Jump to content

nimi9

  • הודעות

    31
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nimi9

  1. מקפיץ כל הרכיבים למכירה ארוזים ובמצב טוב. ניתן לבדוק לפני קנייה. מחיר לכל החבילה 1700 ש"ח.
  2. עידכונים: אין אריזה לרדיו דיסק אבל הוא במצב מצויין! הרכיבים כבר פורקו מהרכב עקב מכירתו. כולם ארוזים במצב מצויין! גמיש למי שיקח את כל החבילה.
  3. עדכון מחירים
  4. מקפיץ מחפש סאב 10 אינץ אם יש מישהו שרוצה החלפה.
  5. נמכרים בצער רב, עקב קבלת אוטו של החברה. רדיו דיסק אלפיין CDA 9884R - מצב מצויין! שמור מאוד. יש אפילו את הקופסא המקורית עם כל האביזרים. מכשיר מדהים! מחיר: 1200 ש"ח. מגבר אלפיין 4 ערוצים MRP-F240 - עבד בצורה סולידית לחלוטין (יש תינוקת ברכב רוב הזמן). מוציא סאונד ברמה גבוהה! מי שרוצה להנות ממגבר איכותי במחיר מצויין! מחיר: 500 ש"ח מגבר מונו בלוק ליטנינג אודיו 250.1 - מונו בלוק איכותי מאוד למי שאוהב לשמוע באס נקי ולא להרעיד את האוטו יהנה ממנו מאוד! ניתן גם לכוון אותו לתדרים נמוכים יותר כדי "להרעיד" את האוטו. אני נהנתי ממנו מאוד. מחיר: 400 ש"ח סאב רד סאונד 600W+תיבה איכותית - אני מאמין שההספק שלו קצת פחות מ 300. בהחלט עושה את העבודה גם בתדרים נמוכים למי שאוהב "בום בום"... מחיר: 400 ש"ח. כל המוצרים במצב מצויין! שמורים מאוד ועדיין עובדים באוטו למי שרוצה לבדוק. נימרוד - 0525772991
  6. אם לא יהיה מגבר בזמן הקרוב, תקנה פול ריינג' 7*5 שנשמעים לך טוב בחנות ותחסוך כסף וכאבי ראש.
  7. לדעתי אלו לא מסכים שיחזיקו מעמד הרבה זמן. מסך הוא אחד הצרכנים הגדולים של חשמל במחשב, אני לא מאמין ש USB יוכל להפעיל אותו כמו שצריך...
  8. אם תפנה ליד שנייה תמצא רכיבים איכותיים במחיר שמתאים לתקציב.
  9. היה פעם נושא שמרכז את כל השירים הכי טובים לבדיקת מערכת. תחפש בגוגל
  10. תקנה פול ריינג' טובים , 3 אלמנטים, ותחסוך כאב ראש של הקידוחים שאתה לא רוצה.
  11. אם זו יציאה לסאב, אין בעיה לחבר למונו.
  12. כשיש תקציב נמוך ודרישות גבוהות, יד שניה הוא הפתרון!
  13. מהחיבורים. תנתק הכל ותחבר שוב, אבל הפעם תחזק טוב טוב! אם הבעיה חוזרת, תנסה לחבר רדיו אחר.
  14. קומפוננט בלי מגבר לא שווה הרבה...
  15. הטורקים האלה דבילים..
  16. אני אישית אוהב מאוד מורל! JBL זה כמו דינוזאור עם הרבה כח ובלי רגש....
  17. אתה רוצה באמת מלך? אלפיין
  18. מצטרף לעצה של בסיס התקנה טוב! חשוב מאוד תשתית כבלים טובה והבנה מצידך איך לפרק את המגבר ולהרכיב חדש במקומו. תשאל ותיהיה לצד המתקין לאורך כל ההתקנה! המחיר של המגבר הוא מצויין, המגבר סבבה. לגבי סאב, האופציה הכי נוחה ברכב כמו פורסטר היא סאב 10 אינטש. מומלץ סרווין וגה!
  19. ברוב הרכבים האלו זו רק הכנה לדיבורית. אתה צריך לקנות חלק נוסף.
  20. והם רצו שתחבר את המינוס לבולם...
  21. לפעמים זה גם תוצאה של "מינוס" שנמצא לא במקום הנכון. תנסה לחבר את המינוס מהמגבר ישירות למצבר ותבדוק אם נפתרה הבעיה. או שתנסה לתקוע את הכבל של המינוס יותר רחוק מהמגברים.
  22. קומפוננט בלי מגבר = בזבוז כסף....
  23. תשאיר את האינפינטי, אין הבדל גדול באיכות...
  24. כמה כ"ס?
×
×
  • תוכן חדש...