Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל נכבדי הפורום.

לאחר שמספר חברים האירו את תשומת ליבי שהבולמים המקוריים גמורים,

החלטתי אם כבר אז לשים קויילאוברים.

לאחר השירות הבאמת טוב שקיבלתי אצל TOP RPM בפעם הראשונה, החלטתי לחזור.

שירות אצלי הוא מעל הכל ולכן אני מעדיף לתת קרדיט וזכות ראשונים למקום שאיתו יש לי ניסיון טוב.

לאחר חפירות אצל כל העולם ואשתו, החלטתי ללכת על TEIN Super Street עם ה Pillow ball לכיוון הקאמבר.

בהמלצת קובי, הלכתי ל"מעבדה", באיזור תעשיה חולון, עידן וג'וג'ו קיבלו אותי בצורה הכי יפה ומקצועית שאפשר

ולאחר הסברים על כל ההשלכות של כל כיוון התאמנו את הרכב לצרכיי.

תוצאה, רכב מאוד נעים לנסיעה ודבק בכביש בצורה בלתי מוסברת (אני נועל R1R ג'אנט 18 חתך 40).

יום ראשון אחזור לכיוונים נוספים לאחר שאעביר כמה קילומטרים טובים ואראה מה אפשר לשפר.

 

תודות:

קובי מ TOP RPM, על ההקשבה והייעוץ

ג'וג'ו מ "המעבדה" על המקצועיות והסבלנות

Shmelov שהאיר את עיניי שהרכב דופק קצת (וגם ג'יפ) :).

 

תמונות כמובטח:

503e25e9c0666.jpg

שימו לב כמה הגלגל "נופל" שהרכב על הליפט, מה שמעיד על בולם חלש.

 

503e25ea4996b.jpg

המתנה שלי לחג :).

503e25e9cafb7.jpg

הנעליים של ג'וג'ו.

יש עוד תמונות שלא הצלחתי לעלות (במצלמה דיגיטלית ולא באייפון), אעדכן בקרוב.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דור תתחדש!

שמחתי לעזור, מחכה כבר לראות את הרכב :mm_yeah:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

שמלוב הנוכל מחכה לראות את הרכב .. :lol: .

אני מחכה לעשות סט תמונות :twisted: .

תתחדש ! זה לא שווה בלי תמונה של התוצר הסופי 8)

פורסם

קודם כל תתחדש :)

כמה שאלות:

1. עם כמה ק״מ הרכב שבולמים כבר היו חלשים מאוד? האם זה היה מורגש בנסיעה?

2. למה מקביל הדגם הזה של tein לעומת חברות אחרות ואיך הוא לעומת דגמים מקבילים?

3. בכמה נפגעה הנוחות של הרכב לאחר הקויילאוברים?

פורסם
קודם כל תתחדש :)

כמה שאלות:

1. עם כמה ק״מ הרכב שבולמים כבר היו חלשים מאוד? האם זה היה מורגש בנסיעה?

2. למה מקביל הדגם הזה של tein לעומת חברות אחרות ואיך הוא לעומת דגמים מקבילים?

3. בכמה נפגעה הנוחות של הרכב לאחר הקויילאוברים?

תודה! :)

1. 118K היצרן ממליץ על החלפה ב- 120K, הרכב עם 18 מה שכנראה מאיץ קצת את הבלאי.

2. אני לא בטוח למה הוא מקביל, נקווה שמישהו מבין יותר יגיב פה, ההתלבטות הייתי בינו לבין הבילשטיין והווריאנט 2 של KW.

3. הנוחות לא נפגעה במקרה שלי אלא השתפרה, מכיוון שקניתי את הרכב עם בולמים גמורים זכיתי רק להרגיש את השיפור

בנוחות ולא הירידה לעומת המקור.

בכל מקרה הבחירה בטיין באה מכיוון שיש אפשרות לכוון קאמבר וקשיחות בעצמי מבלי לעלות את הרכב על ליפט

ובתוספת לא משמעותית של כסף לקנות כבר את ה- EDFC ולכוון אלקטרונית את הרכב ע"י מחשב שמותקן ברכב.

כרגע הרכב מכוון על 8 מתוך 16 כש- 16 הרך ביותר וה-1 הקשה ביותר.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
תאמינו לי אני לא יודע למה אני משקיע ברכב, גם ככה כל עצירה אני ושמלוב מחכים לכם 20 דקות בצד. :)

 

לא יפה לצחוק עלינו החלשים! :-).

 

תשים פה עוד תמונות שניראה את השינוי!.

Vw Polo GTI


×
×
  • תוכן חדש...