Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי התיאור שלך נשמע חבל על הזמן, מצפה לתמונות :-)

עוד לא שמעתי על מישהו שהרכיב מערכת בפיקנטו.

 

ואני חושב שבתור בעלים של פיקנטו אני גם אחליף (לפחות את האחוריים). כי הם הרבה יותר חלשים מהקדמיים בקושי שומעים אותם, אתה מרגיש כאילו אתה עם שני רמקולים.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בפורום הזה כבר תועדו כמה התקנות בפיקנטו - אני זוכר לפחות אחת שבוצעה אצל יוסי ועוד התקנה אחת שבוצעה ברכב מיני (אלטו נדמה לי) אצל אהובי שי - שלושה חלקים של DLS.



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בעל עסק שמצהיר על מחיר מסויים ומצפה לקבל אותו - מוכר את אותו ציוד למישהו במחיר X מינוס Y ואז אותו קונה מפיץ את השמועה ומעכשיו כולם יודעים שאפשר לקנות בפחות.



 

קונה שרוכש מוצר ממישהו שעשה לו טובה אישית או הנחה אישית, אח"כ כל החברים שלו פונים לרכישה של אותו מוצר ומתאכזבים שהם לא מקבלים את אותו המחיר.

 

עוד?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ואני חושב שבתור בעלים של פיקנטו אני גם אחליף (לפחות את האחוריים). כי הם הרבה יותר חלשים מהקדמיים בקושי שומעים אותם, אתה מרגיש כאילו אתה עם שני רמקולים.

לא תקבל שום תוצאה אם תחליף את הרמקולים האחוריים ברכב. מראש אני אומר לך אם אתה מחיליף רק רמקולים אחרויים אתה סתם תזרוק כסף. הבעיה שם זה לא רק הרמקולים זה גם הרדיו המקורי.

פורסם
האמת... שאני מכיר את המקום ויש לי חבר שמקושר לשם.

 

הוא סיפר לי על ההתקנה הזאת, פירקו לו את הרכב D:

 

מקווה שנשאר לך מקום בתא מטען לתפוח.

 

אז, כן הוא לא מפרסם לחינם... המקום יודע את העבודה שלו, (ממוקם בר"ג).

 

 

חחח ***חחח היא לא מילה תקנית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. זה פורום רציני ומכובד וחבריו מתבקשים להתנסח בהתאם. קרא את כללי הפורום*** אהבתי את הקטע עם התפוח זה היה נכון לרגע שבו חשבתי שיהיה אפשרי להכניס סאב 12' אבל מאוד מהר ירדתי ל8', ואני לא מתחרט לשניה ברכב כזה קטן לא צריך יותר מזה אלה עם כן בא לך שהאוזניים יבקשו גט מהראש:-D ונשאר עדין 80 אחוז מקום .

ביום שיש יועלו התמונות בלי נדר ותיראה את התוצאה.

פורסם
ותעשה טעות גדולה.

 

למה בעצם?

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם
יש מספיק התקנות של קיה פיקנטו הפסקתי לספור כמה כאלה כבר התקנתי. אם יש לך פייסבוק תוכל להצטרף לקבוצה שקיימת שם ולראות מספיק עבודות.

 

לא תקבל שום תוצאה אם תחליף את הרמקולים האחוריים ברכב. מראש אני אומר לך אם אתה מחיליף רק רמקולים אחרויים אתה סתם תזרוק כסף. הבעיה שם זה לא רק הרמקולים זה גם הרדיו המקורי.

 

אזי... אם אני רוצה לשדרג את המערכת סאונד אצטרך להחליף את כולה..

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

כי זה לא נכון. אבל עזוב, יש כתובות/ פורומים מקצועים שמתעסקים בזה, כדאי להתעניין בזה לפני שאתה עושה משהו ברכב.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

בפורום הזה כבר תועדו כמה התקנות בפיקנטו - אני זוכר לפחות אחת שבוצעה אצל יוסי ועוד התקנה אחת שבוצעה ברכב מיני (אלטו נדמה לי) אצל אהובי שי - שלושה חלקים של DLS.



 

 

תודה רבה,

רפי אשכנזי המתקין שלנו הוא זה שביצע את ההתקנה.

אגב, רפי היה אחד המתקינים שעבד על הרכב תצוגה של אהובי שי, הרנו מגאן.

 

החמאת לו מאוד.

פורסם

איפה התמונות? שתי עמודים של בזבוז על התקנה שאף אחד פה לא יכול לראות, שלא נדע אם אמיתי בכלל.

Pictures or it didnt happen.

פורסם

בעל עסק שמצהיר על מחיר מסויים ומצפה לקבל אותו - מוכר את אותו ציוד למישהו במחיר X מינוס Y ואז אותו קונה מפיץ את השמועה ומעכשיו כולם יודעים שאפשר לקנות בפחות.



