Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטיבית עד 60K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה205GTI נמכרה השבוע ואני בחיפוש אחר הכלה הבאה,ספורטיבית מהנה לנהיגה,ידנית,שלא תאנוס לי את הארנק יתר על המידה.

התקציב הוא עד 60K,לצערי בתקציב הזה מיאטה NB לא נכנסת(אולי בהמשך אני אוכל למתוח מעט,בבדיקה),כרגע חשבתי על הקליאו ספורט.

חשוב לי רכב מהנה,אני מאוד אוהב לנהוג ומוצא את עצמי בכבישים הנכונים על בסיס יום-יומי(גר במקום הנכון מסתבר..)

 

רכבים עם תחזוקה יקרה להחריד/לא אמינים לא באים בחשבון,אני נוהג 60-120 ק״מ ביום.

 

אני אשמח לקבל הצעות עם פירוט לגבי האחזקה השוטפת,לדוגמא קליאו ספורט,תדלוק ב98,טיפולים יקרים(טיימינג בעיקר) וכו׳

 

תודה!

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את קהילת הקליאוז בארץ אני מאמין שכבר יצא לך להכיר. :wink:

 

דור ראשון תכנס פעמיים בקציב שלך ואפילו תשאיר עודף.

דור שני תעלה בין 40K ל 45K.

דור שלישי יקרה מדי.

 

האחזקה השוטפת לא יקרה (150 פילטר אוויר בקרסו, 50 ש"ח פילטר שמן בקרסו, בערך 150 שמן 5W40 סינטטי מלא), לא משהו חריג וניתן להוזיל עוד יותר ע"י הזמנת החלקים מחו"ל.

כל זה נכון במידה והרכב נשמר וטופל בצורה טובה וראויה לאורך השנים.

הטיפול החשוב שיש לשים עליו את הדעת הוא טיפול הטיימינג, שנוהגים להוסיף אליו גם החלפה של משאבת מים ורצועת אביזרים - מתבצע אחת ל-5 שנים.

התדלוק הוא של 98 בלבד, צריכת דלק מצויינת של 1-13 ביומיום ו1-10 במאמץ.

אם יש לך שאלות ספציפיות נוספות לגבי הדגם, אתה לא צריך את הפורום בשביל לשאול.

 

 

אלי.

פורסם

הקליאו בחירה מצויינת.

 

עוד אופציה - לאון טורבו MK1. שנתון 2002 מגיע עם מערכת אלדקס(הנעה כפולה לא קבועה), אני ממליץ להתקדם בשנתון וללכת על הנעה קדמית משנתון 2004-2005. שילוב בין גיר מצויין (6 הילוכים) למנוע מצויין(1.8ט' 180 כ"ס). כמובן שאחזקה של גודשת תהיה יקרה יותר אבל הלאון עם מכלולים איכותים ואמינים מאד.

פורסם

אולי איביזה קופרה נכנסת בתקציב, אך אני בספק שתענה לך על סעיף ההתנהגות.

 

במקומך הייתי מנסה להגדיל את התקציב מעט וכן לחפש מיאטה 2004-05 ידנית. אתה רווק, צעיר, ובלי דאגות על הראש. אין זמן טוב מזה לרודסטר בחניה :-P

פורסם

במצב סטנדרטי, לא הלאון ובטח שלא האיביזה יענו על סעיף ההתנהגות. בכדי שהרכבים האלה יתנהגו כמו שצריך להוסיף עוד בערך 10 אלף ש"ח. אם התנהגות זה הכיוון (ופחות כוח בקו ישר), המיאטה ככל הנראה הכי תתאים (גם מבחינת אחזקה).

פורסם

היי אביאל,

 

אוסיף מספר דברים על הקליאו, שמשמשת אותי כרכב יומיומי בשלוש השנים האחרונות (יותר מ 50 אלף ק"מ עשינו ביחד :-) ).

 

הרכב לא יקר לאחזקה כמו שהצ'יזבאטים מספרים, ויותר חשוב, לא מסובך לאחזקה כלל וכלל.

 

חוץ מטיפול הטיימינג, הרבה טיפולים ניתן לעשות לבד (יש פורום עם המון מידע ומדריכים באנגליה) עם סט כלים טוב, ידיים סבירות וקצת רצון טוב.

 

חוץ ממשאבת דלק ששבקה חיים הרכב מעולם לא ניתקע, ונסע ברחבי הארץ באמינות כמעט מושלמת.

 

לבדוק את נושא הטיימינג (שגם אם לא עשו, מדובר על סיפור של 2500 ש"ח +- כולל קיט אביזרים ומשאבת מים), קלאץ מתי עשו ואך מחבר. לבדוק שהעברת ההילוכים יחסית חלקה (הילוך שלישי ורברס ידועים כמחלה של התיבה, והעברה אליהם תמיד יותר קשה).

 

אם יש שאלות ספציפיות תשאל חופשי.

 

משה.

מגאן 265

פורסם

תודה רבה לכולם על הפירוט וההסברים!

