איך ה'אופל' של היום?

 

המון תודה!

יונדאי I20

פורסם

לדעתי לך על המגאן, גם בגלל המחיר ובעיקר בגלל צריכת הדלק, 70K ק"מ בשנה נותנים השפעה גדולה יותר לכל קמ"ל שתוציא.

אני מניח שגם הוצאות האחזקה שלך יהיו זולות יותר (בדוק זאת) כי בנוסעה שלך זה אומר 3.5 טיפולים בשנה !

 

כאחד שנוהג על מגאן דיזל עם 85 כ"ס היא לא מרגישה חלשה יחסית לרכב משפחתי, להפך, המומנט בדיזל בועט את הרכב קדימה ולמגאן החדשה 25 כ"ס יותר כך שכח בטוח לא יהיה חסר.

לגבי האמינות, ברגע שיש לך אחריות אין לך כאבי ראש, להפך, אם אני לא טועה המנוע הזה וותיק יחסית ונמצא כבר בפלואנס דיזל כך שזמינות חלפים וידע כבר קיימים פה.

מעבר לכך, אני לא מכיר בעיות מיוחדות במגאן/פלואנס של השנים האחרונות.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

לגבי רנו- אתרום קצת מנסיוני.

 

נסעתי מס' פעמים על המקבילה מבית סיטרואן (C4 דיזל). חלשה- היא לא. והמנוע די חזק ובאותה רמה, ולטעמי יותר טוב מה1.6TDI שיש לVW בזכות רצועת המומנט הטובה יותר. (ואני עם נסיון לא קטן עם 1.9TDI- סיאט טולדו).

 

המלצתי- קח נסיעת מבחן. הכי טוב מכל חוו"ד אחרת.

 

לגבי אמינות- אתה יכול לשאול את בעלי רנו פלואנס דיזל (אותו המנוע) ואולי גם את בעלי המסחריות הצרפתיות הקטנות כדוגמת קנגו. הC4 פחות מהווה דוגמא בעיקר בגלל הבדלי חשמל באבזור פנים. עוד לא שמעתי תלונות מיוחדות מכמה בעלי רכבים כאלה שאני מכיר. אבל גם לא ניסיתי לברר.

 

את אופל איני מכיר. אבל את מחירי החלפים האסטרונומיים כבר יצא לי לשמוע, ייתכן ובעידן שמלצר השתנו הדברים והמחירים, אבל כדי לסבר את האוזן- בדור הקודם (בעידן UMI) היו לוקחים על משאבת סולר 12 אלף ש"ח (לעומת 2500-3000 ברנו). אז ממליץ לברר מחירי חלפים בטרם הרכישה,

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

הדיזל של סיטרואן הוא לא הדיזל של רנו.

בנוסף לסיטרואן גיר רובוטי חד מצמדי גרוע ולא נעים לשימוש בעוד למגאן יש גיר רובוטי כפול מצמדים הרבה יותר זריז ונעים לשימוש.

פורסם

עכשיו אני חוזר מסוכנות רנו בירושלים,

יש כיוון גדול ללכת דוקא על גרנד סניק, אותו מנוע, אותה צריכה, רכב מרווח.

 

דעתכם?

יונדאי I20

פורסם

קשה לי להאמין שהגרנד סניק יהיה חסכוני כמו המגאן, יהיה הבדל משום שהוא גדול, כבד ופחות אוירודינמי.

אבל יש לו יתרונות כמו תא נוסעים יפה ומרווח ואם אני זוכר נכון אז גם רשימת אבזור נאה.

פורסם
קשה לי להאמין שהגרנד סניק יהיה חסכוני כמו המגאן, יהיה הבדל משום שהוא גדול, כבד ופחות אוירודינמי.

אבל יש לו יתרונות כמו תא נוסעים יפה ומרווח ואם אני זוכר נכון אז גם רשימת אבזור נאה.

 

+1 , מנהיגה בפלואנס טורבו דיזל (1\18- 1\19) ובסניק בנזין, קשה לי להאמין שעל אותו המנוע והגיר בדיוק הוא יתן את אותם התוצאות עם שני רכבים כ"כ שונים, אבל ניתן לשער שאפשר להגיע לצריכה של 1\15 לפחות לעומת צירכה של 1\8 בדגם הבנזין.

 

שוב פעם, אם אתה לא צריך לקחת 3 מושבי בטיחות או 6 נוסעים לטעמי המגאן סטיישן תהיה הרבה יותר אטרקטיבית

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

פאביה ספייס דיזל ידנית.

 

תיתן לך צריכה מעולה, רכב איכותי ועמיד לדעתי.

 

אולי זה לרדת קצת ברמה, בכל זאת אתה מדבר על סופרב ועל כל מיני מכוניות.

 

בשביל ק"מ רבים במחיר נמוך, הייתי הולך רק על הפאביה ספייס דיזל.

לא פלא שהרבה מאוד מוניות קונים אותה, יצא לי ליסוע עם כמה, והם רק משבחים אותה.

 

נהג מונית אחד אמר לי שהפאביה ספייס שלו היא 1.9TDI, לא זה לא נראה הגיוני, אבל אם הוא צודק, עדיף ללכת על ה1.9TDI לדעתי.

(בכל זאת, אתה כמעט כל היום על הרכב, חייב מנוע חזק!).

 

גם רומסטר יכולה ליהיות טובה.

 

 

לא הייתי הולך על מכונית מנהלים, העלויות והבלאי גדולים יותר עקב תוספות ואלקטרוניקה כבדה יותר.

לעומת זאת, אוקטביה-סטיישן יכולה ליהיות מעולה!

 

כמוכן גם על צרפתיות, יש לי רושם עליהן, שהם עדינות בשביל ליהיות רכב עבודה.

לעומת זאת כל גרמניה שנסעתי בה, מרגישה כמו רכב עבודה. (גם הסקודה פאביה שיש לי).

לגבי אופל, אם יש אפשרות לפאביה ספייס דיזל, הייתי מוותר על האופל, ולא משנה מה היא מציעה!

 

כמובן רק גיר ידני!

אוטומט- כוח ואמינות, לא מסתדרים יחד. (אלה אם זה אמריקאית ישנה:wink:)

פורסם

למיטב ידיעתי מנועי 1.9 כבר לא מגיעים בסקודה דיזל, זה או 1.6 או 2.0

פאביה דיזל מאובזרת תעלה כמו המגאן דיזל ועדיין תצרוך יותר סולר, תרגיש יותר פשוטה וספרטנית ותהיה הרבה יותר קטנה.

רומסטר גם אחלה רק ששוב- הרכב הרבה יותר קטן וכמעט במחיר של הרנו

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

איזה ססמאות, אתה מריץ אותם לבחירות?

 

במקרה הזה התמורה למחיר לא הולמת והאלטרנטיבות מבית רנו עדיפות מכל הבחינות.

פורסם
גם תינוק בן שנה יודע שגרמני עולה יותר.

ומין הסתם טוב יותר, העובדות בשטח קובעות את זה.

 

תקשיב, אני נתקל כבר כמה וכמה פעמים בשטויות שאתה כותב, אני מבקש ממך, תחדול מזה. לא להגיב אם לא יודעים או אם אין מה לומר זה גם בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...