Jump to content

nimi9

  • הודעות

    31
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי nimi9

  1. קארטינג למירוצים במסלול או מגרש אספלט פתוח. מהיר מאוד וחזק! מנוע חדש ימאהה KT-100(בוכנה,טלטל,מיסבים,צילינדר חדשים מקוריים של ימאהה). 2 פעימות 100 סמ"ק כ 15 כ"ס. שילדת חברה מקורית ומקצועית ללא תיקונים ומכות. מאושר למירוצים בליגת ספארקו בישראל. צמיגי סליקס של MAXXIS חדשים! נמכר בגלל הזדקנות מוקדמת בעקבות חתונה... ומעבר לבית בלי חצר! לבוא ולקחת! מחיר ברצפה... 5000 ש"ח 0525-772991
  2. לא חוקי לנסוע עם מסך שהוא לא GPS כשהוא דולק! מה שאני עושה, יש לי מסך 7 אינצ נשלף שאני משתמש בו רק לפני הנסיעה לבחירת שירים מהדיוידי או להפעלת הופעה ומכבה את המסך. כשהמסך כבוי זה חוקי! מה שכן, כשאתה נתקע בפקק ארוך או כשאתה ממתין באוטו זה מעביר את הזמן מצוין!!
  3. קודם כל , אין קשר למולטימדיה לרכב... דבר שני, אם התקציב שלך 1500 ש"ח הייתי ממליץ לך לקנות קומפוננט של מורל הפשוטים (חדש 650 שח , יד 2 אפשר למצוא ב 250 שח) ולהתקין אותם מקדימה! תקנה מגבר פשוט ביד 2 אפילו 2 ערוצים רק כדי שיתן יותר הגברה לקומפוננט. והכי חשוב זה HU, אם הסגנון שלך הוא יותר אלקטרוני, מיינסטרים ומוזיקה שחורה הייתי ממליץ על פיוניר. אם אתה יותר בכיוון של רוק, פופ, ישראלי הייתי ממליץ על אלפיין וקלריון. רק תבדוק שיש כניסה ל USB (חשוב!) ו AUX IN כדי לחבר נגנים למיניהם... HU אמור לעלות בסביבות ה 800 שח, מגבר וכבלים יד שניה אפשר למצוא ב 400 שח ורמקולים ב 400 שח בערך ויש לך מערכת סבבה לגמרי! עוד משהו, אני כל החיים למדתי שהכי טוב זה לקנות יד 2! הייתי מרכיב מערכות של 5000 שח ב 2000 שח מיד 2.. אני מאמין שמי שקונה מוצר חדש מהחנות גם שומר עליו טוב! אז תדפדף בפורום של המכירות של האודיו לרכב ואני מאמין שתצליח להרכיב מערכת שלמה (כולל סאב) ב 1500 שח! גם תהנה ממוצרים שבמחיר חדש חורגים הרבה מהתקציב וגם פחות יכאב הלב אם יגנבו... לא עלינו!
  4. אני מציע שבנושא הראשי בשרשור תיהיה הרשימה של הדיסקים/שירים ואיזה סגנון הם ומה צריך לצפות מהמערכת שתשמיע בהם וכמה משתמשים המליצו עליהם. לכל חובבי האלקטרוני: אינפקטד ישמע טוב בכל מערכת בעולם! זה לא חוכמה... יש אולי 3 צלילים בו זמנית בטראק. שפונגל לעומת זאת בהחלט מאתגר מערכות! בסט אפ נמוך תאבדו הרבה צלילים.. רוק כבד ומטאל גם מאתגר מאוד! הרבה כלים בו זמנית וטווח תדרים מטורף! מומלץ רק בסט אפ טוב ורק(!!) מדיסק מקורי. דייר סטרייט - אין מה להוסיף... מי שחושב שיש לו סט אפ טוב שיקנה את האוסף הכפול שלהם וינגן את טלגרף רוד בעוצמה גבוהה, שיר של 14 דקות שמגיע לשיא שלו בסולו של פסנתר,3 גיטרות,תופים.. אני תמיד מוריד את הווליום בקטע הזה כי הרמקולים שלי מתחילים לזייף...
