Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שדי השתכנעתי לגבי לא להתעסק עם המנוע. אבל באופן כללי איזה מנוע עדיף ?

מבחינת אמינות , כמה משמעותי הבדלי הכוחות וצריכת הדלק?

פורסם
אני חושב שדי השתכנעתי לגבי לא להתעסק עם המנוע. אבל באופן כללי איזה מנוע עדיף ?

מבחינת אמינות , כמה משמעותי הבדלי הכוחות וצריכת הדלק?

 

אני חושב שרק מכונאי שמתמחה בפיאט ידע להגיד לך בוודאות את ההבדלים המכאניים והחשמליים הקיימים ברכב מלבד המנוע.

במקומך הייתי מתקין את המנוע הסטנדרטי שמתאים לפונטו שלך ולא נכנס להרפתקאות עם מנוע ה16 שס'.

אם כ"כ חשובה לך תוספת הכוח, תוסיף עוד כמה אלפים ותקנה פונטו ספייס ELX.

פורסם
:) הרכב שלי הוא דגם ELX אבל המנוע שהיה באוטו הוא 8V

 

לפי מה שאתה אומר כבר הוחלף מנוע ברכב שלך מ16V ל8V כי גרסת הELX מגיעה רק עם מנוע 16V..

פורסם

אני מכיר רק את ה8V..אתה נהגת על שניהם, לא? :)

ממה שאני יודע: צריכת דלק דיי דומה, אחזקה מעט יקרה יותר ל16V, ומן הסתם ה16V חזק יותר בעיקר בטווח הסל"ד הגבוהה

×
×
  • תוכן חדש...