Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שתי שאלות בנוגע לקליאו 96 שרכשתי לפני מספר שבועות:

 

1. נוזל קירור - כרגע המים במיכל בגוון חום/צהבהב כך שאני מניח שאלה מי ברז רגילים, שלפי מיטב הבנתי (מקריאה וחיפוש בפורום) מאוד לא מומלצים לשימוש ברכב מסוג זה. לאילו נזקים אני יכול לצפות עקב השימוש בנוזל כזה, ומה ניתן לעשות בכדי לתקן את המצב? איזה נוזל עלי למלא מעתה ואליך?

 

2. מזגן - כאשר קיבלתי את הרכב המזגן עבד ללא בעיות, אך לאחר מספר ימים החל לעבוד ולהפסיק לסירוגין. לפני יומיים, באמצע נסיעה, הוא שבק חיים - ומאז אין כל תגובה להזזת המתג. אני מניח שהבעיה היא חשמלית מין הסתם - כיצד ניתן לבדוק את העניין.

 

תודה,

שגיא

פורסם

1. מי הקירור יכולים להיות גם צהובים ,לא רק ירוקים - בדוק במוסך מורשה של רנו.

 

2. מריח כמו תקלה בממסר ההפעלה של המזגן - לצערי רק מזגניסט יוכל לאבחן את התקלה במדוייק.

בפורום יש שמות של כמה ,ערוך חיפוש.

פורסם

מזגן - הכל יכול להיות - החל מממסר תקול, המשך דרך דליפת גז, שסתום התפשטות תפוס וכלה במדחס תפוס.

 

כפי שידיד ה"ראדאר" המליץ, יש צורך לגשת למזגניסט ע"מ לאבחן את התקלה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה לכולם,

 

בסופו של דבר התקלה במזגן נבעה מקצר בחיווט המפוח, ולא בתקלה במחשב כפי שנחשד בתחילה, סה"כ נזק 200 ש"ח + מע"מ.

 

אני עדיין בודק את עניין המים - חשבתי כבר לגשת לעשות טיפול 10K ולשאול במהלכו. הרכב כמעט ב 88K ק"מ כרגע, ועתה נודע כי הבעלים הקודמים לא עשה את הטיפול "הגדול" שהיה צריך להעשות. מה משמעות הטיפול הזה? האם יש טעם לגשת למוסך מורשה בשבילו? אין ברשותי היסטורית טיפולים - מה עלי לוודא שיעשה.

פורסם

אני עדיין בודק את עניין המים - חשבתי כבר לגשת לעשות טיפול 10K ולשאול במהלכו. הרכב כמעט ב 88K ק"מ כרגע, ועתה נודע כי הבעלים הקודמים לא עשה את הטיפול "הגדול" שהיה צריך להעשות. מה משמעות הטיפול הזה? האם יש טעם לגשת למוסך מורשה בשבילו? אין ברשותי היסטורית טיפולים - מה עלי לוודא שיעשה.

הרכב שלך היה אמור לעבור החלפת רצועת תזמון בשנת 2001!

 

אם ההחלפה לא נעשתה , אתה נוסע על זמן שאול!

 

חשוב לברר את הסוגיה.

פורסם

מים תחליף בכל מקרה (עוד כמה שקלים והראש שלך יהיה שקט)

 

מזגן- תבדוק מגעים של הכפתורים בתוך הרכב ככה זה היה ברנו אקספר שהייתה לי, וגם בקליאו של חבר שלי

יש את העיגול עם הציור הכחול שמפעיל את המדחס הוא בד"כ הולך לעולמו

פורסם
הרכב שלך היה אמור לעבור החלפת רצועת תזמון בשנת 2001!

 

אם ההחלפה לא נעשתה , אתה נוסע על זמן שאול!

 

חשוב לברר את הסוגיה.

בשנת 2001? צריך לבצע את הטיפול לאחר מס' ק"מ מסויים, לא לפי שנה, הלא כך? :conf:

 

בכל מקרה, קשה לי להאמין כי הטיפול לא נעשה, הכוונה היתה לטיפולים שהיו צריכים להעשות בשנה האחרונה, בסביבות ה 80K ק"מ.

פורסם
בשנת 2001? צריך לבצע את הטיפול לאחר מס' ק"מ מסויים, לא לפי שנה, הלא כך? :conf:

 

בכל מקרה, קשה לי להאמין כי הטיפול לא נעשה, הכוונה היתה לטיפולים שהיו צריכים להעשות בשנה האחרונה, בסביבות ה 80K ק"מ.

טיימינג בקליאו שלך :

 

5 שנים או 100 אלף ק"מ!

 

מציע לך לבדוק את הנושא ביסודיות .

פורסם

באם אין לך הסטורית טיפולים, ואין באפשרותך לברר זאת לאשורו, המלצתי היא לבצע שילוב של טיפול 80+100 בשביל הראש השקט, ופשוט להתחיל את ספירת הטיפולים כאילו מאפס.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...