Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

בניגוד למנהגי לרכז את כל הנושאים הקשורים לדרבי שלי בשרשור הייעודי שפתחתי, אני פותח הודעה חדשה כדי לקבל מכם יעוץ/עזרה לגבי הלחמת "אוזן" שבורה בשלדת אחד מהדרבים שלי.

 

עקרונית, הדרבי הזה יועד להיות תורם איברים. אז איפה הבעיה? הבעיה היא שבמהלך שיפוץ הדרבי ה"רשמי" עם הרישוי על שמי, שיפצתי כבר גם את כל החלקים של הדרבי הזה שיועד לתרימת איברים. בהתחלה חשבתי שהם ישארו עטופים ומנויילנים בבחינת חלקי חילוף ורזרבה, אבל חבל לי, הדרבי הזה שלם לחלוטין ואני מניח שגם את נושא הרישוי שלו ניתן לפתור עם קצת סבלנות.

 

היות וכך, אני פונה לעזרתכם בעניין "אוזן" שבורה בשלדה. ה"אוזן" הזו מיועדת לחיבור הכסא (זה הדבר היחיד שלא תקין באופנוע הזה).

 

אשמח לקבל מכם המלצות על בעל מקצוע שיוכל להכין ולרתך "אוזן" חדשה. במידת הצורך, אני יכול להגיע עם השלדה השניה התקינה כדי שיהיו מידות מדוייקות. אם מישהו מחברי הפורום יכול לסייע (בתשלום כמובן) ולבצע את העבודה, זה יהיה אפילו נהדר.

 

אני מצרף 6 תמונות. 3 תמונות של השלדה עם ה"אוזן" התקינה מוקפת בצבע ירוק, ו-3 תמונות של השלדה עם ה"אוזן" השבורה מוקפת בצבע אדום. כאשר פותחים את התמונות רואים את הסימון בכל תמונה בבירור.

 

אשמח לשמוע מכם.

 

שלומי

תקין 1.jpg

תקין 2.jpg

תקין 3.jpg

שבור 1.jpg

שבור 2.jpg

שבור 3.jpg

פורסם

שלומי יקירי,

 

אם תגיע אלי לסדנא בהזדמנות כשאני נמצא אז:

 

1. אני אתקן את זה בשתי שניות ובתמורה אבקש סיבוב על הדרבי או גברוש.

2. אתה תזכה לראות את הדרבי ששוכב אצלי.

3. תקבל כוס קפה.

4. תוכל להציץ בפרויקטים שאני עושה.

 

בברכה

אורן

פורסם
שלומי יקירי,

 

אם תגיע אלי לסדנא בהזדמנות כשאני נמצא אז:

 

1. אני אתקן את זה בשתי שניות ובתמורה אבקש סיבוב על הדרבי או גברוש.

2. אתה תזכה לראות את הדרבי ששוכב אצלי.

3. תקבל כוס קפה.

4. תוכל להציץ בפרויקטים שאני עושה.

 

בברכה

אורן

 

ערב טוב לכולם,

 

תודה לכל המגיבים בהודעות פרטיות. תודה על העצות ועל הזמן שהקדשתם כדי לענות לי. אני מאוד מעריך ומוקיר זאת.

 

אורן ידידי - קודם כל תודה ענקית מראש. אין שום סיבה להזדרז ולתקן בשתי שניות, אתה מכיר אותי, אני גמיש ומתחשב ומבחינתי גם חמש שניות זה בסדר גמור, אל תלחיץ את עצמך סתם, העיקר שיצא מדוייק.

ברור מאליו שתקבל סיבוב על הדרבי (כל אחד שתבחר מהם) וגם על גברוש. למעשה, אם תגיע לאור-יהודה תוכל לנסוע על גברוש כמה שתרצה בתוך החניון. הוא כרגע באחסנה עד ינואר 2014 ואני מניע ונוסע איתו רק בתוך החניון המקורה של הבניין. בהתחשב בגודל החניון ובגודלו של גברוש, אין שום בעיה להרגיש כמו בכביש 6.......

 

לגבי הכוס קפה, אני מעדיף תה ורק עם זה בא עם עוגיות. מה לעשות, ישי ידידנו פתח בפני עולמות חדשים. עד שהכרתי את ישי הייתי בטוח שתה שותים רק כאשר חולים. נו, שמחתי לגלות אחרת אם כי הנשמה מבוהלת מכך וחוששת שאולי הפכתי לאשכנזי.....באור-יהודה זה עניין קיומי.....

