Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומי AUDIO FEEL הוא חבר שלי. והוא לא מבין בכולם ! חחח.

 

קודם כול המגבר הוא PB1480. 1800 והוא CLASS AB.

 

שאתה מפעיל את המגבר ללא מוזיקה עד למוזיקה חלשה הוא צורך גג 1-5A

וככול שהעוצמה יותר גבוהה ככה הוא צורך יותר אמפר.

 

 

עכשיו יש לי בעיה. הבאתי קבל יותר עבה מ4G אני חושב.....הוא 1.5 ס"מ.

אין לי מושג איך להעביר את הכבל מהמצבר לחלק הקדמי של האוטו....(השאר זה שטויות).

לא מצאתי גישה ! זה יהיה מסובך רצח אני חושב.

 

כדי להעביר מיתחת לאוטו את הכבל?

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה שלא תקדח חור?

 

מתחת לפני גובה הדשבורד מהמנוע לתא הנוסעים.

אצלי בלאנסר קדחתי חור מתחת לגובה של הדש' וזה עובר מצידו של הרכב.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

חזרתי עכשיו.

4:00 לפנות בוקר ! עוד שעתיים מתחיל לעבוד.

העברתי את ה2G בתעלה מתחת לאוטו. (זה כבל מסורבל !).

 

בניתי את התיבה החדשה ל3 סאבים החדשים.

שומעים בהרבה יותר חזק מאשר באסטרו.! ובאסים ממש נמוכים.

על הפיירמיד. בינתיים אין הגברה לרמקולים כי עוד לא סיימתי. אני מחבר מאחורה עוד 2 זוגות 6X9

של JBL 300W עם מגבר. שהצלילים החזקים יבואו מאחורה.

 

עשיתי הכנה למגבר של צלילים.

 

תמיר

 

נ.ב.

הבאס מפלצתי!.

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216

פורסם

לך יש קליפורניה בום בום בום... ואני לא מבין... חחחח. ועוד שלושה, כך שאין אפשרות שלקחת בטעות..

ההבדל בין 1480 ל1280 הוא ש 1480 הוא 4 יציאות, ו1280 הוא 2 יציאות...

וחוצמזה, כשהעלתי את הנושא, כתבתי "אם אינני טועה" (ראה ההודעה )

 

ואחרי שתתקין, תהיה חכם יותר.

או אחרי שתנסה לעלות את העליות של זכרון...

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
לך יש קליפורניה בום בום בום... ואני לא מבין... חחחח. ועוד שלושה, כך שאין אפשרות שלקחת בטעות..

ההבדל בין 1480 ל1280 הוא ש 1480 הוא 4 יציאות, ו1280 הוא 2 יציאות...

וחוצמזה, כשהעלתי את הנושא, כתבתי "אם אינני טועה" (ראה ההודעה )

 

ואחרי שתתקין, תהיה חכם יותר.

או אחרי שתנסה לעלות את העליות של זכרון...

 

 

שלומי

סיימתי להתקין !

ההבדל בין ה1280 ל1480.

 

1280 שנאי עם 8 טרנזיסטורים.

1480 שנאי כפול עם 16 טרנזיסטורים.

 

אז ככה:

רדיו דיסק 550

רמקולים קדמיים + טויטרים מובנים של גולף.

4 רמקולים 6X9 JBL 300W

מגבר לרמקולים האחוריים שרווד 90W RMS X2.

מגבר לסאבים פיירמיד 1480.

3 סאבים קליפורניה 700W כול אחד.

 

שומעים סוףף ! אני לא מאמין.

 

תמיר

***** Amplifiers Jobs *****

***** VW Golf Function *****

***** 050-7-266-766 *****

מכירה של רדיו דיסק:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46216


×
×
  • תוכן חדש...