  5. עדיין אקטואלי
  6. קארטינג מקצועי של חברת ZIP מאנגליה בנוי למרוצים, שלדה חזקה במצב טוב בלי מכות, מושלמת לגמרי. מנוע חזק 100 סמ"ק, 2 פעימות, של ימאהה חדש לגמרי עוד לא נפתח! ללא חריטות, מיסבים,טלטל ובוכנה חדשים ומקוריים. השלמתי פלסטיקה וצבע שהיו חסרים. גלגלי שיניים הוחלפו וגם שרשרת. ג'נטים מיוחדים של LANSING וצמיגים "סליקס" של MAXXIS. קאליפר ברקס ודיסק של טרקטורון לעצירה חזקה יותר. הקארטינג נוסע מפחיד!! מגיע עד 90 קמ"ש. היגוי מושלם. מגיע עם חלקי חילוף, כולל גלגלי שיניים מיוחדים מחו''ל להתאמת הנסיעה למסלולים שונים. הטיפול בו פשוט ויש ספקים בארץ לחלקים ואפשר גם להזמין מחו"ל (כמו שאני עשיתי). מי שרוצה להתחיל באמת ללמוד לנסוע כדאי שיתחיל להתאמן בקארטינג. כל תרבות הנהיגה מתחילה מפה! המחיר בסביבות ה 6000 ש"ח ואני יכול להיות גמיש. 0525772991
  7. הבנתי מה הרמה שהוא שואף אליה... יותר נכון, קראתי בחתימה! ומה הבעיה לעשות גם וגם...? לא חסר מערכות מולטימדיה עם פרוססור מובנה (או נפרד) שיספקו אותו, למרות שאני נוטה להסכים עם עופר-רק F1 של אלפיין! בהרבה יותר מקצועי מקלריון( עם כל הכבוד, ויש). לשמוע הופעות בסראונד באוטו זה אחד הדברים היותר מספקים שהשקעתי בהם בזמן האחרון! (חוץ מהקארטינג ומהקייט סרפינג ומה PS3...) באמת שטות ששווה להשקיע בה. ועם אלמנטים כמו שלך... הייתי שם את מדונה על הדשבורד שתופיע!
  8. דבר איתי אני אעזור לך, יש לי רסיבר עם פרוססור מובנה 5.1 DTS נפרד של קלריון שגם קורא די וי די ויש לו גם כניסה לאודיו אנאלוגי ודיגיטאלי, כל המגברים מחוברים אליו, יש לו 6 יציאות RCA. הוא מוחבא אצלי במגירה, מתי שאני רוצה לשמוע(!!) הופעה , אני פשוט מוציא את הרמקול סנטר שלי מהמגירה, שם דיסק די וי די ברסיבר של הקלריון, פותח את הערוצים של הסראונד והסנטר, מעביר ל 5.1 או DTS בהגדרות של הדי וי די, ואני בתוך האולם עם עוד 2000 צופים נלהבים! אני יכול להמליץ לך על כמה פתרונות וכמה דברים מעניינים שאני עשיתי, בניתי את המערכת הזאת לבד ועברתי הרבה קשיים בדרך... אפשר להגיד שהתוצאה יצאה טובה מאוד, מה גם שהכל מוחבא כך שאם מסתכלים על האוטו לא רואים שום דבר. הייתי ממליץ לך לקנות רסיבר כזה עם פרוססור 5.1 של אותה חברה של ה HU שלך, התוצאה תיהיה מושלמת!
  9. תודה רבה רבה! המדריך הזה הוא מעולה והשרשור שלו עוד יותר טוב ומוסיף המון מידע שהיה חסר לי. רק שאלה אחת שעדיין לא הצליחו לענות לי: האם אני יכול לייבא לארץ רפליקה של ?AC COBRA (קיט עם רשיונות 1 על 1 שנמכר בכל העולם). אני לא בטוח שברשיון רשום שזה רפליקה.