 

אני אשמח לראות את כל הפרוייקטים שלך וגם אשמח לראות את הדרבי שלך. אני חושש שאחרי שאראה אותו יתחיל סיפור "נסיך 4".....

 

נדבר טלפונית.

 

שלומי

פורסם
שלומי יקירי,

 

אם תגיע אלי לסדנא בהזדמנות כשאני נמצא אז:

 

שלומי

תגיע. כל היתר (1-4) כבר לא משנה. ותיזהר. זה מדבק............

רמז : בשלב הבא תבדוק אם ניתן להרחיב את המחסן על הגג............

 

תהנו , עם או בלי תה

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

תסכלו בבקשה על מה שאורן כתב למעלה – "אם תגיע אלי לסדנא......"

 

משפט תמים עם הרבה כוונת טובות. אין בעיה חשבתי לעצמי, נקפוץ לסדנא , זה בטח קרוב. אז זהו שלא. הסדנא האמורה נמצאת אי-שם בקיבוץ עלום ליד טבריה, "בית זרע". נשבע לכם שאני לא ממציא את זה, יש באמת מקום עם שם כזה ואפילו גרים שם אנשים (ככל הנראה, אני לא ראיתי כלום ועוד מעט תבינו למה, רמז – חם.....).

 

נתחיל מההתחלה. שמחתי מאוד לקרוא את ההזמנה של אורן לסייע בריתוך "אוזן" לשלדה השבורה של "נסיך 2". מיד התקשרתי וקבענו ליום רביעי (אתמול). אורן הגדיל לעשות ואמר לי להביא את כל מה שאני חושב שהוא יכול לסייע לי בו (טעות גדולה מצידו....). שיריינתי חופש מהעבודה ומהנשמה והילדים שלה כולל הכלבה הארורה, וספרתי את הימים שחלפו באיטיות מרגיזה כי הם יותר מדי ארוכים לאחרונה. בסופו של דבר הגיע יום רביעי, טלפון זריז לוודא עם אורן שאנחנו מסונכרנים ובאמת נפגשים כי אין טעם להגיע לטבריה אם אף אחד לא מחכה לך שם, העמסתי את הבאלנו הנאמנה בכל מה שיכולתי לחשוב עליו, וקדימה צפונה.

 

חם בטבריה. שלישיית הגשש החיוור היתה הראשונה שעלתה על הדבר הזה. כל כך חם. לא רציתי לאמץ את הבאלנו בנסיעה ולכן לא הפעלתי מזגן. לנסוע בשעות הבוקר המאוחרות/תחילת הצהריים לאיזור הזה בלי מיזוג זו חוויה בפני עצמה. יחד עם זאת, אווירת החופש הפתאומי שנחת עלי והנופים היפים של עמק יזרעאל בואכה בית שאן, מנחמים מעט ומסיחים את הדעת מהחום. עם קצת מזל נתקעתי גם מאחורי משאית שהנהג שלה השתדל בכל מאודו לגלם שבלול וזחל בצורה נמרצת סביב ה-30 קמ"ש לאורך מספר קילומטרים, אבל אני, מה איכפת לי, אני בחופש ויש לי זמן להנות מהנוף האפוף בעשן המפלט של המשאית המקרטעת שלפני.

 

הגעתי לקיבוץ בשעת צהריים חמימה, הרוח לא נשבה, הזבובים עופפו בחדווה ועליצות סביבי והנה גם אורן מגיע במרכבה שלו, מרכבה מדהימה ויפהפיה. חילוץ עצמות, התארגנות על הסדנא והציוד, לגימה של מים קרים + נגיסה במלון קר + תאנים מדהימות (אורן אמר, אני לא אוהב תאנים), וקדימה לראות אוצרות.

אוצרות????? בקיבוץ????? בהחלט. ראשית, הפרויקטים המדהימים של אורן שלא ידעתי בכלל שאפשר להגיע לרמות כאלה של שיפוץ (לא כולל ליאור ברוך) ואז, בהתאם לרמז הדק שקיבלתי מישי, אורן לקח אותי לסיור בסככת האוצרות שלו לפני שנתחיל בעבודה.

