Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי כזה ומכרתי אותו כמו שהברווז אמר הכלי לא נוח בכלל.

לאחר שאיבדתי את הלדרמן האחרון שלי קניתי את אותו הסוג כי הוא המתאים ביותר בשבילי SURGE.

מעט יותר גדול וכבד מהצ'ארג' אבל חזק ועמיד.

 

כמו כן קניתי לדרמן עם פלייאר פטנט ניראה מגניב לגמריי ניבדוק בשטח וניתן חוות דעת.

SURGE_beauty.jpg

1746229.jpg

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זכרתי שיש שרשור של מקצועני לדרמן אז אני אכתוב כבר פה:-D

אז ככה, יש לי הזדמנות לקנות לדרמן מארה"ב, ראיתי את הערכה הזאת באיביי:

http://www.ebay.com/itm/NEW-WAVE-WITH-42-BTS-FULL-KIT-STAINLESS-LEATHERMAN-TOOL-PREMIUM-SHEATH-831538-/320990817235?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4abc8b2bd3

המחיר נראה לי סביר אם לוקחים בחשבון את סט ראשי המברגים שבנפרד עולים באזור ה12-15$.

המחיר באמת סביר או שאני סתם מתלהב מההחלטה לקנות סוף סוף?

 

עוד משהו קטן ראיתי באתר שלהם את הדבר החמוד הזה:

http://www.leatherman.com/product/Brewzer

אבל! לא מצאתי אותו לא באיביי ולא באמאזון. יש למישהו מושג איפה מוצאים כזה?

TFSI Power

פורסם

היכן אפשר למצוא נרתיק כזה ל-wave?

נסיתי בכמה חנויות ואמרו שהוא כבר לא קיים :shock: גם באיביי לא מצאתי.

 

תודה!

bb960e7ec0ce0e915ec727d849ff.jpg

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

למשתמש מזדמן לשימוש משרדי לא עדיף משהו בסגנון swisscard?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זכרתי שיש שרשור של מקצועני לדרמן אז אני אכתוב כבר פה:-D

אז ככה, יש לי הזדמנות לקנות לדרמן מארה"ב, ראיתי את הערכה הזאת באיביי:

http://www.ebay.com/itm/NEW-WAVE-WITH-42-BTS-FULL-KIT-STAINLESS-LEATHERMAN-TOOL-PREMIUM-SHEATH-831538-/320990817235?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4abc8b2bd3

המחיר נראה לי סביר אם לוקחים בחשבון את סט ראשי המברגים שבנפרד עולים באזור ה12-15$.

המחיר באמת סביר או שאני סתם מתלהב מההחלטה לקנות סוף סוף?

 

עוד משהו קטן ראיתי באתר שלהם את הדבר החמוד הזה:

http://www.leatherman.com/product/Brewzer

אבל! לא מצאתי אותו לא באיביי ולא באמאזון. יש למישהו מושג איפה מוצאים כזה?

 

היכן אפשר למצוא נרתיק כזה ל-wave?

נסיתי בכמה חנויות ואמרו שהוא כבר לא קיים :shock: גם באיביי לא מצאתי.

 

תודה!

 

1) זה לא לדרמן מקורי. נקודה.

לוויב מקורי אין ולעולם לא יהיה פלאייר עם החור באמצע. למעט כמה מקרים חריגים של תיקון במסגרת אחריות שנעשו בארץ (ואני יודע להעיד ממקור ראשון על משתמש בפורום שיש לו אחד כזה:wink: ).

המחיר לחיקוי הינו גבוה לדעתי.

באיביי צריך מאד מאד מאד מאד להיזהר מחיקויים. לפעמים ממש קשה להבדיל בין המקור לחיקוי בתחום האולרים והסכינים וגם אני "נפלתי" ככה. אני יכול להראות לך 2 סכינים שהם זהים כמו 2 טיפות מים, האחד חיקוי והשני לא. צריך להיות מומחוי עם עין ביונית בעלת כוונת אופטית כדי לעלות על ההבדל.

2) אאל"ט הכלים הללו עדיין לא יצאו לשיווק והם בגדר הכנות מתקדמות להוצאה נכון לכתיבת שורות אלה. אני מניח שבתחילת שנה הבאה הכלים ייצאו. אגב, אלו לא כלים מקוריים של לדרמן, אלא פירמה חיצונית שלדרמן קנו. תאלצו לסלוח לי שאני לא זוכר את שם היצרן המקורי כרגע.

 

3) מצטער, אין לי מושג. הנרתיקים היום נראים אחרת. מה שאתה מחפש יצא מהייצור לאחרונה (שנה-שנתיים אחורה). אולי תמצא כזה יחד עם אולר חדש באיביי (אחד ישן קצת... :lol: )

 

למשתמש מזדמן לשימוש משרדי לא עדיף משהו בסגנון swisscard?

 

לא ממש. אין על פלאייר זמין לשימוש מיידי. גם במשרד.