 

קונה שרוכש מוצר ממישהו שעשה לו טובה אישית או הנחה אישית, אח"כ כל החברים שלו פונים לרכישה של אותו מוצר ומתאכזבים שהם לא מקבלים את אותו המחיר.

 

עוד?

 

יופי, אני שמח שאמרת (כתבת) את זה.

 

כל הסיבות לאי פרסום מחיר הן התנהלות לא תקינה ומפלה של בעלי עסקים. בין אם זה התחמקות מתשלום מיסים או כל מיני קומבינות אחרות (לך אני יעשה ככה להוא אני יעשה ככה)

לפני 10 שנים (לא היה ZAP) מחיר מוצרים חשמליים לדוגמא היה סוד - כל אחד בשיחת סלון סיפר איזה מחיר נהדר הוא קיבל. לא תמיד סיפר בכמה. אנשים פחדו לצאת פראיירים, מוכרים ניסו שיטות מצליח - זה היה חד משמעית נגדנו כלקוחות.

 

היום שיש ZAP, אתה נכנס לחנות למוצרי חשמל, גם אם היא של רשת מוכרת וגדולה, פותח יחד עם המוכר את המחשב על ZAP - אם הוא כבר לא פתוח וזה הנק' פתיחה למו"מ. פתאום זה כבר לא סוד גדול. זה לא "מחירים חסרי תקדים, תיכנס, נלחץ עלייך ונמכור לך".

 

אני בתור קונה, לא רוצה לקנות מוצר שנמכר לכל אחד במחיר אחר.

אם לי יש פיקנטו, אני רוצה לקבל את אותו המחיר כמו פותח השרשור ואני רוצה שמי שיבוא אחרי (בפרק זמן הגיוני - לא 3 שנים אחרי) - יקבל גם את אותו המחיר.

 

אתה מוכן לזה שאני ייכנס למתקין ישלם מחיר X ואתה תיכנס אחרי ותשלם X+15% על אותו דבר בדיוק?

 

אין שום סיבה לקונה לפחד להגיד את המחיר שהוא שילם ובעל עסק הוגן גם יהיה מספיק הוגן לתת מחירים שהם פחות או יותר דומים. ברור שאם מישהו עושה עסקה גדולה אז מתחשבים קצת בכל דבר. אבל עדיין.

 

בעל עסק שמתנהל בצורה כזאת, לא תמצא אותי אצלו כלקוח חוזר.

פורסם

אתה צודק במה שאתה אומר אבל אתה שוכח שזה תחום שאין עליו שום פיקוח בארץ, כלום, נאדה!



 

ואם אין פיקוח על התחום הזה אז השוק שלו הוא שוק חופשי ופרוץ וכל הזכר של מחיר או עלות עבודה רק גורם לצרות ומריבות.

 

ככה זה תמיד היה בפורום וכל עוד שאין פיקוח ככה זה גם תמיד יהיה אז עדיף לא לדבר על זה, כי הפורום הזה הוא צד שלישי לכל העניין ולא גוף שמתערב בתמחור או סגירת עסקאות בין הצדדים.

 

בשביל זה יש הודעות פרטיות.

 

זה הורס את האווירה - עובדתית.

 

בארה"ב רשתות שמתעסקות בתחום האודיו לרכב מחוייבות להחריז על מחירי העבודה לפי סוגה, אתה אפילו יכול לקנות כרטיס התקנה מראש ולדעת בדיוק מה תקבל בתמורה.

 

כאן זה יותר דרום אפגניסטן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נכון - אין פיקוח, אנחנו הלקוחות צריכים להיות הפיקוח.

 

סה"כ כולם כאן חברים שבאו לעזור אחד לשני.

 

ואם מישהו מתקין במחיר טוב במקום מסויים - שיחלוק - ככה המתקין ייקבל יותר פרנסה ונתמוך בטובים.

מצד שני, אם עובדים על מישהו בעיניים, אז זה ה-מקום לחשוף את זה.

 

ברור לך שאנחנו (רובנו - אלו שקצת יותר מבינים) מאפשרים טווח מחירים גדול מאוד יחסית להתקנות ומבינים שיקולים שונים.

אבל אם מישהו יבוא אליי ויספר לי שהוא קנה זוג מורל טמפו בלי התקנה ב-1500 ש"ח, זה כבר ברור לכולם שעבדו עליו, לא?

 

בכל מקרה, אותי מחשיד כל פעם שאדם מפחד/לא רוצה לספר כמה משהו עלה.

 

בוא תעלה קצת תמונות שנוכל לראות את איכות העבודה של ספונסר הפורום החדש.


×
×
  • תוכן חדש...