  10. סוג: DVD/CD PLAYER/DOLBY DIGITAL&SOUND PROCESSOR דגם:קלריון DVS9755Z נרכש כ: חדש נרכש מ: היבואן נרכש בזכות המלצות מ: אתר קארסאונד ;אינטרנט עלות: 3200 ש"ח זמן בשימוש: קצת פחות משנה אהבתי: DVD מעולה עם מפענח מובנה לדולבי דיגיטל 5.1 ו DTS, מפענח 24BIT , סאונד נקי וחד, 6 יציאות RCA 4V , שליטה בגיין על כל אחת מהיציאות בנפרד, אקולייזר משתנה לכל ערוץ הייפאס 50,80,120 ולוופאס לסאב וופר, פאנל שולט על הכל עם כבל 5 מטר בשליפה מהירה, ווליום בשלט עם גלגלת! לא אהבתי: התקנה מסורבלת (הרבה חוטים וכבלים מאחורי המכשיר), מתחמם מעט בקיץ(חובה מזגן בימים חמים למרות המאורר שבנוי עליו מאחור), לא תומך ב MP3 , רק כניסה אחת אנאלוגית, כניסה אופטית רק עם כבל מיוחד של קלריון. קישור לאתר: http://sge.co.il/item.asp?itemID=151&mnfName=CLARION&scName=%EE%E5%EC%E8%E9%EE%E3%E9%E4&classID=3&className=%F1%E8%F8%E9%E0%E5+%E5%EE%E5%EC%E8%E9%EE%E3%E9%E4+%EC%F8%EB%E1&mnfSel=8 תמונה:
  11. מקפיץ.... *מגבר ALPINE מקורי MRP-F240 מצב מצויין! 4 ערוצים, יותר מ W50 וואט לערוץ - 700 ש"ח. *מגבר JENSEN דגם A1000 מצב חדש! עם קופסא וחוברת ואחריות לעוד 7 חודשים. 2*50W ו 125 בגישור. השתמשתי בו כדי להפעיל את הרמקול סנטר במערכת קולנוע באוטו. 300 ש"ח!! *מונו בלוק ליטנינג אודיו 250.1 כולם מכירים אותו... 250W נקי מדוייק ומאוד מומלץ. גם במצב מצויין. 400 ש"ח!! --------------------------------------------------------------------------------- *רמקול סנטר של מורל 60W RMS ,רמקול בייתי נקנה ממורל והותאם במיוחד למגבר רכב (לפי התנגדות והספק), עובד מצויין בתור סנטר למערכת וטוב בהרבה מהסנטרים הייעודים לרכב. 300 ש"ח!! ----------------------------------------------------------------------------------- *DVD של חברת שארק, חדש. קורא DIVX MP3 ושאר ירקות... עובד כגולם. בקופסא עם כל החיבורים. מחיר בסביבות 300 ש"ח גמיש... אני אתן אותו מתנה למי שיקנה מגבר במחיר מלא! ----------------------------------------------------------------------------------
  12. התגמשתי במחירים: *מגבר ALPINE מקורי MRP-F240 מצב מצויין! 4 ערוצים, יותר מ W50 וואט לערוץ 800 ש"ח מחיר עם כבלים,מעט גמיש. מגבר של 1500 ש"ח בחנות. *מגבר JENSEN דגם A1000 מצב חדש! עם קופסא וחוברת ואחריות לעוד 7 חודשים. 2*50W ו 125 בגישור. השתמשתי בו כדי להפעיל את הרמקול סנטר במערכת קולנוע באוטו. 300 ש"ח!! *מונו בלוק ליטנינג אודיו 250.1 כולם מכירים אותו... 250W נקי מדוייק ומאוד מומלץ. גם במצב מצויין. 400 ש"ח!! --------------------------------------------------------------------------------- *סאב רוקפורד P1 , לא צריך להרחיב נראה לי, כולם מכירים גם אותו. נמכר *פלאנט אודיו 350 וואט , סאב חזק למי שאוהב להשתולל עם הבאס. נמכר --------------------------------------------------------------------------------- *רמקול סנטר של מורל 60W RMS ,רמקול בייתי נקנה ממורל והותאם במיוחד למגבר רכב (לפי התנגדות והספק), עובד מצויין בתור סנטר למערכת וטוב בהרבה מהסנטרים הייעודים לרכב. 300 ש"ח!! ----------------------------------------------------------------------------------- *DVD של חברת שארק, חדש. קורא DIVX MP3 ושאר ירקות... עובד כגולם. בקופסא עם כל החיבורים. מחיר בסביבות 300 ש"ח גמיש... אני אתן אותו מתנה למי שיקנה מגבר במחיר מלא! ---------------------------------------------------------------------------------- * קרוס של שרווד סוס עבודה תקין ועובד, נמכר
  13. מקפיץ...