 

איזה כיף של סככה, כמה אוצרות, אבל האוצר שהכי עניין אותי הוא כמובן "נסיך 4" שעמד לו מבוייש בצד. למה מבוייש? כי האומלל הזה עבר מסכת התעללות בה איזה חמור "יצירתי" (ושיסלחו לי החמורים שאני מעליב אותם) ריתך לשלדה שלו כל מיני חיזוקים וברזלים עד שהאומלל דומה לזחל"ד קטן. תציל אותי הוא לחש....

כאן אני אפסיק. זה לא לשרשור הזה......הסיפור הזה מיועד לשרשור האחר שלי שעוסק בדרבי ובנסיכים.

 

חזרנו לסדנא. אורן מציע לנסר את ה"אוזן" הקיימת כי היא עקומה, ליישר אותה, להכין שבלונה בהתאם למידות שלה עבור ה"אוזן" החסרה ואז להלחים את 2 ה"אוזניים". אני חוכך בדעתי עם הבעה של חשיבות וכובד ראש (אין לי שמץ של מושג מה הוא רוצה ממני) ואז אני אומר לו שזה נשמע רעיון מצויין..... ידי הפלא של אורן מתחילות למדוד, לנסר לכופף, להלחים, ואני מסייע ככל יכולתי בכך שאני מקפץ בחינניות מגושמת ממקום למקום כדי לא להפריע בעבודתו. המון שאלות ואורן עונה על כולן, מסביר את השלבים השונים ובקיצור מאוד מאוד נחמד. אני בכלל בעולם אחר. השקט מסביב ממכר. ממש כמו יום כיפור באור-יהודה. שלווה ונחת וחם, כבר הזכרתי את העניין הזה של החום???? מדהים כמה חם יכול להיות מקום כל כך פסטורלי.

 

ריתוך האוזן הסתיים, סבב תמונות מהיר וישר לעניין הבא. פירוק הבולמים האחוריים. אלו הבולמים המקוריים שישבו על הדרבי. איך אני יודע שהם מקוריים ולא תחליפיים? לפי המדבקות כמובן. אני רוצה לשפץ ולצבוע אותם לפני ההרכבה. אין לי מכווץ בולמים וחבל לי לקנות מכווץ כזה עבור הרפתקה חד-פעמית. אורן חושב מעט כיצד לכווץ אותם על מנת לשחרר את הטבעת הנועלת (יש לטבעת שם מיוחד, אורן נקב בשם אך אני שכחתי). הפתרון נמצא בדמותה של מחרטה שעומדת בסמוך לסדנא. אורן נועץ את הבולם בתוכה, מסובב גלגל פה וגלגל שם ובאופן מפתיע עבורי הבולם מתכווץ. נעיצת מברג זריזה (אורן קורא לזה "מברג אורחים") והטבעת בחוץ והבולם מפורק. התהליך חוזר גם עם הבולם השני וכאן כפי שתראו בתמונות המצב יותר בעייתי כי הבולם עקום. כעת הדילמה היא האם לשפץ או פשוט לקנות חדשים? אם לקנות חדשים, האם יש למישהו מהקוראים רעיון היכן ניתן לקנות וכיצד להתגבר על מחסום הייבוא במידה והרכישה מחו"ל? (המרווח בין "העיניים" של הבולם הוא 330 מ"מ).

 

סוף דבר, אורן לקח אותי לסיור בבוסתן של אבא שלו ומילא שקית בתאנים נהדרות, שוחד לנשמה בשובי הביתה. אינני יודע כיצד להביע את תודתי לאורן, שהוא אדם נפלא וחבר נהדר, ששמח להושיט עזרה והכל בטוב לב ובסבלנות אין קץ. אז תודה ענקית, מכל הלב, ותודה גם מהנשמה על התאנים (היא פירקה את השקית כאילו כלום ומיד ביקשה לדעת מתי אני נוסע שוב לסדנא שלך.....). אתה מוזמן לאור-יהודה ואני מבטיח לך שקית עם לאפה אורגינאלית.......וגם המון רעש פסטורלי של מטוסים......

 

הנה התמונות. תוכלו להשוות אותם לתמונות של "לפני" בתחילת השרשור.

 

שלומי

 

נ.ב - אשמח לשמוע הצעות לגבי הבולמים.

P7250762.jpg

P7250763.jpg

P7250764.jpg

P7250766.jpg

P7250767.jpg

P7250768.jpg

פורסם

אני לא מכיר את הנפשות הפועלות, אבל תמיד טוב לשמוע על אנשים טובים שמוכנים לתת יד כמו האורן הנ"ל. יישר כח!

×
×
  • תוכן חדש...