כרגע המיאטה בראש הרשימה,במידה והתקציב יהיה חנוק מידי אני אלך כנראה על הקליאו.

 

מה בודקים לפני קניית מיאטה?אני יודע שנושא הגג בעייתי,מה בודקים בו?

עד כמה הNB מאכזבת מבחינת כוח בקו ישר?מה ההבדלים בין הNB לNC?

פורסם

לא מבין מה אנשים נחרדים מנושא הגג. יש לבדוק שהגג אטום על ידי בדיקה ויזואלית ושפיכת דלי מים. גג במצב טוב יראה טוב.

במקרה הכי גרוע, גג תחליפי מתחיל מ200$.

בנוגע להבדלים בין NB ל NC, אתה מתעצל. יש מספיק חומר כאן בפורום וב roadster.co.il.

מי שקונה מיאטה (ולא בשביל הפוזה) פחות מעניין אותו קו ישר. ההגה, הדינמיקה, הכיף בסיבובים זה מה שמעניין.

תמורת 65 אלף שקל קשה לי להצביע על רכב ספורט יותר משתלם ושפוי לאחזקה.

פורסם

לפני שתחליט כדאי שתבדוק מחיר של ביטוח למיאטה, שמעתי כבר על סכומים מטורפים.

ובלי קשר אם התקציב הוא 60 הייתי מחפש רכב בסכום שישאיר לי קצת בצד ליישור קו, בייחוד ברכישת רכב ספורט מזדקן

פורסם

המיאטה כנראה יורדת מהפרק לצערי,קיבלתי הצעות מחיר גבוהות מאוד,אני בן 22 ללא תביעות,וההצעות נעות בין 8.5-9.5 לחובה ומקיף,מיאטה 2005.

אני צריך לקבל הצעה נוספת,במידה והיא לא תיהיה נמוכה משמעותית אני אאלץ לוותר על ההנעה האחורית ולבחור במשהו אחר.

יש עוד רעיונות חוץ מהקליאו?

פורסם

אני בן 23, ללא עבר של תביעות, משלם 6,500 מקיף + חובה על NB 2004.

 

בהתחלה קיבלתי הצעות של מעל 10K.

 

אגב, יש מיאטה כסופה 2005 מסוחר בצפון, לפי מה שהבנתי השילדה נקייה. והמחיר גם נכנס לך לתקציב.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

כאחד שהחזיק גם דור ראשון וגם דור שני אני ממליץ לך על הדור שני -

 

אתה נוהג הרבה ביום יום, הדור שני תפנק אותך הרבה יותר (סלון יותר מפואר), הרכב הרבה יותר מפנק ולדעתי נראה הרבה יותר טוב.

 

אם ביטוח מדאיג אותך אתה יכול להיות בראש שקט עם הקליאו, מצד שני אתה משלם על זה במחירון שכרגע הוא ביזיון.

 

טיפולים ממש לא יקרים, את טיפול הטיימינג ה"מפחיד" סיימתי עם עודף מ3K, והחלפתי הכל מהכל, רק עם חלקים מקוריים.

מבחינת חלקים - הקליאו חולקת חלקים רבים עם דגמים אחרים של רנו (בעיקר קנגו) כמו: ציריות, חיישנים, תושבות, לאחרונה גיליתי שגם מפסיקי החלון דומים ברוב דגמי רנו (50 ש"ח בפירוקיה - 230 בקרסו).

 

אם אתה הולך לבדוק אחת הייתי מוסיף לרשימת הבדיקה אחרי הטיימינג ותיבת ההילוכים את הבלמים מאחור, שגם ידועים כיקרים להחלפה.

 

ועכשיו שאני חושב על זה, אחרי שקראתי שוב את מה שכתבת, אולי דור ראשון יותר עדיפה לך, במסלול ההבדלים מורגשים, הדור ראשון הרבה יותר "בועטת" (אישית אני מאשים את המצערת האלקטרונית שפשוט הורגת את כל הרגש בגז), תוסיף לזה ג'נט בעל קוטר יותר נמוך שלדעתי הרבה יותר מתאים לרכב (לא מבחינת יופי).

 

דלק -

אכן בקליאו מתדלקים 98, זה ממש לא נורא, השבוע ניסיתי את התחנה שרועי פירסם פה בקארספורום, 7.99 לליטר (ויש יותר זול אם ממש תתעקש), המנוע לא מצלצל, ככה שמצאתי לי תחנה חדשה.

ואל תשכח שבנסיעה רגוע אתה יכול להגיע לתוצאה יפה עם הקליאו, תשאל את אלי, השבוע עשה 16 קילומטר לליטר.

 

מה שבטוח אם תבחר בקליאו, אתה לא תתאכב.

וכמו שאמרו על המיאטה, אם מעניין אותך קוו ישר גם הקליאו לא בשבילך, היא לא נשארת מאחור, אבל יש הרבה יותר מהירות בתקציב.

 

בכל מקרה, בהצלחה.


×
×
  • תוכן חדש...