  14. חוזר למכירה בגלל טיסה לחו"ל. מורכב אצלי באוטו ובמצב מצויין! המחיר ירד. מגיע למפגש אם צריך. 0529966997
  15. כל כבל מתח שקונים קומפלט ומוכן עם פיוז עליו, זה הפיוז המומלץ. תקח את הפיוז שהיה לך ותחליף בדיוק באותו ערך. עצה שלי ומנסיון, אם נשרף פיוז בכבל מתח תעבור על הכבל מהמצבר ועד נקודת הפיצול שלו למגברים ותבדוק שהכל תקין. אחר כך תעבר גם על הכבלים שמתפצלים ממנו. תבדוק שהכל בסדר עם החשמל ברכב. לגבי המגברים אתה יכול להיות שקט, לכל אחד מהם יש פיוז הגנה שמתאים להם בדיוק.
  16. לי יש יונדאי אקסנט שנת 2005 ובדלתות מקדימה יש 2 אופציות: המקורית היא הגבהה אטומה מפלסטיק עם מידה של 5 ורבע. ויש אופצייה להוריד את הפלסטיק שמחובר בברגים ואז יש חור מתאים ל 6 וחצי. אני התלהבתי מזה! זה ממש טוב כי זה חוסך הרבה כאבי ראש. ובמגש מאחורה יש מידה של 6 וחצי. הבעייה היחידה היא שצריך לפרק את כל החלק האחורי של האוטו כדי להחליף רמקול!!!!!
  17. אני חושב שרק מי שבאמת עבד קשה בשביל המערכת שלו והשקיע את כול כספו בתחביב היקר הזה (יש כאלה ש 4 אלף זה כול כספם...) והרכיב את כל המערכת במו ידיו וגם הרס הרבה דברים בדרך(כי אין תחליף לניסיון..) והצליח להתגבר בעצמו על תקלות וחוסרים בדרכים מקוריות, ובסופו של דבר הצליח לייצב מערכת טובה במו ידיו בלבד... גם יהנה ויהיה מרוצה מהמערכת שלו! והדבר הכי קשה זה שבסוף הוא גם לא יישן בלילה ויתעורר מכל טריקת דלת שהוא שומע מבחוץ מהחשש שכמה מנוולים אולי רוצים לקחת לו בעשר דקות את מה שהוא עבד עליו כל כך קשה והשקיע עליו את כול כספו. אין מה לעשות, כל התחושות בגוף שלנו עוברות דרך המוח והמוח הוא פסיכולוג. לפי דעתי מספיק מגבר טוב ו 2 רמקולים מקדימה ברמה גבוהה כדי לעשות מערכת טובה. אבל הראש שלנו יודע שיש גם אופציה של סאב, אז חסר לנו משהו ואם יש סאב אז צריך מונו בלוק כי זה מה שהולך. ואחרי זה אנחנו צריכים פאנל עם טיים קורקשיין למרות שאנחנו אפילו לא נסתכל בספר לקרוא מה זה בכלל ואיך לכוון את זה, אבל העיקר שיש... ואז צריך די וי די , כי אפשר לנסוע עם הקטע של הפיצוצים במטריקס וכול העיר ישמעו שיש לנו סרט באוטו... ואז צריך גם סראונד.. וזה לא נגמר! כשאין כסף , אין את התסביך הזה... ובגלל זה גם מרוצים בסופו של דבר כי יודעים שאין אופצייה אחרת. מי שיש לו כסף יודע שאם הוא ישמע משהו יותר טוב הוא יקנה אותו ויחליף את שלו.הוא כל הזמן מחפש דברים חדשים ויודע שיש לו את האופצייה תמיד לשדרג ובכל מחיר. שורה תחתונה, אני לא מרוצה מהמערכת שלי כי התפוצצו לי הרמקולים מקדימה!!! אבל לפני זה בהחלט הייתי מרוצה, למרות הרכיבים הבינוניים.
