Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלום.

מראש מתנצל על החפירה.

יש לי בעיה בהתנעה קרה.

הבעיה החלה לפני כשנה שהוחלפה משאבת הדלק שהלכה לעולמה.

הבעיה בהתנעה קרה ולאחר המתנה של מעל שעה שעתיים.

נעשתה בדיקת לחץ לדלק וכשהמנוע עובד מראה לחץ של 35-40 psi.

לאחר כיבוי המנוע הלחץ יורד בהדרגה לאזור ה 0 לאחר כשעה.

כאשר פותחים את הסויצ' ולא מניעים הלחץ לא עולה בכלל, גם לאחר כמה סיבובים של המפתח(בלי סטרטר).

המשאבה הוחלפה בשנית למשאבה מקורית של אי סי דלקו. פילטר דלק הוחלף.

מערכת ההצתה תקינה (הוחלפו פלאגים כוילים וחוטים).

אין דליפת ואקום.חשוב לציין שהמנוע מונע אין בעיות סחיבה או כל דבר אחר, עובד חלק.

חשוב לצין שאני נותן שפריץ של ספרי קרבורטורים לסעפת יניקה המנוע מניע ישר.

המחשבה שלי זה או שהוסת דלק לא תקין, או יש סתימה במערכת הדלק(לא נראה לי סביר כי פעולת המנוע חלקה).

אני ממש מיואש כי במוסכים לא מוצאים את הבעיה(היתי במספר רב של מוסכים וגם בהזרקת דלק )

בבקשה עזרתכם, פותר הבעיה יתוגמל בהתאם. תודה מראש

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

צריך להתחבר על זוג החוטים של המשאבה (בפלג הכי קרוב אליה) ולבדוק שיש במשך 2 שניות מתח כשפותחים סוויץ (נוריות דולקות ).

במידה ויש, לבדוק פיזית שבאמת מגיע דלק. אמור להיות נקודת התחברות "בחנוכיה".

יש סיכוי טוב שהווסת שלך נפרץ . בד"כ במנועים לחץ הדלק צריך להיות באזור ה 50PSI .

 

בהצלחה

רענן

פורסם

בדוק האם בצינור וואקום של הווסת יש דלק וכן בדוק האם הווסת מחזיק וואקום

שלב שני זה מזרקים דולפים ואת זה אפשר לבדוק עם שעון לחץ וחוסם צינורות

שלב שלילי זה השסתום אל חוזר של המשאבת דלק

אם הווסת תקין נמשיך הלאה ואני אנחה אותך בבדיקות

פורסם

חשמל יש-נבדק.

הדלק לא מגיע לחליל ההזרקה כי שאני לוחץ איפה שמתחבר שעון הלחץ לא יוצא דלק, לאחר הנעה וכיבוי המנוע, כן יוצא.

כאשר המנוע קר אני מחבר שעון לחץ הלחץ לא עולה בכלל.

הוסת דלק נמצא על החליל בחלק שמחזיר את הדלק למיכל ולא בכניסה אליו. הוצאתי את הואקום של הוסת דלק לבדוק שהדלק לא נזרק לצינור וואקום-המקום יבש לגמרי גם לאחר כמה דקות של פעולה ללא הצינור ואקום.

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

שהחלפתי את פילטר הדלק לאחר כמה שעות לאחר ההנעה ,היה דלק בצינור כניסה וגם ביציאה, אז אני פוסל שהמשאבה וזאת המשאבה השניה שאני מחליף עקב הבעיה. מה גם היא חדשה ומקורית. וגם שאני משפריץ ספרי קרבורטורים מניעה ישר.

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

אם לא היתי צריך עזרה לא היתי כותב כאן. אני פשוט ניסיתי כל מה שאני יודע. וגם המוסכים לא פתרו לי את הבעיה..

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

היכן נמצא הפילטר דלק ? יש אפשרות לנתק את הכניסה שלו ולראות שהמשאבה מזרימה דלק ?

אפילו להפעיל את המשאבה ישירות ע"י ג'אמפר על הממסר משאבת דלק.

 

בהצלחה

רענן

פורסם

הפילטר נמצאת מתחת לרכב.בדקתי ויש זרם של דלק

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם
הפילטר נמצאת מתחת לרכב.בדקתי ויש זרם של דלק

לדעתי אתה "צריך לפתוח דף חלק" ולהתחיל הבדיקות מ-0 ולא להיות שבוי בשום הנחה.

קח דוגמה מהמקרה שלי (ממליץ לקרוא הכול) ותבין על מה אני מדבר שלפעמים התחלה מ-0 עדיפה.

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=15018

 

רענן

פורסם

מה משפיע על הלחץ דלק יותר, המשאבה או הוסת.כי לחץ הדלק בפעולה עומד על 35psi

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם
מה משפיע על הלחץ דלק יותר, המשאבה או הוסת.כי לחץ הדלק בפעולה עומד על 35psi

הכול משפיע.

המשאבה, הצנרת, המזרקים, ווסת הלחץ.

אגב כשהרכב מניע הוא "משתעל" ? יכול להיות אולי מזרק "משתין" .

 

רענן

×
×
  • תוכן חדש...