Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מאזדה 3 נפח 2000 סמ"ק שנת 2008 .

נכון להיום אני לפני טיפול 75000 ק"מ במוסך שטופל הרכב בטיפול האחרון נאמר לי שהוכנס שמן מנוע סינטטי מלא 5-30 במוסך מורשה נוסף ששאלתי נאמר לי שממלאים שמן 5-30 חצי סינטטי .

את הטיפול הבא אני יעשה לבד כי ניגמרה האחריות .

השאלה האם ניתן להחליף משמן 5-30 סינטטי מלא ל 5-30 חצי סינטטי .?

האם ניתן להחליף שמן ל 5-40 סינטטי מלא ?

 

ניצן

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ברשותי מאזדה 3 נפח 2000 סמ"ק שנת 2008 .

נכון להיום אני לפני טיפול 75000 ק"מ במוסך שטופל הרכב בטיפול האחרון נאמר לי שהוכנס שמן מנוע סינטטי מלא 5-30 במוסך מורשה נוסף ששאלתי נאמר לי שממלאים שמן 5-30 חצי סינטטי .

את הטיפול הבא אני יעשה לבד כי ניגמרה האחריות .

השאלה האם ניתן להחליף משמן 5-30 סינטטי מלא ל 5-30 חצי סינטטי .?

האם ניתן להחליף שמן ל 5-40 סינטטי מלא ?

 

ניצן

 

שלום ניצן.

מזדה 3 צריכה שמן מנוע 5W30 חצי סינטטי של חברת מוטוקרפט (סינטטיק בלנד)

זה מה שממלאים בחברה ושלא יערבבו אותך שזה סינטטי מלא כי זה לא! מחיר ל4.73 ליטר 120שח כולל מעמ

פורסם

לא יקרה כלום אם תשים סינטטי מלא ברכב שלך, להיפך, המנוע יהיה יותר מאושר. ההיצע הוא גדול והמחירים סבירים.

לגבי לשים 5-40 במקום 5-30 ובכן, לא יקרה שום נזק למנוע. לעומת זאת המשאבה תתאמץ טיפה יותר וזה "יעלה" לך בצריכת דלק מוגברת, כמה מוגברת? לא ממש יודע. יש כאלה שלא רק מחלפים ל 5-30 סינטטי אלא גם "יורדים" לשמן 0W-30 או 0W-40. בפורומים בחו"ל מדברים על חסכון בדלק של 2 אחוזים בנסיעה בעיר ואילו בנסיעה מחוץ לעיר אין ממש הבדל בצריכה. לעומת זאת השמן הזה בארץ עולה 200 שח פלוס עבור מיכל של 4 או 5 ליטרים. לא זוכר בדיוק.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אני יודע שחלק מהמוסכים המורשים מחליפים שמן למאזדה / פורד למוטוקרפט חצי סינטטי אבל בטיפול ראיתי שהכניסו שמן מנוע של דלקול וששאלתי אמרו לי שהשמן 5-30 סינטטי מלא.

אין בעיה להחליף שמן מנוע לשמן מחברה אחרת בתנאי שמפרט השמן ודרגתו מתאימים למפרט היצרן.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
לא יקרה כלום אם תשים סינטטי מלא ברכב שלך, להיפך, המנוע יהיה יותר מאושר. ההיצע הוא גדול והמחירים סבירים.

 

גם אם השמן 5-40 במקום 5-30 ?

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
לא יקרה כלום אם תשים סינטטי מלא ברכב שלך, להיפך, המנוע יהיה יותר מאושר. ההיצע הוא גדול והמחירים סבירים.

חברה בבקשה אל תמליצו אם אתם לא מבינים

סינטטי מלא גם יותר יקר וגם לא מתאים לרכב הוא דליל יותר

אז למה לשלם יותר על משהו לא מתאים?

בקיצור 5W30 מוטוקרפט או חברה אחרת

או 10W40 שהוא גם מתאים (חצי סינטטי)

פורסם
חברה בבקשה אל תמליצו אם אתם לא מבינים

סינטטי מלא גם יותר יקר וגם לא מתאים לרכב הוא דליל יותר

אז למה לשלם יותר על משהו לא מתאים?

בקיצור 5W30 מוטוקרפט או חברה אחרת

או 10W40 שהוא גם מתאים (חצי סינטטי)

 

על זה נאמר "נאה דורש, נאה מקיים"

 

ממתי שמן סינטטי מלא יותר דליל? דלילות של שמן נקבעת לפי המאפיינים שלו (המספרים) ולא לפי אם הוא סינטטי מלא או לא.

 

אני לא יודע אם צריך במזדה שמן סינטטי, שהוא יותר יקר ומכיל חומרים שאינם בשמן חצי סינטטי, אבל בטח הוא לא דליל.

