Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גדלנו בשנה:

טסט ראשון עבר בהצלחה

 

טיפול 60k גם הוא טיפול "קטן". הוחלפו גם רפידות אחוריות שהגיעו לפרקם, ועקב תלונה שלי על חריקות בבלימה נחרטו צלחות קדמיות והוחלפו הרפידות הקדמיות, למרות שהיה להם בשר.

 

צמיגים קדמיים מתקרבים לקיצם, וכנראה יוחלפו בקרוב בצמיג סיני זול

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על העדכון!

לפי החשבון שלי הרכב בן שנה+, בשנה הראשונה לפי הידוע לי אין טסט, אלא רק תשלום אגרה.

 

רפידות אחוריות אמנם קטנות מהקדמיות, אך בבלימה כמעט ואין עומס על הרפידות האחוריות (מסיבות פיזיקליות), ולכן רפידות אחוריות דורשות החלפה בערך כל 3 החלפות של הקדמיות. לכן ככל הנראה מישהו נסע ברכב עם בלם יד משוך, עד שעלה עשן וקיצר את הרפידות. במקרה הזה כדאי לבצע בדיקת מע' הבלימה ואולי גם החלפת שמן, שאיבד מתכונותיו בחוויה הנ"ל.

 

לחלופין, אם השחיקה היא רק באחת הרפידות האחוריות, אחד הקאליפרים תפוס, וצריך לשחרר אותו (במוסך).

 

עוד הערה: חבל שלא מבצעים סבב צמיגים (כל 8000 ק"מ), בנסועה כמו שלך יכולת להנות מהצמיגים המקוריים עוד שנה ואפילו יותר.

פורסם

מנערים פילטר אויר? גם בטיפול השלישי עשו את זה?

צריכת הדלק מושפעת מאיכות וכמות האויר שנכנס למנוע, גם סחיבה משתנה.

 

ברכב הפרטי שלי (טורבו דיזל) אני הייתי מחליף לפחות כל טיפול שני. במיוחד שהעלות לא גבוהה יחסית 100שקלים לחליפי איכותי.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
תודה על העדכון!

לפי החשבון שלי הרכב בן שנה+, בשנה הראשונה לפי הידוע לי אין טסט, אלא רק תשלום אגרה.

 

.

 

ליסינג עושים טסט גם בשנה הראשונה (כמו השכרה). תקנה יחסית חדשה שאין בינה לבין בטיחות כלום

 

לטובת הרכב נגיד שהוא מפגין אמינות יוצאת דופן יחסית לצרפתיה - טיפול כל 20k וזהו (היתה לי פעם מגאן 2 ליסינג שכאשר עוד משהו מטופש היה מתקלקל בה וחברת הליסינג שאלה מתי לבוא לקחת אותה למוסך אמרתי שלא צריך אני ידרדר אותה מהכרמל והיא כבר מכירה את הדרך למוסך לבד)

פורסם

הוראת נוהל 1/2008 י"ח באדר ב', התס"ח

  • 1חברת החכר הקונה רכב לצורך החכרה (השכרה לתקופה שלא תפחת משישה חודשים) חייבת להודיע לרשות הרישוי או לנציגה (היבואן ממנו נקנה הרכב) במועד הבקשה לרישום ראשוני של הרכב – כי הרכב ישמש להחכר. במידה והרכב יהיה מיועד ל"השכרה", תציין רשות הרישוי את המילה "השכרה".לצורך זה, החכר הוא רק החכר תיפעולי, שהוא החכר בו האחריות למצבו של הרכב, תחזוקתו והשימוש בו מוטלת על המחכיר. החכר מימון בו האחריות לאמור מוטלת על החוכר, איננו החכרה לצורך זה והנוהל לא מתייחס אליו
  • 2רכב שרשום לו במקוריות השכרה/החכר/השכרה והחכר – חייב במבחן רישוי שנתי (טסט) בתום השנה הראשונה (זאת אומרת אינו פטור מטסט) רכב שרשום לו תעריף השכרה או החכר – ניתן יהא לשנות בעלות בבנק הדואר רק לאחר שיבוטל בקובץ הרכב התעריף הזה.
  • 3רישום רכב חדש כרכב השכרה או החכר יבוצע ע"י היבואנים בתקשורת המיחשובית; רישום רכב שכבר רשום בקובץ, כרכב השכרה או החכר יבוצע על ידי חברות ההשכרה/החכר, בתקשורת מיחשובית.