מאחר והאצבעות שלי שמנות (ממש נקניקיות עגל), הלדרמן הוא האצבעות העדינות שלי כבר כמה וכמה שנים טובות. במיוחד בדגם הוויב שהיה בדיוק בגודל הנכון אפילו להתרת קשרים בשרוכי הנעליים ונוח לשימוש בצורה פראית.

למען הגילוי הנאות, יש לי גם סוויסקארד בארנק. יש לו את השימושים שלו, אבל מעולם לא היתי זקוק לו במשרד, לעומת הלדרמן שראה פעילות כל הזמן (ועוד כשעבדתי בחנות כלי עבודה, כן?).

למולטיטול אין תחליף. נקודה.

החיסרון היחיד שאני מודה בו ובעצם קיומו במולטיטול הוא שהסכין לא נוחה לשימוש כמו סכין ייעודית, אבל מאחר ואני חובב סכינים וגם אוסף אותם, זה מעולם לא היווה בעייה עבורי. תמיד הייתי הולך עם סכין עבודה נפרדת (בנוסף) בכיס.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
1) זה לא לדרמן מקורי. נקודה.

לוויב מקורי אין ולעולם לא יהיה פלאייר עם החור באמצע. למעט כמה מקרים חריגים של תיקון במסגרת אחריות שנעשו בארץ (ואני יודע להעיד ממקור ראשון על משתמש בפורום שיש לו אחד כזה:wink: ).

המחיר לחיקוי הינו גבוה לדעתי.

באיביי צריך מאד מאד מאד מאד להיזהר מחיקויים. לפעמים ממש קשה להבדיל בין המקור לחיקוי בתחום האולרים והסכינים וגם אני "נפלתי" ככה. אני יכול להראות לך 2 סכינים שהם זהים כמו 2 טיפות מים, האחד חיקוי והשני לא. צריך להיות מומחוי עם עין ביונית בעלת כוונת אופטית כדי לעלות על ההבדל.

2) אאל"ט הכלים הללו עדיין לא יצאו לשיווק והם בגדר הכנות מתקדמות להוצאה נכון לכתיבת שורות אלה. אני מניח שבתחילת שנה הבאה הכלים ייצאו. אגב, אלו לא כלים מקוריים של לדרמן, אלא פירמה חיצונית שלדרמן קנו. תאלצו לסלוח לי שאני לא זוכר את שם היצרן המקורי כרגע.

1. מה לגבי זה?

http://www.amazon.com/Leatherman-830039-Multitool-Leather-Combination/dp/B0002H49BC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1349432821&sr=8-1&keywords=leatherman+wave

יש יותר סיכוי לאמינות מאמאזון לדעתי.

2. PocketToolX:-D

TFSI Power

פורסם

נראה מקורי. הנרתיק נראה קצת מוזר, אבל ניחא. המחיר שווה לכל נפש, שים לב שאין עלויות משלוחה לארץ הקודש בעת הקנייה.

2) תודה על התזכורת. גם אני שוכח דברים לפעמים... PocketToolX זה אכן שם החברה שנקנתה ע"י לדרמן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חייב לומר , מר ברווז , החזרת אותי לימי הסופר טול שלי ,

אני מניח שאתן אותו עכשיו לאבא שלי , ואקנה את הREBAR שממש מצא חן בעיני ..

http://www.leatherman.com/product/Rebar

עכשיו נשאר רק לעשות חשבון מה אני רוצה יותר , אותו או את הRESCUE TOOL של ויקטורינוקס עבור הרכב שלי .

 

החלטות החלטות ... :roll:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אנסה לעזור לך בלהפוך את ההחלטה לקלה יותר:

1) ברכב שלך יהיה לך הרבה הרבה יותר שימוש לפלאייר וחושף חוטי חשמל מאשר לפותחן בקבוקים...

2) יש כלים ייעודיים לחילוץ שלא עולים כל כך הרבה.

ראה לדוגמא את "הודיני" של בנצ'מייד.

3) רוב מה שיש בשוויצרי יהיה לך בלדרמן, ובלדרמן יש מה שאין בשוויצרי. פלאייר, כבר אמרנו?

גילוי נאות... יש לי ברכב אולר שוויצרי (הדגם האחרון שהיה לי לפני שעברתי בגללו ללדרמן) ולדרמן (הדגם הראשון שהיה לי כשעברתי ללדרמן מאולר שוויצרי :lol: ). אני לא השתמשתי באולר אפילו פעם אחת ב-5 שנים שהוא ברכב(ים השונים שהיו לי). בלדרמן כן, בנוסף ללדרמן שעליי קבוע בחגורה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מבקש תרגום לאשכנזים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לדרמן ווייב חדש ללא נרתיק כאן בארץ ב 300 ש"ח למה לחכות שיגיע מחו"ל ?

 

איפה? :shock:

אני רוצה!

 

תן קישור.

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!


×
×
  • תוכן חדש...