Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרוז טורבו בהצעת טורבו!

החל מ-129K (המחיר המקורי 139K)

טרייד אין במחיר מחירון וניתן לפרוס את השאר לתשלומים נוחים.

על הרכב ותצרוכת הדלק-

מנוע 1.4 טורבו.

צריכת דלק של 15 ק"מ לליטר (נתוני יצרן)

תיבת הילוכים אוטומטית המותאמת במיוחד למנוע האקוטק 1.4 טורבו וחבילה ספורטיבית המעניקה מומנט עשיר.

מבחינת זיהום אויר, מנוע הטורבו הקטן מעניק ציון 5 בדרגת זיהום האויר של הרכב ( ביחס לסגמנט המשפחתי)

לקרוז טורבו 10 כריות אויר ומערכת בקרת יציבות אשר מעניקים לה דירוג שיא של 5 כוכבים במבחני בטיחות.

במחיר מקבלים חבילה ספורטיבית: חישוקי אלומיניום, פנסי ערפל קדמיים, ספויילר ועוד...

פרטים נוספים על הרכב באתר שלנו

560866_392970517435496_2003467387_n.jpg

 

לשאלות ותיאום נסיעת מבחן ניתן לפנות אלי,

גיא משברולט

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

140 כוח סוס

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לקראת סוף השנה האזרחית, UMI קולטת שהם נתקעו עם מלאי של הקרוז המיותרת הזאת אז הם עושים מבצע...

נו באמת, במחיר הזה עדיף כבר להצטופף בPOLO TSI ולהישאר עם עודף ודלק

Polo 2012

פורסם

בשביל מה להצטופף בפולו TSI אם אפשר להידחס בפיג'ו 107? :roll:

 

גוזל, הרי אתגר בשבילך:

תראה לי עוד משפחתית שמציעה 140 כ"ס כסטנדרנט (אפשר בקלות לצ'פצ'פ אותה ל-160 וצפונה), חישוקי סגסוגת 17", 10 כריות אוויר ואם אפשר אז גם מושבי עור.

 

אה, ושכל זה לא יעבור את ה-129,900 ש"ח. יודע מה - תנסה גם ב-140,000. וכל זה כולל עסקת טרייד אין במחיר מחירון, שזה מעלה את ערך העסקה בשווי רב.

 

שברולט מביאים רכב שמעט שונה מהנוף הישראלי במחיר ריאלי והוגן. מגיע להם שאפו. אני ראיתי כזו בכביש, והיא נראית נהדר - בעיקר כשמשווים אותה לעדר ה-1600-ליסינג שחנו לידה.

פורסם

וואי אני ממש לא אתפלא אם אתה סוכן של שברולט או קרוב לזה.

 

קרוז זה לא שברולט, וגם שברולט זה לא שברולט! הכל זה בסופו של דבר דייהו עם סמל של שברולט.

הספיק לי ולחבר שלי לנהוג בה ולהבין שהרכב הזה פשוט לא שווה את הכסף שלו.

הוא בדיוק כמו האופטרה.

זה שמציעים אותה בגרסת "טורבו" (עללק) זה לא עושה אותה יותר טובה מהמתחרות.

Polo 2012

פורסם

חבר'ה העסקה שווה ביותר ... מה שקנה אותי זה

 

"חבילה ספורטיבית המעניקה מומנט עשיר"

 

המשפט הזה גורם לי לחשוב דברים לא טובים על האוטו ... כאילו מנסים לדחוף לך משהו.

 

משהו טוב לא דוחפים, הוא נמכר לבד .

 

 

 

פורסם

למה אי אפשר לערוך הודעה ?!

 

בשביל מה להצטופף בפולו TSI אם אפשר להידחס בפיג'ו 107? :roll:

 

גוזל, הרי אתגר בשבילך:

תראה לי עוד משפחתית שמציעה 140 כ"ס כסטנדרנט (אפשר בקלות לצ'פצ'פ אותה ל-160 וצפונה), חישוקי סגסוגת 17", 10 כריות אוויר ואם אפשר אז גם מושבי עור.

 

אה, ושכל זה לא יעבור את ה-129,900 ש"ח. יודע מה - תנסה גם ב-140,000. וכל זה כולל עסקת טרייד אין במחיר מחירון, שזה מעלה את ערך העסקה בשווי רב.

 

שברולט מביאים רכב שמעט שונה מהנוף הישראלי במחיר ריאלי והוגן. מגיע להם שאפו. אני ראיתי כזו בכביש, והיא נראית נהדר - בעיקר כשמשווים אותה לעדר ה-1600-ליסינג שחנו לידה.

 

יש לך אופל אסטרה טורבו ב 124 אלף .

פורסם

היי,

אני רואה שיש כאן תגובות של אנשים שלא נסעו ולא התנסו ברכב,

למי שמעוניין אשמח לתאם לכם נסיעת מבחן אצלנו או אצלכם ללא התחייבות שתוכלו לחוות בעצמכם,

יותר מנשמח לשמוע דעתכם על הרכב, בעמוד הפייסבוק שלנו אנחנו גם מעלים סקירות של אוהדים בעמוד.

פורסם

מאז שהאופל בשמלצר היא נופלת במחירון המון לעומת הטורבו שלא תמצא לא בליסינגים ולא בהשכרות.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

מה עם קרוז "ספורט-בק" וקרוז סטיישן? לא רוצים להרחיב את ההיצע?

 

 

 

 

Chevrolet-Cruze-hatchback-1.jpg

 

 

2012-Chevrolet-Cruze-wagon-rear-three-quarter.jpg

 

בפורד כבר עשו את זה...

גם מתחרים אחרים,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...