פורסם
לגבי הטסט בשנה ראשונה אני חושב שזה לא קשור לליסינג אלא לעובדה שזה רכב דיזל

 

 

אני רכשתי דיזל חדש וקיבלתי אגרה חדשה עם הערה שהרכב פטור מביצוע המבחן

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

65k מנורה ראשית נשרפה (וזוגתה שבועיים אח"כ).

מסתבר שהצרפתים ייצרו אוטו שאפשר לפרק את הפנס עם 3 ברגים לקבלת גישה מעולה לבית המנורה. כך שלמי שעושה את זה פעם ראשונה זה לוקח פחות מ5 דקות (ולמנורה השניה עוד פחות), בלי להיפצע - שיפור מרענן לעומת מגאן 2.

הם הוחלפו בנורות תוצרת גרמניה שקניתי לבד - חבל לי שהליסינג ישימו לי נורות משובחות מתוצרת עלומה.

 

כדי לצאת צרפתים, 3 הברגים הם עם ראש טורק עם 2 מידות שונות, כדי שיהיה מעניין

פורסם

חבל שביזבזת כסף ומאמץ על ההחלפה.

אצלנו כשנשרפת מנורה מתקשרים ומודיעים לליסינג ותוך עד 3 שעות מגיע נציג

ומחליף מה שצריך. לאחרונה התחילו לשים מנורות פיליפס, כך שחבל על המאמץ שלך

ובעיקר על הכסף שלך - השירותים האלו מתומחרים בעלות הליסינג.

כנ"ל אגב עם מגבים.

פורסם
חבל שביזבזת כסף ומאמץ על ההחלפה.

אצלנו כשנשרפת מנורה מתקשרים ומודיעים לליסינג ותוך עד 3 שעות מגיע נציג

ומחליף מה שצריך. לאחרונה התחילו לשים מנורות פיליפס, כך שחבל על המאמץ שלך

ובעיקר על הכסף שלך - השירותים האלו מתומחרים בעלות הליסינג.

כנ"ל אגב עם מגבים.

 

כמו שאתה לפי הקילומטראז - הרכב לא יושב בחניה של העבודה אלא נוסע בין אתרים.

 

לתאם את הנציג של הליסינג שיבוא למקום ולזמן שאני יהיה אצל הלקוח - זה לא ממש עובד (מניסיון).

 

המגבים הוחלפו בזמן הטיפול על חשבונם

פורסם

יוזמה של החברה הסרת הלוחיות. אגב בצי שלי הכנסתי לנוהל החלפת 2 מנורות ראשיות כאשר אחת נשרפת,ואגב גם של פיליפס מתוצרת גרמניה.

לתאם עם נציג לעולם לא בעיה,מנסיון.

פורסם
כמו שאתה לפי הקילומטראז - הרכב לא יושב בחניה של העבודה אלא נוסע בין אתרים.

 

לתאם את הנציג של הליסינג שיבוא למקום ולזמן שאני יהיה אצל הלקוח - זה לא ממש עובד (מניסיון).

 

המגבים הוחלפו בזמן הטיפול על חשבונם

גם אצלנו הרכב בתנועה (לא כמוך אומנם, אבל נוסע).

שירות דרך אתה יכול להזמין בד״כ בכל שעה.

כלומר חזרת מהעבודה ב 18:00? תזמין שירות ועד 21:00 אמור להגיע נציג.

לחילופין, ניתן להזמין גם בשישי בצהריים ובשבת (החברה בד״כ תשלח קבלן מטעמה).

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצבר שבק חיים (אצל אשתי שיהיה מעניין, ורחוק מהבית).

 

תופעה מעניינת: כאשר מתח הסוללה היה נמוך - האוטו מתלונן כמו פולניה: הגיר מקולקל, הבלמים לא תקינים וכו'

 

הוחלף בחדש במקום תוך שעתיים וחצי ע"י הליסינג.

אם הארוע היה יותר קרוב לבית או אצלי, הייתי מניע עם כבלים ומנסה לראות אם הבעיה נפתרת לבד


×
×
  • תוכן חדש...