פורסם
גם אם השמן 5-40 במקום 5-30 ?

 

היי, שאלת את השאלה הזו בזמן שערכתי את התשובה שלי, אנא קרא אותה שוב.

 

חברה בבקשה אל תמליצו אם אתם לא מבינים

סינטטי מלא גם יותר יקר וגם לא מתאים לרכב הוא דליל יותר

אז למה לשלם יותר על משהו לא מתאים?

בקיצור 5W30 מוטוקרפט או חברה אחרת

או 10W40 שהוא גם מתאים (חצי סינטטי)

 

אילן, בלי חס וחלילה להישמע מתנשא או משהו כזה. אומנם אין לי תואר בשמנים אבל אני די מבין. לא כמו הנכבדים והענקים של הפורום אבל מבין. שמן 5W-30 סינטטי מלא עולה היום בין 110-140 שקל למיכל של 5 ליטרים. אז אם כל הכבוד זה לא הוצאה ממש ענקית. כל אדם שמבין יאמר לך שחצי סינטטי עדיף על המינראלי המתקדם ביותר ואילו סינטטי מלא עדיף על שניהם. לגבי ה 5W-30. זוהי גם ההמלצה לכל הפרטיות של טיוטה. לא רק שיש כאן חברי פורום שמחליפים ל 5-30 סינטטי מלא הם אפילו רוכשים מחו"ל שמני 0W-30. למי שש אוטו שהוא "לוחץ" אותו לעיתים קרובות מומלץ על שמנים סינטטים מלאים ואם במקום 5W-30 הוא יכול להשיג 0W-30 אז זה בכלל ליגה. בארץ, אם תמצא אז שמני ה 0W עולים באזור ה 250 שקל למיכל ואולי יותר. הבעייה שהם לא ממש נפוצים בכל מקום.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
היי, שאלת את השאלה הזו בזמן שערכתי את התשובה שלי, אנא קרא אותה שוב.

 

 

 

אילן, בלי חס וחלילה להישמע מתנשא או משהו כזה. אומנם אין לי תואר בשמנים אבל אני די מבין. לא כמו הנכבדים והענקים של הפורום אבל מבין. שמן 5W-30 סינטטי מלא עולה היום בין 110-140 שקל למיכל של 5 ליטרים. אז אם כל הכבוד זה לא הוצאה ממש ענקית. כל אדם שמבין יאמר לך שחצי סינטטי עדיף על המינראלי המתקדם ביותר ואילו סינטטי מלא עדיף על שניהם. לגבי ה 5W-30. זוהי גם ההמלצה לכל הפרטיות של טיוטה. לא רק שיש כאן חברי פורום שמחליפים ל 5-30 סינטטי מלא הם אפילו רוכשים מחו"ל שמני 0W-30. למי שש אוטו שהוא "לוחץ" אותו לעיתים קרובות מומלץ על שמנים סינטטים מלאים ואם במקום 5W-30 הוא יכול להשיג 0W-30 אז זה בכלל ליגה. שמני ה 0W עולים באזור ה 250 שקל למיכל. הבעייה שהם לא ממש נפוצים בכל מקום.

ובלי חס וחלילה שאני ישמע מתנשא

יאני עובד 5 שנים בחנות חלפים לרכב

5W30 סינטטי מלא!!! אין במחיר שרשמת!!

אני המלצתי לו מהתחלה 5W30 מוטוקרפט חצי סינטטי (מה שממלאים בחברה)

ודרך אגב טויוטה זה 10W30 (המצאה של טויוטה)

פורסם
על זה נאמר "נאה דורש, נאה מקיים"

 

ממתי שמן סינטטי מלא יותר דליל? דלילות של שמן נקבעת לפי המאפיינים שלו (המספרים) ולא לפי אם הוא סינטטי מלא או לא.

 

אני לא יודע אם צריך במזדה שמן סינטטי, שהוא יותר יקר ומכיל חומרים שאינם בשמן חצי סינטטי, אבל בטח הוא לא דליל.

איך אמרת? "נאה דורש, נאה מקיים"

קודם תסתכל מה רשום בהודעה מעל הוא שאל לגבי 5W40 (סינטטי מלא בלבד)!!!!!!! ולא מתאים למזדה 3 גם אם תהפוך את זה איך שתרצה....

יום מצויין

פורסם
חברה בבקשה אל תמליצו אם אתם לא מבינים

סינטטי מלא גם יותר יקר וגם לא מתאים לרכב הוא דליל יותר

אז למה לשלם יותר על משהו לא מתאים?

