Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

עשינו היסטוריה כחול לבן בקפריסין!

השבוע השקנו את מסלול הראלי עפר הגדול בתולדות קפריסין 2 ק"מ SS מאתגר במיוחד.

פדרציית המרוצים המקומית AA אישרה את המסלול בטיחותית וספורטיבית ובחודש ספטמבר הקרוב יערכו עליו את המרוץ הראשון במסגרת אליפות הראלי קרוס בקפריסין סבב מס' 4.

לרשותנו מגוון רכבי ראלי עפר:

2 רכבי סובארו WRX 4X4

2 רכבי הונדה Type R 2X4

1 טיוטה סטארלט 1.8 הנעה אחורית

מיצובישי איוו 6 - 4 הנעה כפולה

ועוד...

מצ"ב תמונות מהקורס האחרון בשיתוף עם חברת מסלולים - ראם סמואל המשווקת הבלעדית של קורסי הראלי בישראל.

ניפגש על המסלול...

ד"ש יניב בוסקילה

חסות: Dynojet cy / wolf / cy sport / NikoXcnik ltd

293712_471204376223051_515153395_n.jpg

531195_470392646304224_12109143_n.jpg

309411_470390396304449_1728180278_n.jpg

426895_469933479683474_381474222_n.jpg

557233_470389886304500_1980458558_n.jpg

246527_469931596350329_331123463_n.jpg

RSCMOTORSPORT.TK

RALLY SCHOOL

00357-96-850-776

פורסם

יניב שלום,

כיף לראות איך חלום הופך למציאות.

ממש גורם לי לקנא בהתנהלות הגורמים המקצועיים אצלכם.

בעוד פה אנחנו מכלים זמננו לריק על ניירת... אצלך שוחקים צמיגים.

כל הכבוד!

ולמי שלא הבין, מומלץ בחום לבקר במסלול. אני רק מקווה שהקיץ הזה גם אני אוכל להגיע אליכם.

אין מה להגיד - כל הכבוד וההערכה.

אלון חלווה

פורסם

דרך אגב... ציפור קטנה לחשה לי שהרגולטור בארץ מחפש להסתובב בעולם וללמוד את נושא הספורט המוטורי...

אולי לא צריך להרחיק - יקפצו נא לקפריסין אליכם וילמדו איך מקדמים דברים.

בישיבה הקרובה של המועדון אעלה הצעה לבצע אצלכם השתלמות מקצועית בראלי ספרינט. פשוט חבל לא לנצל את הידע והניסיון שנרכש אצלכם.

אלון

פורסם

הרגולטור? מעניין איך אפשר ללמוד מצפייה של אירוע וליישם,המורים בבית ספר תמיד אמרו שצריך כשרון, כישורים, ונסיון ומעל הכל? אהבה והתמסרות טוטלית בתחום ,מי ייסע?

מירוצי מכוניות

פורסם

אלון ודני אתם מחמיצים את הפואנטה מבחינת הרגולטור

 

אם לנסוע אז רחוק ולכייף !! לאי השכן לא מספיק אטרקטיבי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אלון היקר,

כייף לשמוע את הפרגון והתמיכה בכל פעם.

זה קודם כל ספורט! ואין ספק שהערכה כלפיך היא באותה מידה.

אתה תמיד מוזמן לבקר :)

 

היי דני, אתה מוזמן בברכה, תודה על הפרגון.

לדעתי יש לנו חבר משותף ואזמין אותו גם

 

כל טוב, בהצלחה יניב

נ.ב בחודש ספטמבר יש מרוץ ספרינט במסלול כולכם מוזמנים כנהגים / צופים

RSCMOTORSPORT.TK

RALLY SCHOOL

00357-96-850-776

×
×
  • תוכן חדש...