  18. *מגבר ALPINE מקורי MRP-F240 מצב מצויין! 4 ערוצים, יותר מ W50 וואט לערוץ ואפשרות לגישור ב 100W RMS מאוד איכותי ומאוד מדוייק! 800 ש"ח מחיר עם כבלים, מעט גמיש. *מגבר JENSEN דגם A1000 מצב חדש! עם קופסא וחוברת ואחריות לעוד 7 חודשים. 2*50W ו 125 בגישור. השתמשתי בו כדי להפעיל את הרמקול סנטר במערכת קולנוע באוטו. 350 ש"ח *מונו בלוק ליטנינג אודיו 250.1 כולם מכירים אותו... 250W נקי מדוייק ומאוד מומלץ. גם במצב מצויין. 450 ש"ח --------------------------------------------------------------------------------- *סאב רוקפורד P1 , לא צריך להרחיב נראה לי, כולם מכירים גם אותו. 350 ש"ח *פלאנט אודיו 350 וואט , סאב חזק למי שאוהב להשתולל עם הבאס. הוחלף הסליל לסליל כפול איכותי, עובד מצויין! 500 ש"ח --------------------------------------------------------------------------------- *רמקול סנטר של מורל 60W RMS ,רמקול בייתי נקנה ממורל והותאם במיוחד למגבר רכב (לפי התנגדות והספק), עובד מצויין בתור סנטר למערכת וטוב בהרבה מהסנטרים הייעודים לרכב. 400 ש"ח ----------------------------------------------------------------------------------- *DVD של חברת שארק, חדש. קורא DIVX MP3 ושאר ירקות... עובד כגולם. בקופסא עם כל החיבורים. מחיר בסביבות 300 ש"ח גמיש... אני אתן אותו מתנה למי שיקנה מגבר במחיר מלא! ---------------------------------------------------------------------------------- * קרוס של שרווד סוס עבודה תקין ועובד, פותר את הבעייה למי שיש רק 2 יציאות RCA מהמערכת ורוצה להפעיל 2 מגברים. חיתוכים של LP ו HP מגוון רחב של אפשרויות חיבור. 200 ש"ח. גמיש לזריזים, פתוח להחלפות. הרוב מורכב ברכב ושמור מאוד! אופצייה להתקנה. 0529966997 נימרוד.
  19. מגיע (חסוי),עם מערכת קולנוע על גלגלים...
  20. הראדר הטוב בעולם, תקראו ביקורות וניסויים פה בארץ גלאי איכותי ויעיל כנגד כל מכמונות המשטרה. בשונה מגלאים אחרים מכיל: 2 אנטנות קליטה ולא אחת. תחומי תדר: X BAND RADAR K BAND RADAR KA SUPER WIDEBAND RADAR KU BAND RADAR LASER VG-2 ALERT לפרטים נוספים: http://www.valentine1.co.il/ המחיר: 2000 ש"ח בגלל טיסה לחו"ל! גמיש לזריזים. 0529966997
  21. מקפיץ..... הרכבתי באוטו, עכשיו תשכנעו אותי למכור... שומעים כנסיות!!
  22. הקפצה... רק לאנשים שלא מתפשרים על איכות ורוצים לשמוע את הסרט שלהם באוטו כמו במערכת קולנוע ביתית!! יש לכם הזדמנות לקנות את המכשיר במצב חדש!! אם לא ימכר אני מתחיל את ההתקנה שלו באוטו... 2200 ש"ח מחיר מעט גמיש לזריזים.
  23. UP עוד פרטים לחסוך שיגועים: ה DVD משמש גם כ HU לכל דבר, קורא דיסקים צרובים. מכשיר ברמה גבוהה ביותר PROAUDIO: 6 יציאות RCA: 2 FRONT 2 REAR 1 CENTER 1 SUB מפענח DTS ו DOLBY DIGITAL בתוך המכשיר, רק לחבר למגברים ושומעים DTS מפענח 24 BIT המחיר : 2200 אני גמיש רק לחודש הזה! המכשיר בקופסא! עם כל החלקים והחוברות, הכל עטוף חדש!!
×
×
  • תוכן חדש...