בקיצור 5W30 מוטוקרפט או חברה אחרת

או 10W40 שהוא גם מתאים (חצי סינטטי)

 

נגיד שמילאו 5W30 סינטטי מלא ובטיפול אני יחליף שמן ל 5-W30 חצי סינטטי אז תהיה בעיה ?

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
נגיד שמילאו 5W30 סינטטי מלא ובטיפול אני יחליף שמן ל 5-W30 חצי סינטטי אז תהיה בעיה ?

אם הרכב עבר טיפולים בחברה בלבד מילאו לו 5W30 של מוטוקרפט חצי סינטטי

בכל אופן גם אם מלאו שמן אחר, הרכב שלך צריך את השמן שכבר רשמתי לך צירפתי תמונה

22717_35962.jpg

פורסם
ובלי חס וחלילה שאני ישמע מתנשא

יאני עובד 5 שנים בחנות חלפים לרכב

5W30 סינטטי מלא!!! אין במחיר שרשמת!!

אני המלצתי לו מהתחלה 5W30 מוטוקרפט חצי סינטטי (מה שממלאים בחברה)

ודרך אגב טויוטה זה 10W30 (המצאה של טויוטה)

 

קודם כל, אני מוכן לשים איתך 1000 שקל בתור התערבות שההמלצה (לשימוש בפרטיות) של קונצרן טיוטה היא שימוש בשמן 5W-30. אם אין את זה אז עוברים ל 10W-30 ואחרים. מה דעתך? בא לך להיתערב? חסר לי קצת כסף החודש.

מצטער מאוד לומר לך אבל אתה ממש לא מעודכן ככל הנוגע למחירים. אני לא לא אפרסם מחירים מדוייקים של איזה חברות ואיפה לקנות שלא יגידו שאני עושה כאן פרסומת למישהו. היום מחירם של שמנים סינטטים מלאים כמעט שווים לכל כיס. אני עומד מאחורי המילים שלי לגבי המחירים.

 

נגיד שמילאו 5W30 סינטטי מלא ובטיפול אני יחליף שמן ל 5-W30 חצי סינטטי אז תהיה בעיה ?

 

שאלה טובה, בזמנו הייתה לי את אותה הדילמה לגבי אופנוע ספורט. פעם הייתה את האגדה שאם אתה עובר לסינטטי מלא אז בחיים לא תוכל לחזור לחצי סינטטי או מינראלי. אני יכול לומר לך שזה שטויות במיץ וכן אפשר לחזור מסינטטי מלא לחצי סינטטי וליהפך. כמובן שאתה צריך לרוקן את השמן עד כמה שאפשר כולל החלפת הפילטר שמן. עדיין תישאר כמות מינמאלית באזורים קריטיים אבל נגד זה אין ממש מה לעשות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
מצטער מאוד לומר לך אבל אתה ממש לא מעודכן ככל הנוגע למחירים. אני לא לא אפרסם מחירים מדוייקים של איזה חברות ואיפה לקנות שלא יגידו שאני עושה כאן פרסומת למישהו. העידן של שמנים סינטטים מלאים היום כמעט שווים לכל כיס. אני עומד מאחורי המילים שלי לגבי המחירים.

 

 

.

 

סתם בשביל לסדר את האוזן 5W30 סינטטי מלא של ליקווי מולי(אבל אמיתי לא של חברה בלי שם)

טופ טק 4200 עולה 430 לפני מע"מ לצרכן כמובן יש הנחה אבל עדיין תגיע ל350 כולל אז אנא.....

בבקשה...(אני מקווה שמותר לפרסם בפורום)

http://www.autostore.co.il/151426/Liqui-Moly-TopTec-5W30

פורסם

קודם כל, מה לגבי ההתערבות שלנו על 1,000 שקל? אתה בפנים או לא? מותר לטעות ולומר טעיתי אבל אם אתה בטוח בוודאות ב 100% אחוזים ש10W-30 הוא הממולץ לטיוטה ואני אומר שלא אז למה שלא נהפוך את זה ליותר מעניין?

 

אני לא יודע מי משלם 400 שקל על סינטטי מלא לרכב, מילא לאופנוע כן, השמנים לאופנועים עולים באזור ה 400 אבל לרכב?

מי אלה ליקי מולי לעומת מובייל ואחרים?

 

בקיצר, שמן סינטטי מלא זה המילה האחרונה בשמנים, מי שיכול שישים (כלומר יש לו אוטו ששווה את זה, אני לא אשים סינטטי מלא בפיאסטה או סוויק שנת 96 שעשו מעל 180 אלף ק"מ),שוב פעם אני אומר, היום סינטטי מלא של חברה איכותית עולה בין 110-140 ש"ח. מי שמעוניין יכול לפנות אליי ואומר לו את שם הפירמה ואת המחיר וגם איפה לקנות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...