Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע עשיתי טיפול לרכב שבו הוחלף הפילטר אוויר פילטר שמן פלאגים וניקו לי את הקרבורטור!!

לפני הטיפול הרכב היה נכבה לי בנסיעה כשהייתי מעביר להילוך שלישי או רביעי והייתי צריך ״לזרוק קלאץ׳״ כדי להמשיך בנסיעה שוטפת.

אחרי הטיפול הבעיה כמעט ונעלמה וכרגע זה חוזר על עצמו לעיתים קרובות רק כשהמזגן דלוק!!

בבקרים כשאני מתניע הרכב טיפה נחנק ואני צריך לתת קצת גז כדי שלא יתכבה!!

 

שמתי לב שאחד משתי הצינורות שיוצאים מהפקק של הפתח של מילוי השמן (מי שיש לו פיאסטה אמור לדעת על מה אני מדבר) חסר , וכששאלתי במוסך אם אמור להיות שם צינור הוא אמר שלא ושזה נשם!!!

אני זוכר במאה אחוז שהיה שם צינור כשרכשתי את הרכב.

 

עוד משהו ששמתי לב אליו זה שהמד חום של המנוע לא זז אלא רק בפקקים למשל אז ככה שאני יודע שמד עצמו תקין.

מה יכולה להיוץ הבעיה ??

קשור לטרמוסטט?

עד כמה זה לא בריא לא לטפל בזה??

הבעיה הראשונה שציינתי יכולה להיות קשורה לבעיה השנייה??

ובלי שום קשר מה יכול להחליף את המים שאני שם ברכב בתור נוזל קירור?

מה מומלץ??

 

 

המון ת׳ודה על תשומת הלב ותודה לעונים.

פורסם

ברכב הזה אין קרבורטור,יש מערכת הזרקה ורק המוסך יודע מה הוא ניקה בדיוק.

בעיית כיבוי הרכב יכולה להגרם מסיבות רבות,זה דורש בדיקה נוספת במוסך.

אם הרכב אינו מתחמם בכלל או שעולה רק עד הרבע,הטרמוסטט תפוס ויש להחליפו ועל הדרך כמובן,שכבר למלא נוזל קירור איכותי ולא מי ברז.אי החלפת הטרמוסטט /נסיעה בלעדיו תגרום לצריכת דלק מוגברת ברכב ולסכנה,שכאשר הרכב באמת יתחמם לא תדע על כך ויגרם נזק כבד למנוע.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מהן הסיבות הכי שכיחות?

עם הדרכה בסיסית אולי אוכל לבדוק את זה בעצמי (יש לי חוש טכני לא רע בכלל) ,ואני לא חואשב שעל כל דבר צריך לרוץ למוסך!!

לנסות לתקן ולהתעניין לא יזיק לאף אחד לדעתי.

לגבי הטרמוסטט אני אחליף לבד אני יודע היכן הוא נמצא!!

ולגבי הנוזל קירור...

מה באמת מומלץ?

של איזו חברה?!

היכן קונים?!

 

תודה

פורסם

והוספתי תמונה

בחץ הצהוב זה הצינור שהוא הוריד וניקה לי עם ספריי קרבורטור בפנים...

ווהחץ האדום זה הפתח מילוי השמן שממנו יוצאים שתי הצינורות!!

 

תודה

PC280163.jpg

פורסם

הוא ניקה לך את המצערת, אבל לא בצורה נכונה.

צריך לפרק את כל המצערת החוצה ולנקות את כל המעברים בצורה יסודית תוך שמירה על זהירות מריסוס על החיישנים שהם מפלסטיק

הצורה שהוא ניקה לך יכולה לגרום לנזק לחיישנים ולדחיפת כל הלכלוך אל תוך המנוע.

 

שי.

פורסם

לא מכיר את הרכב,

אבל אם הצינור שחסר לך הוא חלק של מערכת הנשם אז זוהי דליפת וואקום די רצינית ויכולה לעשות בעיות.

הייתי מתחיל מהשלמת הצינור החסר.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם

אם אתה מדבר על החיבור הקדמי, אז כן ( במכסה מילוי השמן )

בדוק גם את החיבור האחורי יותר, שמוביל לאחור, יש שם מחבר צלב שממנו מתפצלים עוד צינורות, תבדוק את כולם.

תבדוק שם את הצינורות שאין להם חורים.

חוץ מזה לגבי נוזל קירור, אתה יכול לשים פרסטון אדום, זה בתקן או את הנוזל המקורי של פורד ( יקר ).

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...